Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Ehhh wie vroeg het? Ik heb sinds januari een jaar geleden aanvallen. Ben al twee keer door de ambulance opgehaald (duizelig, flauwvallen,benauwd,hartritmestoornissen etc)
    Dokter dacht aan hyperventilatie maar dat is het niet, iig geen oorzaak. Je krijgt het vanzelf als je hart stilstaat want dan wordt je wel bang. Het valt me op dat ik er vooral last van heb op momenten dat ik met mijn hormonen aan het rotzooien ben. Dit is eigenlijk allemaal begonnen na de miskraam in nov 2009.
    Maar goed lang verhaal kort te houden, ik heb nu verwijzing gekregen naar internist. Al bij Cesar in behandeling geweest en dokter wilde het nu op een angststoornis gooien.....ehhhhh ook dat is niet de oorzaak want ben nergens bang voor. Krijg het vaak als ik lekker rustig lig te slapen.

Dus soms komt de twijfel wel of we het nog moeten willen, maar vanmorgen gaf mijn man opeens hints over verbouwing op zolder en bedje jongste hahahaha.

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Smiley gefeliciteerd hè!

Ben hier geloof ik wel de enige die zulke jonge kids heeft of niet.?

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Fl3xgirl,op naar augustus :D

Goofychick,ik was benieuwd hoe het met je gezondheid was.Dat klinkt absoluut niet prettig,lijkt me zeker schrikken.
    Heeft de dokter niet gedacht aan tietze? Ik heb dat zelf en herken wel het eea,ook het onbegrip van de dok en die het dan maar op een angststoornis wil gooien.Ik ben geen dok natuurlijk,maar mss is het de moeite om erover te denken.

Hier was er ook nog af en toe twijfel (omdat ik zwaar overgewicht heb,diabetes en hoge bloeddruk)...M`n suiker en bloeddruk zijn nu helemaal onder controle,m`n gewicht wordt alleen niet minder.
    Toch hebben we deze keuze gemaakt,in goed overleg met de internist.

Onze kids zijn trouwens 7,5 jaar en bijna 6 jaar :D

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @trotsemams tietze wat is dat? Ja ik werd wel boos toen ze dat zei, heb toen ook geroepen dat ik natuurlijk angst had wat ieder normaal mens zou hebben als je hart stilstaat. Wordt er zo moe van dat ze het steeds maar op het psychisch aspect willen gooien. Dit komt doormijn dossier, ooit in tharpie gezeten door het oorlogsverleden van mijn vader maar dat is een afgesloten en verwerkt hoofdstuk gelukkig, mede dat ik er een jaar keihard voor hè zitten werken in therapie. En dan krijg je kennelijk een stempel die je nooit meer kwijt raakt. Kan je verzekeren dat als het angst is ik dit vier jaar geleden ook had moeten hebben dat was het moment wel geweest maar niks van dat al....

Oh heerlijk, als ik jonger was geweest had ik ook zeker nog even gewacht, maar mijn bio klok tikt heel hard en zijn laatste uren...

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    nieuwe meiden welkom!
    hier nog steeds op de camping..
    gelukkig niet meer misselijk, dus kan eindelijk weer gaan snacken ;)

ga na de vakantie weer actief mee kletsen hoor.. maar via mijn foon lastig teruglezen en reageren..

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hoe oud ben je Goofy? Hier is dat zeker ook een belangrijk punt geweest,ik ben zelf 32 jaar.Ik was na 1,5 jaar zwanger van de oudste en daar houden we toch rekening mee,als het al lukt natuurlijk.

Tietze is een ontsteking aan je borstbeen.Daar zou je mss niet meteen aan denken,het kan wel vervelende klachten geven.Het komt vaker voor dat mensen (ook artsen) denken het aan het hart te hebben maar dat het tietze is.Denk dat je het beste kan google`en... www.tietze.nl is een prima site trouwens.

Jannie,wat fijn op de camping zijn.Er komt ook nog eens mooi weer aan he ;) Veel plezier nog!

7. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @miran succes en ik hoop dat het werkt.

ik geef gelukkig niet over, maar 1 keer gebeurd. zit er wel elke keer tegen aan. eten doe ik ook niet veel, vooral met het avondeten. hoop nog 2weken en dan verbetering.

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lekker op de camping, hier vouwwagen aan het shoonmaken.
    En eindelijk potten gevuld op hoge kast in huiskamer, willen meer wit accenten.

Trotse mama ik ben nu 37. En 38 denk mocht ik weer zwanger worden.

9. miran336

miran336 Fanatiek lid

Gelukkig... nog meer 30ers hier ;)

Nattasja; ben aan de cola en het gaat al een tijdje goed nu...

10. Damyar

Damyar Niet meer actief

Nou hier is het niet droog, het regent al de hele tijd zachtjes. Had geen zin om naar het pleintje te gaan, ben met de jongens naar de markt gegaan en lekker met de bus. Kost dan een euro, nou daar kan geen auto tegenop en fietsen is net te ver.Heb gelijk met ze een lekker bakje kibbeling gegeten en er stond ook nog een draaimolen, dus de kinderen vonden het ook leuk. Ga nu even opruimen en dan relaxen.

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ow lekker kibbeling ;) Hier is het toch vooral droog weer.

Miran,fijn dat de cola helpt ;) En ik ben trouwens 32 jaar :D Ow maar dat zei ik... ben ook vergeetachtig..of had ik dat ook al verteld? :p

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Vanaf 6 aug is er weer kermis hier es kan niet meer wachten ze wil dolgraag in de draaimolen:)

13. jazz

jazz Niet meer actief

hier is de kermis al geweest......hou er zelf niet zo van maar die kinderen...blijft leuk en elk jaar is het gewoon dezelfde kermis hahahahaah

14. jazz

jazz Niet meer actief

@goofychick...nou irritant zeg als ze zeggen dat het psych. is. Stempels kom je inderdaad moeilijk van af. En je hebt lichaamelijke klachten die gewoon getackled moeten worden toch....nou herinner jij kent je lichaam en psyche het beste. Niet opgeven dus....

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Die 2 scheten van ons houden niet zo van de kermis,volgens mij vrij zeldzaam :D

16. jazz

jazz Niet meer actief

lucky u hoor...want het is zooo duur geworden en dan krijgen ze een een of ander speelgoedje wat binnen 5 minuten al kapot is.....

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat prut speelgoed vinden ze dan wel weer leuk,bedoelde meer de snelle attracties :p

18. Damyar

Damyar Niet meer actief

Hier houdt de oudste bijna van 4 jaar, wel heel erg van de actracties, vorig jaar met de kids naar Disney land geweest en hij wilde overal wel, ook waar hij niet in mocht, hihhihii hij heeft het er nog steeds over. Hij is helemaal weg van toy story. Laat nu voor zijn verjaardag ook een stapeltaart maken van Buzz Lightyear, volgens mij wordt hij helemaal gek als hij die ziet.

Jongste ging ook in de draaimolen, samen met mama, nou die zat te glimmen van oor tot oor.

Zijn vandaag begonnen met de jongste de speen af te leren, hij is er dol op en als hij hem maar ziet dan begint hij erom te mekkeren. Dus we hebben het sabbelgedeelte ervan geknipt, we doen het gelijk rigieus door hem gelijk helemaal niet meer te geven. CB zei dat het met kindjes onder de 18 maanden het makkelijk kan, misschien een paar dagen knibbig maar ja dat is dan even doorzetten, slapen doet hij dan wel weer zonder speen, dus dat geeft me de moed om gewoon nu door te zetten. Het gaat tot nu toe goed, dus ik ben benieuwd. ( heb nog wel een speen bewaard voor het geval dat :D)

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ben blij dat mijn kids nooit een speen hebbengewild de oudste ook geen duim de jongste wel een duim maar lleen ls ze in bed ligt nou vind primanhoor:)

20. Damyar

Damyar Niet meer actief

Flex: dat is wel lekker makkelijk toch. De oudste heeft heel even gespeend, maar die had ik er ook zo vanaf en duimt verder ook niet. Jongste de speen dus, maar dat is hopelijk na vandaag of morgen verleden tijd. Gelukkig zijn mijn man en ik erg consequent dus we geven het gewoon niet, dan maar een paar dagen een chaggie koppie, maar dat gaat ook over.

Deel Deze Pagina