Daar heb je helemaal gelijk in Goofy,ik wil ook helemaal niet twijfelen.Ik ben zo ontzettend dankbaar dat ik weer zwanger ben. Ik ga proberen de komende weken relxed door te komen en vooral niet vergeten te genieten ipv me alleen maar zorgen te maken.
ja ik geloof ook best dat spanningen een grote rol spelen maar zo als zei het omschreef vond ik het iets te ver gaan. Ik ga gewoon die middeltjes proberen van haar. baat het niet schaad het ook niet en voor de rest gewoon lekker doorklussen en gezond leven. en het dan maar gewoon afwachten manlief zei het ook, gewoon maar proberen en voor de rest zien we wel @warmhart jeetje meid wat erg voor je dat was vast iets wat je niet aan zag komen! heel veel sterkte.. @ surf wat balen dat het vruchtje nog niet vanzelf los komt. ik hoop dat je het allemaal nog een beetje aankan meid! ik vind je iniedergeval erg dapper
@ jazz ik heb het even opgezocht want had er nog nooit van gehoord ik ga het morgen gelijk bestellen dit lijkt me wel wat! thanks Monnikspeper (Agnus castus) Monnikspeper bevat o.a. etherische olie en iridoïdglycosiden. Gebruikte plantendeel: gedroogde, rijpe bessen. Inname: 3 x daags 10-15 druppels. Monnikspeper kan toegepast worden bij zenuwzwakte, premenstruele spanningen (PMS), depressiviteit, een gebrek aan libido, onvruchtbaarheid en menstruatieklachten. Monnikspeper stimuleert de hypofyse, het centrale regelorgaan van de hormoonhuishouding. Monnikspeper bevordert vooral de functie van de eierstokken. Monnikspeper normaliseert de productie van oestrogeen en progesteron. Monnikspeper werkt ook krampstillend. Dit middel herstelt de hormonenbalans na het stoppen met de anticonceptiepil. Ook mannelijke haargroei bij vrouwen wordt door dit middel verminderd. Monnikspeper vermindert klachten van de overgang. Monnikspeper stimuleert de melkproductie. Klachten die samenhangen met het premenstrueel syndroom, zoals vochtophoping, pijnlijke en gevoelige borsten en hoofdpijn kunnen met Monnikspeper worden verlicht. Monnikspeper kan ook toegepast worden als ondersteunend middel bij fibromyalgie. Bij fibromyalgie is o.a. sprake van een verstoord hormonaal evenwicht.
@Ennasil...goed zo...ik heb het ook voor 3 maanden gebruikt. Het zat ook in de "etos zwanger worden pillen" zit het namelijk ook en het heeft ook mijn cyclus verkort. Alleen nu ik aan clomid zit ben ik er mee gestopt want het wordt niet aangeraden samen te nemen. Maar koop niet die etos pillen want die zijn duur. Monnikspeper (agnus castus) kan je ook in de Tuinen kopen. En als je dan ook nog foliumzuur erbij doet dan ben je er helemaal klaar voor Ik hoop dat het jouw ook helpt hoor.....Komt allemaal goed.... Vreemd he dat ze dat niet aan je aangeboden hebben tijdens je homop. afspraak. En volgens mij kan je er gelijk mee beginnen hoor.....
@ennasil...waren haar pilletjes trouwens duur? Als je ze krijgt en ze werken kan je altijd even kijken naar de ingredienten en kijken of je een goedkopere versie kan vinden
Warm hart: Huh!!! Wat is dat nou zeg! Wat erg! Heel veel sterkte de komende tijd! Je kan hier altijd nog je hart luchten hoor mocht je er behoefte aan hebben!! Pff, heftig!
Dames, wat een ellende komt er voorbij. Ik wens iedereen heel veel steun en dikke knuffels!!! Hier al weer op bed wederom ontzettend moe en misselijk! Dus ga op tijd slapen en morgen weer heerlijk aan het werk. Laatste werkdag van deze week!!! Kunnen we vrijdag lekker uitslapen en rustig aan doen
Enasil, toch wel even anders dan wat ik verwacht had van die homeopaat van je. Ik dacht die kijkt waar het aan schort en je krijgt het tekort voorgeschreven om in te nemen. Maar dat ze zo ver gaan graven... Hopelijk helpt het monnikspeper je goed. Ik gun je die posi test zo! Iedereen hier trouwens, tijd voor roze!
Goeiemorgen! (nog 7 dagen ) Wat een herfstweer hé? Met de zomervakantie is ook elk spoortje zomer verdweden geloof ik. Nou ja, hebben we in ieder geval duidelijkheid haha.
om eerlijk te zijn weet ik het niet. ze stuurt ze op met de factuur. en daarna wil ze telefonisch contact houden. volgens mij vraagt ze daar ook geld voor. ze wilde eigenlijk ook dat ik een cursus bij haar ging doen 'herinneren' maar daar zit ik niet zo op de wachten ik ben daar voor mijn menstruatieprobleem en niet voor mijn andere dingen.
meiden, wat ik zo vreemd vind deze maand is dat mijn temperatuur zo hoog begint. 36.7 de vorige ronde begon hij met 36.1 .en toen was ik nog wel op vakantie met 33 graden. ik snap er niks van haha. Bekijk bijlage 181486
Enasil, weet je dat je bij sommige zorgverzekeraars een gedeelte van die rekening vergoed kan krijgen? Ow, dus dat zat erachter... ze doet ook een cursus. Kassaaa!? Of ben ik nu te achterdochtig?
@Miran....."hebben we iig duidelijkheid"hihihihi zo kan je het ook bekijken ja.......... Maar je hebt wel gelijk, en als het zo blijft kom maar op met de winter.....hoewel.....................neeeeeeeee toch niet, dan is mijn kleine man 1jaar......gaat de tijd toch snel.... (oh hier iemand die duidelijk maakt dat de plant in de hoek niet meer zo mooi is of juist heel mooi maar dan om er aan te trekken)
dat dacht ik ook haha. ze zei dat ik vooroordelend was haah. nee ik wil gewoon geen cursus doen omdat ik dat niet nodig vind ja klopt ik krijg ook een deel vergoed want ik ben altenatief verzekerd maar krijg niet alles vergoed dacht iets van 35 euro per consult en de medicijnen niet,
@ jazz ik zat mijn moeder net nog te vertellen over die monikspeper. en die liet mij een stukje lezen. dat er in de monikspeper een stofje zit estrogeen die een soort gelijke stof bevat als er in de pil zit. en daarom mensen weer een normale cyclus krijgen. dus het werkt wel maar de kans op zwanger worden word iets kleiner. ( ik denk dat ze daarom weleens zeggen dat je na je ei even niet moet slikken) maar ik ga het gewoon proberen hoor. ik vind een goede cyclus ook niet verkeerd
@ jazz dit stond er ook nog bij: dit zit ook in monnikspeper. maar zoals er staat remt het in mindere mate dus eigenlijk minimaal. ik ga het straks eveb halen bij de kruitvat als ze het hebben baarmoederhals (cervix): progesteron heeft een effect op de productie en samenstelling van het slijm in de baarmoederhals (cervix). Onder invloed van progesteron neemt de productie van cervixslijm af en wordt het slijm taai en troebel en dus ondoordringbaar voor spermatozoa. remming van de ovulatie: progesteron remt de afgifte van LH en, in mindere mate, de afgifte van FSH door de hypofyse en remt zo de ovulatie.
ennasil: ik heb het destijds ook gedaan om de bevalling op te wekken omdat ik depressies raakten en het nog net geen tijd was om te bevallen namelijk 36 wk. Ik moest het flesje x aantal keer op de muis van de hand krachtig slaan en dan x aantal druppels en dan hadden we een paar uur later contact om te kijken wat het effect was en telkens werd het opgehoogd. Kreeg toen ook 35 euro per consult vergoed en dat max 5 x. Medicijnen werden niet vergoed en per flesje was het 18 euro. Kortom best veel en mijn bevalling van de jongste is uiteindelijk door de vk ( zie zag dat het niet meer zo langer kon) op gang geholpen. Ze stond 's avonds op de stoep en zei zullen we maar vliezen gaan breken? Had namelijk al vanaf 37 weken iets ontsluiting ( is normaal en zeker bij een tweede) Dus toen ben ik die nacht bevallen. Ik zou zeggen doe waar je je goed bij voelt, het is niet schadelijk dus kwaad kan het niet. Maar je moet nu niet hier in je gedachtengang zo bezig mee zijn en dat je hier vervolgens een soort blokkade van krijgt. Dan kun je beter haar bellen en zeggen dat je je bedacht hebt en ervan af ziet.