Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazz

jazz Niet meer actief

Dat heb ik ook gehoord. Maar een goede cyclus als uitgangspunt en daarna inderdaad tot je eisprong slikken lijkt me een gezonde manier om er mee om te gaan. Wellicht is een aantal maanden slikken ook voldoende...En dan gewoon plezier hebben joh. Ik merk het nu ook. Nu ik aan clomid zit en geen enkel idee wanneer wat en hoe ik zo veel relaxer ben.
    En ik heb nog ovutesten maar die werken eigenlijk niet met clomid. Dus die ga ik ook niet meer gebruiken na deze ronde als het niet raak is. En ik let heel goed op mijn lichaam....
    Blijf je toch gewoon tempen?

2. jazz

jazz Niet meer actief

hihihi ik denk inderdaad niet dat het nog 30 graden wordt dit weekend... :cool:
    Ik ga zelfs al opzoek naar nieuwe pantoffeltjes heeeeerlijk..vriendlief wil ook een nieuw paar hihihihi hoezo burgerlijk heerlijk:)

7 dagen...wat gaat de tijd snel he:p
    Dus volgende week vrijdag testen?
    En wat zeg je gevoel?

3. miran336

miran336 Fanatiek lid

Oeh, pantoffeltjes... met een dekentje op de bank en een beker warme choco... ik zeg kom maar op met de herfst!

Ik voel trouwens helemaal niets, ik let er ook niet zo op eerlijk gezegd. Ik weet ook niet precies wanneer mijn ei was. Enerzijds irritant, anderzijds ook heerlijk rustig. Wanneer mijn gedachten even uitgaan naar klachten, kwaaltjes die met zwangerschap te maken zouden kunnen hebben probeer ik ergens anders aan te denken. Kost me wel steeds meer moeite. Ach ja, morgen nog maar 6 dagen ;)

Jou ei zit er ook weer aan te komen Jazz? Heeft de medicatie daar invloed op?

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen,
    Nou wat jullie zeggen...wat een herfst weer.Ik heb net besloten dit weekend alle kasten winterklaar te maken.Was al wel een keer begonnen maar had nog wel de zomerkleding laten hangen omdat er nog mooie dagen waren.Maar nu wil dochterlief iedere keer iets aan zonder mouwen,nou...dat vind ik net te fris haha

Sloffen,huispak,dekentje op de bank...dat is hier iedere avond al vaste prik haha Ik ben ook zo belachelijk moe en heb het altijd erg snel koud.Hubbie niet,die loopt in de winter nog vlot in een t-shirt.Dus daarom ligt het dekentje binnen handbereik :D

Miran,het aftellen is begonnen voor jou.Spannend!!Hoop dat je ook op roze mag,samen met de rest!

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Gm meiden....
    Hoe gaat het hier?

Met mij kan het beter heb pilletje ingenomen maar heb evengoed mijn ontbijt van wat ik er naar binnen kon krijgen uitgespuugd daarna voelde ik me goed voel nu alleen dat tabletje begint te werken kwa bijwerkingen extreme sufheid....
    Misselijk ben ikook nog steeds een beetje....

6. jazz

jazz Niet meer actief

@Miran336..hihihihi was die choco helemaal vergeten..ook effe toevoegen aan het lijstje...

Jaaa die clomid heeft invloed. Maandag mag ik voor een folikel meting:$. Dan kijken ze hoeveel eitjes er aan het rijpen zijn etc. hoe groot etc..altijd leuk dat soort echo's want dan zie je ook dat je lichaam gewoon zijn werk aan het doen is...Kans op een meerling is ook groter:D

Mijn eisprong kan dit weekend zijn, maar hij kan ook pas volgende week zijn:( Eigenlijk wel spannend hoor. Lichamelijk heb ik wel al de eisprong klachten ook zonder clomid trouwens.
    Nou maar hopen dat die ook springt. En daar denk ik dat bij mij dus de uitdaging ligt..Het voldoende rijpen tot een eisprong.
    Dan kunnen ze ook nog een pregneyl spuitje geven dan weet je zeker dat binnen 36 uur het gaat springen:p

En ze kunnen ook nog een samenlevingsonderzoek doen om te kijken of er harmonie is tussen de zaadcel en het baarmoederhuisje:p hahahahaahaha Als dat er niet is..dan zal er bij ons wel vrij snel overgegaan worden naar IUI. En voordat ze dat doen dienen ze zeker te weten dat mijn eileiders toegangkelijk zijn;) Dus hsg/kijkoperatie (kijkoperatie heb ik 10 jr geleden al gehad maar je weet nooit)

Maar tot die tijd houden we het lekker bij Clomid en bij het plezier hebben tijden het klussen...:D Want zeker weten weet je het niet:)

Wat een verhaal..soms abracadabra voor diegene die niet in de mmm zit maar wou het toch eventjes delen met jullie...

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Spannend Jazz!!! Ben benieuwd maandag :D

8. jazz

jazz Niet meer actief

Jaaaa laat jullie weten...kon ik maar een echo foto krijgen hahaahaha;) want het is echt mooi om te zien hoor zo'n eitje..vooral als ze groot zijn..Voor clomid had ik er een van 18mm:D

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Jazz,als dan al je ei geweest is kunnen ze dan ook zien hoe hard de zaadjes hun best doen? Lijkt mij van niet,maar ben toch nieuwsgierig ;)

10. jazz

jazz Niet meer actief

Nee was dat maar waar...
    Dit houdt de samenlevingsonderzoek in:
    Rondom de eisprong hebben de man en de vrouw ’s avonds geslachtsgemeenschap met elkaar. De volgende morgen wordt bij de vrouw wat baarmoederhalsslijm weggenomen. Dit wordt onder de microscoop onderzocht. De test is goed wanneer er in het slijm veel beweeglijke zaadcellen worden gezien.

Hiermee testen ze dus ook of je baarmoederhalsslijm vijandig is.
    Hahaha wat een gedoe allemaal he...Dus moet ik de avond daarvoor klussen en binnen 8 uur, let op 8 uur..op de tafel liggen bij de gyn:$

Dat hoor ik dus ook maandag:cool::(

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    he meis.. balen dat ook jij er zo suf van word...
    hier was de misselijkheid ook niet weg erdoor.. het haalde alleen het scherpe randje eraf zeg maar...

hopelijk kun je nu wel kleine beetjes binnenhouden meis....
    dikke knuf!

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier overdag de deur nog open en lopen we nog in tshirts... de avonden trek ik er nog net sokken bij aan :D

kortom, hier nog geen winterkasten :D

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    dat word dus laat knuffelen en vroeg bij de gyn zijn... of heerlijk genieten van het samen wakker worden ;)

maar wat een gedoe.. hopelijk werkt het allemaal snel zijn vruchten af!

14. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    goedemorgen dames..

ik las iets over pantoffels en huispakken. lekker!!!

en over gemeenschap hebben en binnen 8uur naar de gyn moeten..
    pff in mijn geval zou ik dan snachts om 2uur nog zin moeten hebben...
    en dat is meestal niet het geval haha.

ik ben langzaam op aan het starten vandaag.
    gisteren ene indrukwekkende dag gehad mbt de crematie..
    daarna naar de huisarts met de jongste zoon omdat die last had van diarree.
    met als diagnose dat ik d ekinderen allebei moet ontwormen..

nooit aan gedacht dat dat moest!

dus naar de apotheek met mn recept..
    en vanmorgen de huisdieren en kinderen ontwormd :s

15. Damyar

Damyar Niet meer actief

Flex wil je mij nog eens een keer pendelen? Heb je mijn gegegevens van de vorige keer nog of even nieuwe pb?

16. miran336

miran336 Fanatiek lid

Geen abracadabra, heel duidelijk! Dank voor de uitleg :D

17. miran336

miran336 Fanatiek lid

Flex: balen meis dat je je zo naar voelt.

18. Damyar

Damyar Niet meer actief

hier ook langzamerhand weer de winterspullen. Heb inmiddels voor de kinderen een nieuwe winterjas gekocht en van het weekend nog even voor ons op pad.

jazz pff is ook wat allemaal, je klinkt heel nuchter erover. Succes in ieder geval en ik ben ook wel benieuwd hoe het eruit ziet, dus spam maar als je een foto krijgt.

Flex: fijn dat het iets lijkt te helpen, hopelijk valt de sufheid ook mee.

Surf: nog iets van bloeding of helemaal niets?

Jannie: hoe is je roze wolk?

Een crematie is altijd naar, was het een goede bekende of familie?

warm hart: wat verschrikkelijk, heel veel sterkte.

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Jazz,dat wordt nog flink timen dan :p Mss is het niet eens nodig toch?Hoop zo dat je ook heel snel op roze mag!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen meiden.

hier een onrustige nacht, thijmen wilde om 2 uur bij ons in bed, voordat ik weer sliep was het denk ik 4 uur en en kasper was om half 6 wakker, gelukkig ging hij na een flesje wel weer even slapen tot half 7, maar ben nu wel moe...
    hij is ook ziek, gisteren had ie koorts...

vanochtend weer wat bloedverlies, niet superveel...

wat een pokkenweer zeg, echt niets aan!
    hier ook elke avond in mn joggingbroek met een plaid op de bank, heerlijk! ik heb het altijd koud als ik moe ben, dus de afgelopen weken was dat standaard, hoe warm het buiten ook was, 's avonds lag ik onder een dekentje...
    ik moet de slofjes allemaal maar weer eens zoeken, geen idee waar ze zijn, anders maar weer nieuwe kopen.

miran: nog 7 dagen! eind komt in zicht!
    ik dacht hetzelfde wb de homeopaat van ennasil, cursus verkopen, hij/zij praat iedereen naar onverwerkt verleden toe... maar mssn ben ik ook wat achterdochtig ingesteld met dat soort dingen...

verder weet ik het eigenlijk niet meer...

Deel Deze Pagina