Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazz

jazz Niet meer actief

En dat mag je ook gewoon zo zeggen want daar zitten die mensen voor hoor..dus gewoon ook doorgaan tot dat je die zekerheid heb die je nodig hebt.....

2. miran336

miran336 Fanatiek lid

Enasil: goed omschreven naar de gyn meis, ik hoop dat je snel reactie krijgt.

S

3. miran336

miran336 Fanatiek lid

Surf: jeetje meis, maandag al... kan me voorstellen dat je het er een beetje moeilijk mee hebt. Wie weet komt het dit weekend nog vanzelf los...

4. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ surf ik heb helemaal over je heen gelezen meis:)
    ik vind het allemaal zo naar voor je:( en maadag is ook nog eens lang wachten. het zit allemaal niet mee voor je! ik hoop dat het vruchtje mischien toch nog uit zijn eigen loskomt. sterkte meis..

5. jazz

jazz Niet meer actief

Hahaha miran336 hier de toffeltjes gekocht en een heerlijke joggingbroek..wel een leuke, beetje sexy natuurlijk want moet nog wel verleiden voor de verschillende klusjes avonden:$...hahahahahaha:D

6. ennasil

ennasil Niet meer actief

dankje.

ik dacht kan er wel een lang verhaal van maken maar dat heeft weinig zin. dit is hoe het is. en volgens mij kunnen ze hier wel een antwoord op geven:)

7. Damyar

Damyar Niet meer actief

Heel goed ennasil.

8. ennasil

ennasil Niet meer actief

bah wat is het koud brr.
    ik hoop dat ik snel een mailtje terugkrijg:)

9. ennasil

ennasil Niet meer actief

weet iemand nog een gynacoloog waar ik naar toe kan mailen om straks de antwoorden te kunnen vergelijken?

10. jazz

jazz Niet meer actief

Kijk even hierop kan je volgens mij ook emailen.
    Patientenvereniging Gynaecologie Nederland

Maar daarnaast moet je eigenlijk gewoon een afspraak maken en een doroverwijzing vragen aan de ha ennasil want ze moeten je kunnen onderzoeken om een uitspraak te kunnen doen.

11. ennasil

ennasil Niet meer actief

er is me verteld dat een verwijzing tegenwoordig niet meer nodig is.

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik ben weer weg ik moet weer gaan werken:)

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik heb zelf vorige week de afspraak bij de gyn gemaakt,had geen verwijzing maar weet gewoon dat ik onder behandeling bij de gyn moet.Daar zeiden ze dat ik maar beter voor de zekerheid een verwijzing kan vragen omdat de verzekering anders moeilijk kan doen.
    Denk je niet dat de huisarts je door wil sturen?

14. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @ennasil, de meeste gyn in het ziekenhuis bij jouw in de buurt zijn goed, de ene is misschien net iets minder vriendelijk dan de andere maar ze hebben er 3 die speciaal zijn voor fertiliteitsproblemen. hiervoor moet je naar poli ivf, deze kan je ook gewoon bellen en vragen of je een afspraak mag. maar eigenlijk werken ze alleen via verwijzing. maar misschien als je het uitlegt en vertelt dat je ha niet meewerkt. je krijgt dan een vragenlijst opgestuurd die je dan samen met je hubbie in moet vullen en die moet je terugsturen dan plannen ze een afspraak waar jullie beide moeten komen. wachttijd is rond de 6 -8 weken. dan gaan ze alle problemen bespreken en de vragenlijst na en maken ze afspraken voor verder onderzoek. dus ik zou toch nog eens een keer de ha bellen want dan ben je dus alweer 3 maanden ongeveer.

15. ennasil

ennasil Niet meer actief

ow dan kan ik beter idd even bellen nar de ha ja. ik heb ook eens een mail gestuurd naar de verloskundige die zei het toen tegen mij dat er geen verwijzing meer voor nodig is. maar die zal wel abuis zijn denk ik:) maar zoals ik begrijp moet ik bij een fertiliteitgyn zijn? ik heb er geen verstand van hoor haha.

16. ennasil

ennasil Niet meer actief

nee mijn huisartsen schuiven ook alles onder psyge. omdat ik in het verleden nogal een moeilijke tijd achter de rug heb. elke keer als ik daar kom voor wat dan ook schuiven ze het altijd weer daarop. ze spitten gewoon even door het syteem en walla. dandenken ze ow die heeft vroeger dat gehad. dan zou dat nu ook wel weer zo zijn.
    het is gewoon niet fijn meer om daar heen te gaan.

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

#3677 Delfino, 8 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 sep 2011
    Ennasil laat je niet afschepen door die artsen meid! Ga ervoor!

18. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik denk dat ze gewoon te makkelijk denken. van o kom ze weer aan hoor. Ik ben ook een hele slechte prater als ik daar zit ik klap altijd helemaal dicht:( ze walsen gewoon over me heen. Maar ik ga morge gewoon bellen en proberen via de telefooon een verwijzing te regelen. ze doen het maar gewoon.;)

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

flex had je nou je berichtje verwijdert;)

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ken het maar al te goed! Je krijgt het gevoel dat je niet serieus wordt genomen! Daarom ga ik vrijwel nooit meer naar de dokter toe!

Deel Deze Pagina