@ennasil....ik denk dat meerdere mensen een verleden hebben net als flex zegt...want daarom zei ik ook zo veel invloed kan het niet hebben want ook ik heb een behoorlijke heftige verleden..maar het heet niet voor niks verleden..zegt dat maar eens tegen ze. Gewoon bellen, de dingen feitelijk houden. Kinderwens, zijn al 8 maanden bezig, mijn cyclus is onregelmatig, soms zelfs 80 dagen, veel pijn tijdens de cyclus etc...Je kan ook overdrijven he..of beter gezegd een beetje verdikken die feiten....dan komt die verwijsbrief heus wel hoor. Jij wilt die verwijsbrief en je hebt er recht op klaar punt uit.
@ennasil: goed gedaan hoor! maar wat ik ook nog zou vermelden is dat je menstruatie op je 16e ook is opgewekt omdat het niet vanzelf kwam, dat zegt ook echt wel iets over je cyclus nu! blijkbaar had je toen ook al cyclus-problemen, dus het komt niet uit het niets nu je een kinderwens hebt.
jullie hebben gelijk nee ik weet zelf ook heel goed dat ze niet alles op psygisch mogen gooien. stelletje ..... zijn het ook. nu zat ik ook nog te denken dat ik een tijdje chronisch vaginale infectie heb gehad. zou dat ook invloed hebben gehad? nu op het moment heb ik er geen last meer van hoor.
als ik morgenochtend uit bed kom ga ik gelijk bellen. hoe werkt dat he? moet ik eerst mijn verhaal doen bij de assitente? ik ben niet zon held hoor hihi. maar komt goed
Zo, terug van een avondje werken... Enasil, gaat je vast lukken morgen. Laat je even weten hoe het bellen met de ha ging? Afleiding zoeken gaat hier steeds moeilijker . Ik heb af en toe het gevoel dat ik een soort ongi-krampjes heb. Maar ik ben er nog niet uit wat eerst komt. Heb ik krampjes en denk ik er daardoor aan? Of denk ik eraan en verbeeld ik me daardoor krampjes? Hmmm...
wat heb ik slecht geslapen pff. heb het telefoongesprek wel 1000 keer in mijn slaap geoefend ben er maar uit gegaan werd er gek van. ik ga nu maar is gelijk bellen! jullie horen va mij.
En toen was het al sneller morgen dan ik hoopte . Collin was al om 5.30 wakker. Die heb ik nog wel naar bed gebracht maar het lukte me niet zo goed weer in slaap te vallen. Om 6.30 stond Joey naast mijn bed met de mededeling "ik heb in mijn bed geplast". Vanavond weer late dienst, nou ja komen we wel weer door.
Eerste roze afscheiding ontdekt. en gisteravond al erge ongiekrampen. dus heb waarschijnlijk gewoon een cyclus van 30 dagen
nou heb gebeld het was een vriendelijke assitente dit keer ze kon allen niks vinden in het syteem van eerder vernoemde klachten op dit gebied wird.. ze wou me eigenlijk op het spreekuur laten komen zodat de huisarts eerst zelf wou kijken. maar dat duurt mij te lang. nu word ik om half 1 gebeld door de dokter aleen dit keer een vrouwlijke die heb ik nog nooit gahd. ben benieuwd
Hihihi gm early bird...Klinkt goed...Bij de feiten blijven hahahaha en als ze zegt ja maar ik kan ook basis bloed testen doen gewoon zeggen dat je het prettiger vind als je gelijk bij een gyn kan gaan. Voet bij stuk houden. feiten feiten feiten En inderdaad wat surf zei ook vertellen dat je eigenlijk al op je 16e voor je aan de pil ging problemen met je cyclus had. Ooooh kom wel weer later even koekeloeren
Hier ook trouwens behoorlijk slecht geslapen..ook super emo en chagerijnig en dan weer emo en dan weer boos...Ja dit heb ik lannnnnnngggg niet gehad...Echt een van de bijwerkingen van die pillen...Maar ach moet er ook wel om lachen... Pffff gelukkig is het vrijdag