Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazz

jazz Niet meer actief

@damyar...zo jij bent vroeg..

2. Damyar

Damyar Niet meer actief

Ja dat heb je he als stiefzoon om 08:10 uur op school moet beginnen en eerst naar de andere kant van apeldoorn moet fietsen omdat hij perse naar die school wilde 8 km. Wij zitten tegenwoordig allemaal om 7 uur aan de ontbijttafel, alleen laten we de kleintjes wel slapen als ze nog niet wakker zijn, maar het is anders zo ongezellig voor stiefzoon en zo kunnen we de dag nog even doorspreken.

3. Damyar

Damyar Niet meer actief

moet echt even een andere naam bedenken voor stief, klinkt zo afstandelijk

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen,
    Dat komt niet vaak voor dat ik hier voor schooltijd al ben.Maar vanmorgen vroeg opgestaan (van de misselijkheid..) en nu al helemaal klaar ;) Ik ging ff kijken of Hans Anders al om 9.00 open is,maar helaas...pas half 10.Vind dat zo irri,ik ga net zo lief vanuit school meteen door.Als ik eenmaal thuis ben heb ik niet zoveel zin meer om te gaan ;)

Nah ja,fijne dag allemaal..werkze voor de werkers :)

5. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Het feestje gaat door zie wel wie er verschijnen. Vertellen gaan we het nog niet. De eerste afspraak maar eens afwachten en de familie en dan komt de rest wel. Eigenlijk willen we wachten tot de 12 wkn. Maar of dat realistisch is weet ik niet. Ligt er aan hoe hard alles groeit!!!

6. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    goedemorgen dames,

kom me alleen ff melden dat ik er nog ben.. had gisteren late dienst en sliep pas om 2 uur en nu alweer 1,5 uur bezig. en morgenochtend om half 8 kan ik pas terug naar bed omdat ik nachtdienst heb. dus ik breng de kids naar school en duik mooi terug!!

dus alle dames, fijne dag. hopelijk voelt iedereen zich goed. en ik zal vanmiddag of vanavond bijlezen.

7. Damyar

Damyar Niet meer actief

Zo de jongste is naar kdv, andere twee zijn naar school en manlief aan het werk en ik heb het huis even lekker helemaal voor me alleen en ga even aan de was.

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Goeden smorgens!! Fl3x is in tha house!

9. jazz

jazz Niet meer actief

Ja inderdaad..Ga met je meedenken..Misschien gewoon zijn voorletter gebruiken?

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Jeenwat een nacht! Es was ziek geworden en klaagde overbuikpijn na 4x eruit geweest te zijn had ik er genoeg van! Heb er een zetpil ingedaan en toen sliep ze als een roosje! Helaas zat ze om 8 uur al snoeihard over olifanten met dikste billen en giraffe met grootse nek en nijlpaard met de grootste bek te zingen achterelkaar door zucht toen moest ik er maar uit want manlief kwam pas 2 uur vannacht bed in rollen omdat ie moest werken en aankomende nacht weer....

Heb net de ha weer gebelt voor nog meer meds na 4 uur mag ik ze weer ophalen redde het net nie tot maandag ochtend

11. jazz

jazz Niet meer actief

Zo flex dus jij ook goed misselijk..jeetje...hoop dat meer meds wel gaat werken voor je.
    En dat mannetje dan nachtdienst heeft is inderdaad lastig...

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    @Flex: ook misselijk, hopelijk werken de medicijnen bij jou wel!!
    @ surf: volgens mij heb jij een curretage gehad? En je vloeit nu nog? Hopelijk snel over en op naar de volgende ronde!
    @ennasil: raar gevoel, geen idee.

Enne....mensen die een geslacht voorspelling hebben gedaan...(Jazz en ennasil en....??)....is dat puur een gokje?? Met 10,5 week is dat toch niet te zien neem ik aan??

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Jazz ik moet zeggen heb nog nie bove de pot gehangen ben nie eens misselijk nu ff afkloppen de meds werken super voor mij want merk het meteen als ik ze savonds niet inneem ben ik volgende dag doodziek... Dusnvanaf nu netjes 2 op een dag natuurlijk zullen er ook zware dagen nog aan zitten te komen dat het even weer niet gaan maar nu ga ik van de momenten genieten dat ik even niet misselijk ben! En doe dan ook meteen de was haha! Heb nogheel wat in te halen van de afgelopen weken schaam.....

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

Smile ik dacht ook jochie omdat ik iets uit zag steken maar met 10 weken is het idd nog niet te zien dus pure gok ;)

15. jazz

jazz Niet meer actief

Smile ja puur een gokje..Ik dacht aan een meisje om de manier dat de baby lag etc dus ja gok......

16. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
  17. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ja er is een speciaal topic hier gaan ze dmv de nub kijke of jongen of meisje is is wel grappig:)

18. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Oh, ff neuzen....

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

bij mij was het ook een gokje;) ik dacht dat ik wat zag zitten haha:)

20. jazz

jazz Niet meer actief

Smile..er schijnt hier op de forum ook een NUB onderwerp category te zitten en ook mensen die echt er kijk op hebben..zeggen ze dan he.....Dus misschien kan je het daar ok navragen. Wanneer is je volgende echo?

Deel Deze Pagina