Meiden, Kzag een super foto voorbij komen! Prachtig! Ennasil: fijn verwijzing naar Gyn. Nog even geduld. Ben je nog erger ziek geworden? Hier: helaas weer bar en boos. Vandaag nog niks binnen gehouden...
nee het valt mee gelukkig beetje strakke onderbuik net boven schaamstreek. ( hoop dat dat een goed teken is) ik durf alleen niet in bad te gaan liggen omdat ik dan bang ben dat manlief zijn goedje dan aangetast word dus dat word denk ik maar douchen
Echt heerlijk! Ik merk wel dat nu mijn zoon naar school gaat ik een dag mis waarop even helemaal niets moet, vooral wanneer ik een weekend heb gewerkt. "Vroeger" liepen we wel eens een dagje tot 12 uur in pyama, dat gaat nu niet meer. Maar ach... 2 daagjes vrij door de weeks is helemaal prima. Men zegt dat het weer morgen ook goed is. Ongi is hier weer bijna weg. Op naar m'n ei!
hallo, Ik klets niet zoveel maar mag ik me ook bij jullie aanmelden? ben mama van 2 geweldige kindjes uit sept 2008 en maart 2011 en sinds maart bezig voor de derde
Welkom hier. Gezellig dat je mee wil kletsen! Maakt niet uit dat je niet veel kletst! Er zijn er wel meer die niet heel veel kletsen en sommige dgn is iedereen rustig zoals dit weekend. Kom maar langs wanneer je zin hebt. Hopelijk is t snel raak voor jullie derde spruit.
Als je jongste van maart 2011 is dan moet je bijna door de hechtingen heen geklust hebben Kan natuurlijk maar ik zou er niet aan moeten denken
Hoi allemaal, Druk weekend achter de rug, vandaag hebben we verjaardag gevierd van 3 leden van ons gezin. Was erg druk en had een buffet gemaakt en iedereen bleef hangen, erg gezellig maar het was wel vliegen geblazen om weer op tijd op onze dansles te komen. Ook dat is gelukt. Nu ben ik echt kapot. Overigens heb ik last van mijn boobs en ben ook licht misselijk, ik zei al tegen mijn man, het is dat ik net een eisprong heb gehad maar anders had ik gedacht dat ik welleens zwanger kon zijn. Zo voelt het. Maar dat kan nu toch nog niet. Eisprong was donderdag. Morgen lees ik jullie weer bij. Slaaplekker allemaal
er begint een patroon te komen in mijn grafiekje als die zo aan blijft houden zet hij mijn ei over een paar dagen. Bekijk bijlage 184056
ik had hem even verder ingevuld om te kijken wat hij doet maar dan krijg ik een stippelijn kruis bij dag 18. dus hij is er dan niet zeker van. toch maar afwachten tot ik ongie word dan dan weet ik het zeker.
Gm meiden, Ik zag een nieuwe welkom!! En ik denk idd 2010 gezien je banner Zag ook een prachtige foto voorbij komen! Hier gisteren een drama manlief en de kids waren lekker weg naar duitsland en zou je denken heerlijk genieten nou daar kwam dus niks van terecht ben nog nooit zooooo enorm ziek geweest heb er nu keelpijn van alles ging eruit zelfs water aan einde van de dag was ik helemaal slap en kon niks meer alleen maar beven en zwaar gevoel dacht dat ik dood ging!gelukkig kwam manlief half 6 al thuis miste mijn kindjes heel erg... Avond eten heb een half pistoletje met dikke laag pasta gegeten en dit bleef er in!! Laterop de avond nog een halve heb gisteren me werk afgebeld want had nl geen ,eds meer alleen nog 1 voor gisterenavond en mannetje heeft ze net voor me opgehaalt gaat vandaag gelukkig weer wat beter... Ooh kay ligt klaar op de grond dus ze heeft gepoept pffff hellup waar is je vemt als je um nodig hebt hihi...
Getsie flex,dat klinkt niet best.Rustig aan proberen te doen Emaisje,welkom hier! Ik heb niet zoveel te vertellen,kan niet wachten tot het woensdag is.Nog maar 2 dagen gelukkig.Voel me verder prima,heb wel het gevoel soms harde buiken te hebben nBeetje bizar lijkt me,maar het lijkt er echt op. Verder vooral last van moeheid,maar dat is gelukkig goed te hebben.
Harde buiken herken ik wel denk dat dat de groei is hihi had het vooral savonds als ik lekker rustig kon gaan zitten. Morgen naarnde vk! Ben beneiuwd wanneer ik echo krijg dat weet ik morgen pas...
Dag 6 voor mij... nog 13 dagen tot eisprong, dan nog 14 tot nod... we blijven wachten... Ronde 4 alweer, ik vind de tijd best snel gaan. Je leeft van ei tot nod. Duurt me nu wel lang genoeg trouwens hoor. Bij de jongens was ik beide met 4 rondes zwanger. Ik denk dat ik vanaf deze ronde teleurgesteld zal zijn wanneer ik ongesteld word. Najaa, flink aan de klus en we zien wel.