Ik begrijp je goed ennasil en als wat afstand nemen je goed doet dan moet je dat zeker doen. Natuurlijk gun ik het jou ook van harte en ik hoop dat ook jij binnenkort een posi test in je handen hebt.
oooowww hahaha.nu snap ik hem komt goed! eerst maar eens post afwachten van de gyn waneer ik mijn afspraak heb. maar ik geloof dat daar een paar weken over heen kan gaan voordat je een brief terug hebt met afspraak. en ja m&m's zijn zeker lekker. zou ik nu zo een zak van pakken ik kom zeker af en toe melden hoe het er voor staat
Enasil; jammer dat je afstand gaat nemen... vind je gezellig. Maar ik snap het wel hoor. Hopelijk heb je snel een posi test in handen! Surf: goed te horen dat het vloeien nu over is. Een zorg minder. Flex en trotsemams (toch?): echo's in het vooruitzicht, leuk zeg. Ik ga duimen voor prachtige beebs met een kloppend hartje!
Werd net pas teruggebeld en moet t n week aankijken... Nou ja, als ik niet meer vloei vind ik dat prima anders bel ik gwn weer hihi
meiden ik heb zo last van mijn borsten en ben de hele dag door misselijk. Met deze symptomen voel ik me zo zwanger, heb het anders ook nooit. Dus ik met mijn stomme kop heb een test gedaan en nu staat er een mega vaag lijntje Zou het nu al kunnen, 9 dagen voor nod???
Damyar! Wow das snel! Wanneer had je je ei? Vorige week dinsdag toch? Dan zou het wel kunnen denk ik... Spannend! Ik ga duimen voor n knaller volgende week!
Damyar, krijg je m op de foto? Ben wel benieuwd! Bij jullie is echt elk schot raak hè! Super hoor!! Vast n megaplakker nu!!
surf, krijg hem niet goed op de foto. Ben met de test zelfs naar buiten gegaan of ik het niet mis zag. Had ik nou maar nooit getest, straks word ik volgende week ongie en ben ik teleurgesteld, maar het is echt een vaag lijntje. Manlief ziet hem ook, dus ik ben niet kippig geworden. Maar de symptomen zijn er wel en volgens manlief ben ik ook weer knorrig, dus ik maak het gewoon super spannend. Oh ik hoop het zo, vind gewoon dat ik het nu welleens verdien om gewoon zwanger te worden zonder miskramen. Niet dat ik het een ander niet gun of zo, maar ik ben nu al drie keer teleurgesteld in een miskraam.
Wwwwwhhhhhaaaaaaaa damyar, alweer waarschijnlijk raak. Jeetje jullie zijn ook al zo vruchtbaar. Ik ga hard duimen voor n plakkerd!!!!! Duimduimduimduimduimduim
Dammmmm damyar alweer raak. Spannend...en ook ik hoop echt voor jullie dat het weer raak is en dat hij of zij lekker een warm plekje opzoekt en daar blijft zitten tot over 9 maanden. Wanneer ga je weer testen? Toch dat paaldansen op koopavond, of was het de overdag klus?
haha jazz, ik heb nog één testje in huis van 2 voor 5 euro. Ga nu gewoon proberen te wachten en niet eerder te testen dan volgende week, of het lukt. Heel eerlijk denk het niet, hihihihiihi. Ja we hebben om de dag geklust en donderdag een keertje extra. Allemaal paaldansen, dus welke ronde het beste is geweest? Ik weet het niet. Oh ik hoop het zo he. Enassil: snap je besluit, het is ook moeilijk. Je wens is er zo, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt waarom je cyclussen zo lang zijn en dat ze jullie kunnen helpen. Surf: fijn dat het bloeden bijna weg is, maar houd er rekening mee dat het overmorgen er zo weer kan zijn. Heb je al testjes gedaan om te zien of je hcg zakt?
Damyar Spannend!!! Tja met je symptomen en een vaag lijntje..ook al is het 9 dagen voor je nod.Tja tja,wat zal ik er van zeggen Laat ik het voorzichtig zo zeggen...ik denk dat je heel goed op je eigen gevoel kan vertrouwen. Met welke test heb je getest? Probeer hem eens op de foto te krijgen?Of kijk eens in de bijlage van dit topic,bij de foto van omschrijving "dichtbij" ...ziet ie er ook zo uit?? Leuk die spanning,ik voel hem zo weer haha
Als je op het forum bent bij zwanger worden clubs dan zie je dit topic staan,daarnaast staat een paperclip.Als je die aanklikt die je alle bijlage uit dit topic met oa mijn vage streepje