Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zie je het streepje niet?Of de vage test? Die foto heet "dichtbij.jpg" geloof ik ;)

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    De ene laatste foto

3. Damyar

Damyar Niet meer actief

de mijne lijkt wat rozer dan die foto

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    De ene laatste foto :p

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Rozer? hihi...een roze streepje is een roze streepje toch :D Die van mij bleek iig posi te zijn ;)

6. Damyar

Damyar Niet meer actief

haahahah wist niet dat die test van jou was.

7. Damyar

Damyar Niet meer actief

heb even met de foto van test gespeeld, belichting aangepast. Mijn vriendin kon het streepje vanmiddag ook zien. Dus ik ben benieuwd of jullie dat ook kunnen. Echt zo spannend nu.

8. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik zie geloof ik wel iets... spannend!

9. jazz

jazz Niet meer actief

@damyar..ik vind tuuren niet leuk...want ik vind het zoo jammer als het dan niet posi is...maar ik zie wel iets...Ik hoop het echt.
    Ben benieuwd hoe lang je het volhouden niet te testen...Moet je zodra je zwanger ben naar de gyn? Vanwege de mk's?

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Damyar ik zie um! Spannend hoor!!!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: ik denk ook wel iets te zien, maar ja, we willen ook zo graag iets zien he! nee hoor, komt vast goed! over een week knalt ie van het scherm!

ik heb vanmiddag testjes gekocht om te kijken wat mn hcg doet... vorige keer ging ie ook pas na 2 weken duidelijk zakken, dus had er nog niet zo'n haast mee. ze komen morgen met de post... we zullen zien, ik hoop op een duidelijk minder posi test... (of natuurlijk al nega zou helemaal mooi zijn!)

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier even snel met zn tweetjes door het huis geknald, morgen komt de schoonmaakster voor het eerst, maar dan moet er niet overal troep liggen natuurlijk, dan kan ze niets doen hihi, dus nu alles opgeruimd, morgen alles weer lekker schoon, oh heerlijk, lekker luxe!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga nu lekker een bak thee maken (en ik heb er chocoladepepernoten bij mmmmmmmjammmie!)
    daarna bankhangen, morgen werken, dus mssn morgen eind van de middag anders 's avonds...

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Damyar,spannend!!! Ik zie idd ook iets,ga je echt pas weer testen na je nod?? Wat een kwelling (sprak ik uit ervaring haha).

Meiden,ik ben zoooo nerveus voor de echo.Heb er echt buikpijn van en dat maakt me dan wel weer onzeker..Pff en ik mag pas om 15.15 ...Dit gaat een lange dag worden!

Gister was ik wel ff bij de dietiste (ze was vergeten de afspraak af te bellen),ze schrok van het nieuws...ze had het net als ons nog niet verwacht (en daarmee gedacht dat ik nog even de tijd had om verder af te vallen).
    Feliciteerde me wel gelukkig.Later belde ze voor een telefonische afspraak en zei ze dat ze blij was dat het nieuws ff had kunnen bezinken.Ons plannetje is nu om mijn gewicht stabiel te houden,dus proberen om niet aan te komen deze zwangerschap.
    Daarmee zou het kunnen dat ik geen insuline hoef te spuiten,maar dat is moeilijk te voorspellen.
    En als het nodig is dan wil ik zeker spuiten omdat ik niet wil dat deze baby te zwaar is bij de geboorte.
    Ik gaf aan dat ik er veel vertrouwen in heb dat het goed gaat komen en die mening deelde ze gelukkig.
    Nu nog een mooie echo vanmiddag,dat is even m`n grootste stress...

15. jazz

jazz Niet meer actief

@Trotsemams...mooi plan..gewicht stabiel...moet lukken hoor meid gewoon heel gezond houden en de niet koolydraten gewoon vasthouden. Lekker veel fruit en groenten....;)
    Successssssss met de echo..Denk aan het feit dat je het wondertje gaat zien...dan krijg je toch vanzelf een glimlach op je gezicht....:)

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Het moet ook lukken..maar in fruit zitten veel koolhydraten en dat moet ik toch eten.Ik had voorheen best weinig...dus nu op een gezonde manier iets meer koolhydraten toevoegen (de gezonde dan)...Moet lukken...wel spannend.

Als ik weet dat we ons wondertje gaan zien dan straal ik zeker...maar gewoon de angst dat het niet goed is.Dat ze straks zeggen dat het fout is.Heb ook behoorlijke buikpijn,mss gewoon van de stress...Maar niet echt ontspannen...
    Nog maar een paar uurtjes...

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

hier ben ik dan weer even;) vroeger dan verwacht.
    ik heb de afspraak binnen van de gyn 7 oktober al:). het enigste wat ik niet snap is waarom ze me naar de polikliniek gynaecologie sturen en niet naar de poli fertiliteit? maakt ook niet uit als ze maar kijken.
    en de dokter staat er ook niet bij op de site.

@ tmv2 moet je die afspaak nog bevestigen? omdat er staat we kunnen u de volgende afspaak aanbieden?

18. jazz

jazz Niet meer actief

@trotsemams...ik krijg ook buikpijn als je zo door gaat hihihi
    @Ennasil joepieeee dat is al snel hoor 7 okt..Gyn doen meestal ook voorwerk he, bloedtesten en andere onderzoeken. Voolgens mij op het moment dat je gaat beginnen met iui, icsi, ivf etc dan komt een ferti arts om de hoek kijken. Maar misschien weet trostemamavan2 dat beter.
    huh nu wil ik ook nog die temp kaart van je zien, je bent er nu toch hihihihi

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

ow ik heb haar al gevonden het is een arts assistente. de mensen spreken er goed over dus dan komt het wel goed:)

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Nou dan ga ik nog even door...gedeelde buikpijn is altijd fijner nl :p

Deel Deze Pagina