Poetsen? Oh oh nee ik weet het online shoppen maar niks kopen? Nagels lakken? Haar verven? Hond en katten insmeren met zwitsal? Lekker alvast het eten voorbereiden voor vanavond? Lekker taart bakken voor de kinderen (en nee jij afblijven)....
Gm meiden, Hier kwa misselijkheid tot nu toe goed dagje! Alleen kids zijn strond chaggie!! Ik wordt er knetter gek van! heb eindelijk weer een keer was aan kunnen zetten loopt allemaal zo achter het huishouden loop achter de feiten aan... Wil nu ook nie te hard van stapel gaan lopen moet morge weer werken nl... Moet es vanmiddag naar psz brengen op de verre locatie dus das al pittig genoeg... Dus ga niet enorm aan de poets nu ff verstandig zijn he Heb een wortel verslaving! Haha Trotse mams succes vandaag bij de echo! Je gaat vast een hele mooie echo krijgen
@ jazz ik ga mijn tempkaartje even opzoeken momentje ow waar ik wel een beetje bang voor ben is dat ik 7 okt precies ongie moet worden als het de zelfde lengte cyclus is als de vorige
@ennasil dan kunnen ze ook je cyclus juist goed volgen qua hormoon huishouding en bloedprikken. De positieve. Kant er van. Hihihihi
nee geen ei gehad nog. mijn temp moet dan 3 dagen lang minimaal 0,2 hoger zijn . en dat deed hij niet helaas hij zakte weer.
Bekijk bijlage 184614 dit is van de vorige cyclus . die klopt ook niet. hij zette een kruis maar werd pas 21 dagen later ongie duseen lf van 21 dat lijkt me niet kunnen. vreemd allemaal.
nee hoor! alleen als je niet kunt moet je hem afbellen. wat fijn dat je al zo snel mag komen!! de poli gyn en de ivfpoli liggen allemaal bij elkaar. de arts zal ws een ass in opleiding zijn, dat had ik ook. de artsen die daar staan zijn supervisors van de assistenten. zeker omdat het eerste een intake is en bekijken verder beleid. dat soort klusjes worden bijna altijd uitbesteed
@enassil, idd wel al de tempkaartjes meenemen. en dat je ongi bent maakt niks uit. meestal krijg je de eerste keer een echo. maar die kunnen ze evt later inplannen en ze kunnen dan zoals jazz al zei. gelijk beginnen met je cyclus analyseren..
ow oke gelukkig, ik vind het wel een beetje eng hoor naar de gyn. zeker omdat alleen een speculum inbrengen bij mij niet van eeen leien dakje gaat. maar zal vast goed komen ik ben nog nooit bij een gyn geweest hoor maar de huisarts heeft het toen gedaan.ow dus bij een eerste afspraak krijg je al een echo? inwendig? ja ik ben een echte zenuspees hoor
Jazz,ik heb allemaal al uitgezocht wat ik wil bestellen aan positiemode als alles goed is.Maar bestellen durf ik nog niet. Zwitsal,dat had ik moeten halen Ben net wel ff naar de winkels geweest,even niet stressen (maar wel stiekem babykleertjes kijken )... Over 2 uurtjes gaan we
Goed om te horen dat de misselijkheid minder is vandaag.Laat het huishouden maar lekker,over een paar weken heb je weer energie voor 10 en haal je het weer in Bedankt voor de succes wensen...kan ik goed gebruiken
Als je een inwendige echo niet zo goed durft (of het iig niet fijn vind dat iemand dat doet) dan kan je gerust vragen of je hem zelf in mag brengen.Is niets om je voor te schamen en kan een hoop stress schelen
Zo es op school over uur alweer ophale pfff.... Had vannacht nachtmerrie! Dat ik vanonder helemaal leegbloedde! Werdt wakker en eerste wat ik deed was naar de wc gaan! gelukkig was er toen niks te zien!