hoi meiden, Alles goed met iedereen? Hier gaat het redelijk, al ben ik heel erg moe en ik slaap gewoon goed, misschien wel te goed. Ook al de hele dag misselijk en mijn borsten gloeien enorm. Vanochtend ruzie gehad met manlief over hele kleine dingen, echt stom gewoon. Man belde net op, hij zegt ik weet 1000% zeker dat je zwanger bent, want als je zwanger bent ben je zo koppig en dat was je vanmorgen. Zo die was duidelijk. Nou meiden we zullen volgende week zeker weten of het echt zo is of niet.
meiden even een vraagje. ik las dus een stukje over gynaecologen. waar stond dat je al je kledig uit moet inclusief bovenstuk ivm borstondezerzoek? nou dat hoop ik niet hoor! manlief is er ook bij en dan schaam ik me echt letterlijk en figuurlijk. weten jullie daar iets van??
jazz, nee niet meer getest. Hebben afgesproken dat ik op zijn vroegst maandag mag testen, 3 dagen voor nod.
Neeeeee alleen onderste gedeelte. Tip hou je sokjes aan en draag een lange blouse dan zie je er ook niet zo charmant uit. Toen ik voor mijn folikel meeting ging had ik ook zon jong jongetje in opleiding nou nou vind ik nooit zo fijn. Maar je went er echt aan hoor.
Ennasil: nog nooit gehoord, zelf ben ik al zo vaak bij gyn geweest en ik heb alleen plat gezegd alleen mijn broek hoeven laten zakken en de rest bleef aan. Als ik jouw was zou ik niet teveel speuren op internet, want je maakt jezelf er alleen maar nerveus mee en straks klap je daar dicht en lukt het niet om een echo te maken, dat zou gewoon zonde zijn. Sterkte
pffwiew.. al een hele gerustelling. ja inderdaad iets wat lang is ik heb een meid van 31 zag ik dus dat komt goed maar nu nog maar even 2 weekje wachten . ben benieuwd of er wat uit gaat komen. jeetje ik zei dat ik afstand ging nemen van hier . maar het is toch wel lekker om van je af te praten aangezien mijn man nooit zo goed is in het aanhoren van dit soort dingen... ik ben nu weer weg. moet even werken.
Pfff heb steeds gevoel dat ik flauw ga vallen als ik even bezig ben... Toch probleem want moet koken en nog afwassen en was ophangen... Zucht daarna kids nog douchen en in bed gooien mannetje is pas thuis als de kids zo ong naar bed gaan...
damyar: spannend meissie! klinkt goed in ieder geval!! ennasil: hier in NL heb ik bij de gyn alleen maar mn (onder)broek uit hoeven doen, verder niets. In de VS werd ik wel compleet onderzocht, dus kreeg ik zo'n operatieshirt aan... maar geloof niet dat dat in NL gewoonte is hoor. maak je geen zorgen, als ze het wel willen, krijg je echt iets aan, ze laten je niet in je nakie liggen in ieder geval! flex: doe je voorzichtig! rustig aan hoor, dan maar geen was ophangen... doe alleen wat je aankan! @hier: gewerkt vandaag, ging goed, maar ben nu wel erg moe. heb maar 3 contacturen gehad, niet echt veel en toch al zo moe, nou ja, voor een eerste dagje was het wel prima eigenlijk. vloei nog amper, doe al de hele dag met hetzelfde maandaverbandje. als het zo blijft morgen, ga ik over op inlegkruisjes (joepie, end komt in zicht!!) we hadden vandaag de schoonmaakster voor het eerst, en heerlijk wat is het huis schoon! ze is wel goed, randjes waarvan ik het bestaan niet eens wist zijn nu schoon, superfijn!
surf, heerlijk dat het goed is gegaan. Moe maar dat hoort er een beetje bij en telkens zal het nu beter gaan. Betreft eten, hier wordt het een patatje met iets lekkers erbij. Jamie Jam
Kam ff kijke of er al niets was van troste mams! Hier eindelijk rust... Ben gesloopt...zucht Surf fijn dat je dag goed is elopen vervelend dat je nu alleen zo moe bent maar gelukkig vloeien al heeeel stuk minder!
Nope helaas hoop dat ze snel komt ben nieuwsgierig en me batt is bijna leeg hihi kom maar trotsemams!
zo hier liggen de kindjes erin, althans, de jongste ligt dr in en de oudste wordt nu door papa in bed gestopt. lekker koppie thee met pepernootjes lekker lekker lekker! verder niet zoveel te melden eigenlijk...