Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazz

jazz Niet meer actief

Trotsemamavan2..mooie foto en helemaal geen ego bericht hier genieten wij ook van....

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Tmv2 wat een mooie echo en heerlijk die vervelende 12 weken voorbij!! Lekker genieten :)

Hier zenuwachtig voor morgen! Haha...

3. jazz

jazz Niet meer actief

@Flex...het regent alleen maar goed nieuws hiero...dus ook van jou alleen maar goed nieuws morgen.....

4. Damyar

Damyar Niet meer actief

heb gewoon op straat staan overgeven. Liep langs de visboer en toen werd ik enorm misselijk dat het overgeven tegenhouden niet meer hielp.

5. jazz

jazz Niet meer actief

oooooh jeetje.......je wacht nog met testen toch?
    Had je dat bij je vorige zwangerschappen ook?

6. Damyar

Damyar Niet meer actief

wel het misselijke maar overgeven kwam pas rond de 6 weken.
    Dus ik word aardig kribbig hiervan, word ik ziek, ben ik zwanger. Wil het laatste zijn. Misschien dat ik vanavond stiekem een testje waag, maar ik weet dat ik dan mijn mond niet kan houden en wil geen stiekem gedoe voor mijn man. Dus toch nog zo even babbelen. Maar heb wel afleiding gaan vanavond shoppen met szoon en de andere twee kleintjes liggen dan in bed en oma past op. Gaan even voor alle kinderen kleding kopen, heb zoveel leuke dingen gezien.

7. jazz

jazz Niet meer actief

Inderdaad leuke afleiding.....Is kruidvat in de buurt hahahaha zag hier dat de testjes er weer zijn...Zijn 2 voor 5 Eur maar....Kan toch wel...hihihihihi

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: ik hoop ook het laatste! en tja, alle andere keren was je ook zo ziek, dus zou zo maar kunnen! ik duim heel hard!

@flex: spannend morgen, hoe laat mag je?

hier werd ik toen ik op het punt stond naar mn werk te gaan nog gebeld door de vk. ik had eigenlijk een afspraak staan voor vandaag, maar die had ik niet afgebeld, dus ze belde even omdat ze het niets voor mij voor om zomaar weg te blijven... dus ik vertelde dat ik een mk had gehad en gecuretteerd was en dat ik dat tegen een collega al had verteld dus dat ik ervan uit was gegaan dat mijn afspraak wel geannuleerd zou worden. dat is dus normaal gesproken ook zo, maar wrs nu vergeten. maar ze vertelde me nog even tussen neus en lippen door (heel lief mens hoor, jaartje ouder dan ik, en ze heeft kasper gehaald, echt heel goed gedaan, dus daar niet van) dat ik toch wel mn lichaam rust moet gunnen en 1of 2 menstruaties af moet wachten en dan kijken of ik er geestelijk weer aan toe ben om weer te proberen. nou ammehoela! wij gaan gewoon meteen weer door haha, niets wachten! de vorige keer is ons dat helemaal niet verteld, dus echt niet dat ik ga wachten, zo!
    en oja, heb mn testjes binnen gekregen vandaag, meteen even erover heen geplast met ultradunne urine. en nog steeds een duidelijke streep... niet meer zo vet als dat ie was, dus dat is op zich goed natuurlijk, maar ik hoopte eigenlijk op een verwaarloosbaar lijntje, maar dat is het zeker niet... nou ja, hopelijk zakt het snel...
    vandaag ook weer hoofdpijn, ik hoop dat dat met het dalende hcg te maken heeft...
    ik wilde niet meer gaan tempen, maar ben zo nieuwsgierig naar mn temp, dus mssn morgen toch eens doen, gwn even kijken wat ie nu is... zal nog wel hoog zijn, aangezien mn testje nog zo posi was...

nou goed, t is een heel epistel geworden, sorry dames!

9. jazz

jazz Niet meer actief

@surf..erg gelachen om je ammehoela hihihihi

10. miran336

miran336 Fanatiek lid

Tmv2: wauw, prachtige echo! Gefeliciteerd met je 12 weken mijlpaal. Heerlijk zeg!

Flex vandaag voor echo, hoe laat moet je meid?

Mv3: leuk weer even van je te hore/lezen. Nog een weekje tot te echo dus? Spannend hé?

Damyar: meid wat spannend, kan niet missen zou je zeggen hé? Succes met wachten tot na het weekend! Ik duim voor een vet posi test.

Surf: jammer dat je test nog posi was. Kan me voorstellen dat je dat advies van de verloskundige in de wind slaat. Sjeempie, een maand duurt al zo lang wanneer je probeert zwanger te worden. Als je dan 2 maanden moet wachten, duurt echt te lang ;)

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen meiden!

@flex: veel plezier vanmiddag!!

@hier: F*CK! weer aan het vloeien! damyar, je had me al gewaarschuwd, maar na 3 3 dgn schoon had ik echt hoop dat het over was... en ik wilde ons weekend weg (dit weekend) nou eindelijk weer eens zwemmen met de kindjes. bah, kan dat nu nog niet... ik baal als een stekker!

12. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Flex, veel plezier vanmiddag!!!
    Surf, shit meid, hopelijk blijft het bij een dag en is t morgen over! Damyar, duimen meid. Wanneer ga je testen?
    Hier, ah werk, moet nu naar briefing dus moet snel gaan! Tot strax

13. miran336

miran336 Fanatiek lid

Surf: balen meid!! Mag nu wel klaar zijn hé?

Dannie: ook nog gefeliciteerd met je 20 weken mijlpaal.. gaat vlug zeg!

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Super mooi zeg,ik vind hem vrij duidelijk trouwens!

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hier gaat het even niet zo lekker (en dat wil ik helemaal niet,ik wil zo graag genieten)...
    Zijn gewoon wat dingen bij elkaar.Dochter zegt spijt te hebben van alles wat ze heeft gezegd,ze wil helemaal niet dat ze een broertje of zusje krijgt en zou willen dat de baby niet in m`n buik was gekomen.
    Ze heeft gister tot middernacht liggen huilen,zoveel boosheid en verdriet.Ik kreeg haar niet eens rustig....Ben er helemaal gesloopt van...Natuurlijk hebben wij met deze reactie rekening gehouden (vooral omdat dochter niet goed tegen veranderingen kan),maar het is evengoed zo verdrietig en zo niet leuk.
    Ik weet dat dit niet 1-2-3 over is en dat maakt het er niet fijner op...

Daarnaast heeft mijn man gister op zijn werk gehoord dat er ontslagen gaan vallen ivm financiele problemen.Of man daar ook bij zit is nog niet duidelijk,maar de kans is er dus wel en ook dat geeft weer stress.Baal er zo van..toen met de jongste 2 was het ook iedere keer prut met werk.En nu heeft hij al een aantal jaren een vast contract en nu dit..Pff..

Helaas denken de katten nog steeds dat de voordeur 1 reuze kattenbak is...We hebben er al 1 bak neergezet,daar gaan ze ook in.Maar ook vlot ernaast (op de houten plank,daaronder zit de water aansluiting)...

Gewoon een beetje veel van wat ik nu aankan...ben zo verdrietig en dat wil ik helemaal niet.

Sorry dat ik alleen over mezelf praat..

16. jazz

jazz Niet meer actief

@Trotsemams...Ooooh dame toch ook jij mag een keer een off day hebben hoor.

Van je dochtertje heeeeel herkenbaar hoor. Maar ik denk wel dat je even goed als ik weet dat zij gewoon de tijd voor nodig heeft. Geef haar die ruimte. Ik weet het want dan zeggen ze dingen die snijden gewoon regelrecht door je hart heen. Maar ze bedoelen het eigenlijk niet.

Ja dat van het werk je hoort het de laatste tijd ook steeds meer. Ik hoop dat je man niet daar tussen zit en dat het bedrijf wel een goed sociaal plan heeft. Maar die onzekerheid is niks…

En de katten…ooooh zo vies ruikt het dan he….Wellicht moet je het heeeeel goed ontsmeten er is spul volgens mij heeft de dierenspeciaalzaak wel spul. Is niet goedkoop maar als het helpt…

En verder laat alles toe en de boel de boel…..

17. miran336

miran336 Fanatiek lid

Geen sorry hoor.. we willen allemaal wel eens even ons hart luchten hier en dat mag en kan ook hoor.

Kan me voorstellen dat je je naar voelt op dit moment. Natuurlijk wil je dat dit kindje door elk gezinslid met open armen wordt ontvangen.
    Kloten dat er ontslag dreigt op het werk van je man, dat brengt echt veel stress en onzekerheid met zich mee. Hopelijk is snel duidelijk hoe of wat, dan kun je van daaruit verder.

En die katten... aaargh, zo eigenwijs als wat. En een stank hé? Heb zo even geen oplossing voor je.
    Maar ik leef met je mee en je krijgt een dikke knuf van me!

18. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Trotsemams, kan nu niet uitgebreid reageren op t werk maar wil je wel een dikke knuffel geven!!!!!! Hoop dat t op t werk van je man meevalt en dat jullie snel duidelijkheid hebben. En k denk dat je dochtertje ook wel weer bijtrekt als ze aan het idee gewend is! Dikke knuf!!!!!!!!! Meid t komt allemaal goed, we slepen je wel door deze vervelende tijd heen. Zie ons maar als je klaagmuurtje! Dat vinden we helemaal niet erg. Hhmmm, toch nog redelijk uitgebreide reactie geloof ik!

19. jazz

jazz Niet meer actief

@dannie...chop chop aan het werk

20. Damyar

Damyar Niet meer actief

Oh meisie toch, wat een narigheid. Betreft je dochter, dat was aan te komen. Verandering is moeilijk en voor hen duurt hen nog zo lang voor de baby komt. Misschien kun je een boek halen in de bieb en dan het samen met haar bekijken en vertellen, dat de baby heeeeel veeeeel slaapt en dat ze straks ermee kan spelen als het wat groter is. Door plaatjes vatten ze het meer. ( dit hielp heel goed bij mijn mans oudste zoon, kreeg er meer grip op wat de verandering inhield. Door zeggen kwam het niet bij hem binnen, door het zien en dan uitleggen wel.) Sterkte.

Wanneer krijgen ze duidelijkheid over wel of niet mogen blijven? Misschien uit voorzorg vast iest zoeken. Het is gewoon een rot moment, al wil niemand dit meemaken.

Katten geen ervaring mee, want ik heb er een gloeiende hekel aan, sorry :(

Deel Deze Pagina