Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazz

jazz Niet meer actief

Flex gewoon aan haar vragen. gewoon een keer zeggen ik voel dat er een afstand tussen ons is omdat.......

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik zou het gewoon eens bespreken met haar flex,lijkt me niet fijn zo.

Dat ze ervan zal balen dat je niet op hun bruiloft kan komen snap ik best..maar om die reden dan geen interesse meer te tonen vind ik erg vreemd.Mss heeft het wel een andere reden?
    Je kan er maar beter over praten,anders wordt het een steeds groter issue.

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    gwn vragen hoor flex! nu maak jij je druk (wat natuurlijk niet goed voor je) terwijl er mssn niets is, of wel, maar dan kunnen jullie het uitpraten...
    en dat je niet op de bruiloft kan zijn is toch nog helemaal niet zeker, hangt er helemaal vanaf wat deze spruit in gedachten heeft...
    kop op meid, praat erover, dat is echt het beste!

en nu mag je echt bijna!! ik duim me suf! maar heb alle vertrouwen!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    trotsemams: mooie echo! en die kleertjes aaaaah echt uberschattig!

5. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Flex, je bent aan de beurt!! Geniet ervan! K duim voor n mooi kloppend hartje!!!!

6. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Sorry:):):):)!!!

7. miran336

miran336 Fanatiek lid

Spannend voor Flex... ik kom voordat ik ga werken nog even kijken. Hopelijk is Flex dan geweest met goed nieuws!

8. miran336

miran336 Fanatiek lid

Leuke kalender zeg! Welke heb je genomen, met de foto's of met afbeeldingen?

9. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Hallo,

Trotsemams: iedereen mag hier zijn hart luchten en dus jij ook! Vind het juist prettig omdat hier te doen. Balen dat manlief zijn baan misschien op de tocht staan. En dochterlief haar opmerkingen gaan inderdaad door mergen en been maar denk dat je haar inderdaad tijd moet geven.

Flex: je hebt nu je echo en je zal ongetwijfeld heerlijk liggen te genieten!!!

Miran: Zag dat je kaartjes gewonnen hebt voor de beurs in hardenberg. Heel veel plezier!!!!

Surf: Balen dat je weer vloeit hoop dat het van korte duur is zodat je lekker kunt gaan zwemmen.

Hier niet zo heel veel te vertellen nog steeds misselijk en moe wat ook al aardig begint te "wennen".

10. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Oh ja Trotsemams mooie foto en de kleertjes zijn helemaal mooi en schattig!!!

11. miran336

miran336 Fanatiek lid

Mv3: Jaa, ik heb kaartjes gewonnen. Leuk hé? Ik had al gepland samen met mijn zusje te gaan, we gaan dan ook naar de crea beurs die tegelijk daar is. Ga jij ook nog?

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou alle spulletjes liggen in de auto, ben klaar om te vertrekken...
    moet nog even wachten, anders ben ik wel erg vroeg, dus nog even tijd om hier te kletsen...

ik zit in spanning op een sms van flex te wachten... hopelijk alles goed! maar moet gewoon!

ben dus het hele weekend pleite, dus op zn vroegst ben ik er maandag weer...

fijn weekend allemaal!

13. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Weet het nog niet zeker weet niet met wie ik zal gaan.
    Wanneer is het ook alweer?

Veel plezier!!!

14. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Veel plezier en geniet er van!!!

15. miran336

miran336 Fanatiek lid

Surf: heel veel plezier dit weekend! Geniet ervan!

16. miran336

miran336 Fanatiek lid

De beurs is volgende week al...

17. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Oh okay nog maar even over nadenken want er is binnenkort ook een ladies day markt in het van der valk hotel wil ik heen met een vriendin maar weet helaas niet meer wanneer dat was volgens mij ook 1 of 2 oktober?

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

hoiii meiden!!

nou daar ben ik weer wel 10 kilo lichter door al die spanning!
    ik kreeg inwendig een echo toen zag ik op scherm zwarte vlek ze zei dit is de baarmoeder.... mijn hart stond stil ik zag geen kindje! toen draaide ze gelukkig verder en ja hoor daar was ie! ze zijn hartje klopt mooi! en hopla alle spanning weg! ik zag het hartje niet en vroeg waar ik moest kijken en toen zag ik um ook!! ben zooo blij en opgelucht ik ben precies 8w6d! zal foto van de kleine spruit bijvoegen hoofdje zit beneden :)

19. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Wat een mooie echo en geweldig nieuws wel jammer van d inwendige echo maar dat ben je waarschijnlijk al weer vergeten!!!!

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ja daar schrok ik wel even van dat het inwendig moest maar goed was voor goed doel

Deel Deze Pagina