Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik zit hier heel alleen met 2 kindjes om me heen.... Mannetje is ergens aan andere kant vant land naar een demonstratie.... En ik? Ik mag weer in me uppie op de kids letten zucht.... Naja anders moest ie werken en was ie vamaaf niethuis geweest nu dus wel dus moet nie klagen hihi

2. jazz

jazz Niet meer actief

Trotsemamav2 goed te horen dat het al wat beter gaat met je zwagerr

3. jazz

jazz Niet meer actief

Damyar wanneer ga je weer testen? Nog iets gehoord van de paragnost?

Verder nu al prrachtig weer hier ik wens jullie allen een prettig weekend.

4. Damyar

Damyar Niet meer actief

jazz: kreeg een heel vreemd antwoord, namelijk het zou heel snel gebeuren, maar voelde wel stress.

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik wou ff laten weten dat het weer goed gaat...steken bleven gisteravond wel wat terugkomen.Het voelde een beetje als een teken van ho,stop,doe rustig aan (iets wat ik van de andere zwangerschappen herken,maar dan pas later).
    Dus ik weet niet of dat kan,maar psychisch en lichamelijk waren de afgelopen dagen iig wel erg pittig.
    Ik heb goed geslapen en voel me een stuk beter en een stuk minder gestressed.En dat is fijn!

Vandaag zijn m`n schoonouders hier en hebben we het nieuws verteld.Ze reageerde ook erg blij,zo leuk al die reacties!
    Vandaag dus ook wel een wat hectisch dagje,maar ik probeer me regelmatig ff kalm te houden.

Ik voel trouwens wel dat m`n baarmoeder erg tegen m`n blaas en darmen aan begint te duwen.Mss dat het daardoor ook kan komen.

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik ben ook erg benieuwd wanneer je weer gaat testen!?

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Srry ben nie echt online vandaag wordt elke keer zo duizelig dat ik bijna flauwval... Mannetje is pas half 5 thuis. Ik kan echt niks snik:(

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Damyar spannend hoor meis maar denk dat jij na weekeind een knaltest hebt ;) duim voor je!

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Trotsemams fijn dat het weer beter gaat! Doe rustig aan!

10. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hey daar, k ben r vandaag ook maar weinig geweest. Heb wel gelezen maar niet gereageerd. Flex, k zit in t zelfde schuitje, mijn mannetje is ook werken. En morgen ook, ben heel t weekend alleen. Vanochtend met kids wezen shoppen. Oudste had geen broeken meer die pasten dus dat was echt nodig en daarna boodschappen gedaan. En toen was k helemaal op! Toen de kids sliepen ben k ook ff gaan liggen en heb pas daarna de boodschappen opgeruimd! Voel me net zo'n oud omaatje!
    Nu moet k ff een poepluier gaan verschonen!
    Tot strax

11. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Miran: ik heb je een pb gestuurd. Hoe gaat het met jou en de jongens?

12. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Wat n rust hier vandaag! Makkelijk bij te houden!
    Net lekkere warme douche genomen, wat knapt n mens daarvan op zeg! Mannetje is met de oudste en de hond wandelen, als ze teug zijn kids t bed in en heerlijk avondje voor ons tweetjes!!!!

13. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Morguh dames,
    Wat n stilte hier
    Ik heb jullie raad nodig! Ik zou vanmiddag met mn moeder naar de stad gaan voor schoenen voor de oudste. Gezellig met mn moeder. :) De jongste gaat naar mn vader, zodat we lekker rustig zouden kunnen shoppen. Nu krijg ik een sms van mn schoonzusje of ik het erg zou vinden als ze ook mee gaat met een van de kinderen!!:x
    Eigenlijk heb ik daar dus geen zin in, want meestal als ik iets met mn moeder ga doen, dan vraagt zij of ze mee kan. Ik wil ook wel eens met mn moeder alleen iets doen. Maar van de andere kant vind ik het weer heel lullig om nee hierop te zeggen.
    Ik weet, dat als een van jullie deze vraag zou stellen ik waarschijnlijk zou zeggen, ben eerlijk en zeg het gewoon. :) Maar ja, als het dan er echt opaan komt voor jezelf ligt dat toch ff anders merk ik! :)
    WAT MOET IK NOU??:(:(

14. Damyar

Damyar Niet meer actief

Gewoon het zeggen in de trant van ik had me enorm verheugd op een dagje met mijn moeder alleen. Andere keer misschien?

15. jazz

jazz Niet meer actief

@Dannie...ja de waarheid zeggen. Je kan toch zeggen eigenlijk is het een dagje uit van mij en mijn moeder samen want ik weet dat het dadelijk weer allemaal drukker wordt met de 3e etc.
    Wat vind je moeder er van?

16. jazz

jazz Niet meer actief

@Damyar hoe gaat het nu...nog steeds niet getest?

17. miran336

miran336 Fanatiek lid

IK herken het. Mijn zusje wil ook altijd mee, voelt zich ook buitengesloten als ze niet mee gevraagd wordt. Mijn zusje heeft "vroeger" een paar jaar speciaal onderwijs gevolgd, er is nooit iets onderzocht of aangetoont maar mijn moeder zegt dat ze altijd al extra zorg en aandacht nodig had. Plotselinge verandering kan ze niet goed tegen en ze plakt erg aan m'n moeder. Soms ben ik dat ook wel eens beu en zeg ik tegen d'r dat ik nu graag eens alleen met mama, of alleen met m'n andere zusje weg wil. Dan is ze even heel erg gepikeerd. Heel vaak kies ik ook de weg van de minste weerstand en dan gaat ze mee. Ik kan je niet echt een tip of advies geven, sorry. Weet hoe lastig het is.

18. Damyar

Damyar Niet meer actief

nee nog niet getest.

Gaan nu weg naar vrienden. Vanmiddag kom ik nog online.

19. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ik kon het toch niet over mijn hart verkrijgen om haar te zeggen dat ik liever niet heb dat ze meegaat:(. Dat vind ik dan ook weer zielig. Zij heeft namelijk moeite om ergens alleen heen te gaan. Dan krijgt ze paniekaanvallen enzo. Dus zo vaak gaat ze ook niet weg, want ze is afhankelijk van ons. Ik kan t me van haar dan ook wel weer voorstellen dat ze blij is om ff weg te zijn. Maar toch.:( Ik had me best verheugd om weer ff met mn moeder op pad te gaan. Ander keertje dan maar. Ja, ik weet t ik ben een watje:)

Om het goed te maken met mezelf gaan mn mannetje en ik vanaaf met zn tweetjes uiteten. Nichtje komt op de kinderen letten:)

20. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @dannie, lastig!! en inderdaad als je er zelf voorstaat is het altijd lastiger.. makkelijker gezegd dan gedaan. maar zoals al eerder is gezegd, zou ik haar terug smsen (gaat vaak makkelijker dan bellen en zij heeft ook gesmst) dat je graag een dagje met je moeder alleen wilt. omdat je het inderdaad straks toch weer wat drukker krijgt en het er dan niet zo snel in zit met de beeb. dat je het leuk vind als ze er bij is, maar de volgende keer. sowieso ben ik niet zo van jezelf uitnodigen..haha..

Deel Deze Pagina