Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazz

jazz Niet meer actief

Ja dan is het inderdaad wel zielig voor haar en een lieve beslissing van jou...en lekker met zijn 2en uiteten wow heeeeerlijk toch.
    Veel plezier vandaag en vanavond.

2. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    oh mijn antwoord is al te laat, nou ik hoop toch dat je je een leuke dag hebt! en geniet vanavond dan maar extra van je mannetje!!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Dannie snap je helemaall meis! Zie dat je een keuze hebt gemaakt het wordt vast gezellig! Geniet ervan;)

Ik mocht uitslapen van mijn mannetje!!, issie niet lief oooh wat hou ik toch van um! Lekker tot half 11 in bed gelegen was aan gezet nu aant ontbijten mannetje en kids zijn weg? Haha lekker rustig :)

4. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Nee, dat zelf uitnodigen ben ik ook niet zo van. En dan zeker niet elke keer als je hoort dat we iets gaan doen.Op enig moment moet je toch ook zelf denken van, och laat ze ook eens zonder mij iets doen!
    Ik zit zo ook niet in elkaar. Als ik hoor dat mn moeder met haar iets gaat doen, dan vraag ik automatisch al niet of k mee mag.
    Maar ja, zoals ik al zei vind ik haar dan al snel zielig en ga toch overstag. (WATJE:):))

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Kzou precies hetzelfde gedaan hebben hoor ben ook echt een watje!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ohja dat over me schoonzus volgens mij zag ik ze vliegen... Zij is totaal nog niet met kids bezig maar met een huwelijk en tja als je zelf niet met kids bezig bent ben je natuurlijk minder geinterreseert in een zwangerschap van een ander dan wanneer je er wel mee bezig bent toch? Kijk surf vraagt nl wel steeds naar me en toen ging ik vereleijken enzo en dacht ik ho eens even maar zij vraagt nooit naar mij! Ze heeft wel gereageert op de echo ze was blij dat alles goed was! Dus denk dat ik me heb druk gemaakt om niets! Ook typisch ikke haha!

7. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Lieve beslissing ja, maar van binnen ben ik eigenlijk niet zo lief, want ik had liever gezegd dat ik haar er liever niet bij had! Dus het is schijnlief!!;)
    Ik ben best assertief en kom meestal wel voor mezelf op en kom ook echt wel uit voor mn mening. Maar als het familie betreft ben ik echt een sissy! :)

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik zie me kindjes buite ga ze ff verrassen dat mama eindelijk der nest uit is!

9. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ook dit weer heel herkenbaar. Ik zou hetzelfde hebben hoor. Komt misschien ook omdat je onbewust toch een beetje ermee zit dat je rond hun bruiloft uitgerekend bent. (Heeft zij waarschijnlijk nog niet eens bij nagedacht) Ik denk ook altijd veel verder vooruit en aan kleine dingetjes, en ga er dan vanuit dat anderen er ook zo over nadenken, terwijl dat meestal niet zo is!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ben blij dat ik niet de enige ben!

Wij zijn net jaja op de fiets! Naar de stad gegaan lekker kibbeling gegeten en daarna nog ff een positiebroek en buikband gekocht! Ben weer helemaal happy maar wel kapot! Pfffff

11. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    sportief flex, op de fiets. En dan alles lekker er weer aan eten met kibbeling. Jammie.

12. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    HIer trug van t shoppen. Laarsjes gekocht voor mn dochter. Ik had weer een of andere onwetende verkoper hoor:$ Weet je wel, zo'n jochie die dit als bijbaantje doet op zaterdag en zondag!
    Mij is altijd gezegd dat je een vinger bij de hak in de schoen moet kunnen stoppen. Als dat kan is de maat goed, bij de kids. Had ze een laarsje aan wat ik leuk vond en het jochie haalde de rechterschoen voor haar, om te passen. Ik bij die schoen aan het voelen en ik merkte dat er geen vonger achter paste. Jochie: "ja, maar dat hoeft niet altijd hoor. Zal ik eens kijken?" Ik: "Oké kijk maar even"
    Jochie: " Ja, dit kan wel hoor. Die maat is wel goed." Ik:"Maar ze moet er niet in november al uitgegroeid zijn, want dan vind ik 80 euri wel heel veel!" Jochie:" Nee die kunnen wel"
    Jochie:" welke maat heeft ze eigenlijk?" 26. "Ja maar dit is 24":$:$

Bleek dus dat in de doos van 26 een schoen maat 24 en een schoen maat 26 zat. en mn dochtertje gaf al aan dat ie pijn deed aan de tenen, maar volgens ons kon dat niet:)
    Jochie op zoek naar de goede rechterschoen en kwam daarmee terug. "ja, deze past beter hoor." dit is echt de goede maat. Die andere was wel wat krap:$:$
    "wat KRAP???? Hij is 2 maten kleiner. Geen wonder dat ze pijn aan de teentjes had;)"

Jochie had dus duidelijk geen idee waar hij mee bezig was. Schandalig dat zoiemand de kinderafdeling mag helpen. Mensen zouden hem zo geloven en te kleine schoenen kopen voor hun kinderen.
    Heb ik weer hoor!! ;);)

Schoonzusje was ook mee met de jongste. Ze is geen verkeerd mens hoor. HAd alleen de bedoeling om met de oudste en mn moeder in alle rust voor schoenen te gaan, en dat is dus niet gelukt. maar ja, daar zeur ik niet meer over want ik ben het ook wel zelf schuld. Had ook nee kunnen zeggen!

13. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Deze laarsjes heb ik trouwens gekocht. Ik vond ze wel stoer!

14. jazz

jazz Niet meer actief

sissy...hihihihi
    leuke laarzen btw

15. jazz

jazz Niet meer actief

@flex....oooh ja dan is het wel begrijpelijk van je schoonzusje..Ik heb een bak en kook weekend...pfff weet niet wat me bezield...nu ga ik brownies maken.....en ik eet het niet hoor....vriend is dus helemaal blij met mij.

16. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Aaaaaarrrrrrccccchhhhhhh het goedmakertje gaat niet door vanavond! Mannetje moet overwerken, dus griek en oppas zijn afgebeld.:x
    Nu iets verzinnen om te eten! Ben bang dat t boterham met eitje of zo wordt! Iemand suggesties voor een snelle makkelijke hap?

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

goedemorgen:)

wat is het hier rustig!

@ hier nog steeds geen ei gehad en zit inmiddels op dag 27
    dat belooft denk ik weer een lange cyclus te worden:(
    maar des te meer bewijs voor de gyn.

van het weekend met heel de fam ooms tantes neven nichten etc naar de burgers zoo geweest. het onderwerp ging voornamelijk over babys!! .. en dan denk je lekker een dagje er niet aan te denken!
    maarja hun weten natuurlijk ook niet beter.

nu op naar mijn werk.

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    leef nog ;)
    de trouwerijen zijn voorbij... eindelijk een beetje rust..
    zo eerst ff sjoerd naar school brengen en daarna na de HA voor de verwijsbrief van de internist en vervolgens bloedprikken...(voor HA en VK)
    daarna ff lekker bijlezen...(en wat in huis doen)

19. Damyar

Damyar Niet meer actief

Waar zijn jullie???? Heb inmiddels getest.

20. jazz

jazz Niet meer actief

@damyar....ennnnnnnnn????????

Deel Deze Pagina