Echt raar is het zeg. Alweer zwanger en ben 2 dagen de eisprong misselijk en de boobs doen megazeer. En dan die test vorige week. Nu was hij al best duidelijk, konden zonder turen het streepje zien. Ben helemaal door het dolle heen, whahahahah
WOW Damyar...jeeeetje gefeliciteerd......Zwanger weer. En dat deze kleine lekker gaat nestelen en blijft zitten waar hij/zij zit tot na de 9 maanden Ga je trouwens gelijk de HA,gyn ofzo bellen zodat zij je kunnen monitoren...of zei de gyn dat het gewoon pech was de vorige keren? Ooooh meid ik hoop zo voor je dat hij/zij blijft
Wil volgende week afspraak maken met gyn, we hebben afgesproken als ik nu weer een mk krijg dat ik dan onderzoeken ga krijgen. Gaan gewoon proberen volle moed erin te geloven heb jullie hulp wel een beetje bij nodig.
Lekker positief denken, het wondertje zit er weer en deze keer gewoon tot het eind. Luister naar je gevoel.
Zucht es heeft de helenacht lopen spoken heb dus nauwelijks geslpen en daardoor ben ik nu kotsmisselijk en steeds spugen... Wordt lange zware werkdag!
gefeli damyar!!! duim dat dit kleintje lekker bij mama blijft en gezond word geboren rond de 38 weken... flex, balen meis... ben weer weg..moet naar de HA voor verwijsbrief.. hopelijk geen gezeur....
Flex wat balen zeg dat je klote nacht hebt gehad, kun je vandaag overdag niet even liggen? Of slapen je kleintjes overdag niet meer? Rustig aan en knuffels
@damyar.. GEFELICITEERD meid! wat zijn jouw man en jij een wondersetje...haha.. ik ga nu keihard duimen voor een plakbeeb! enneeeh test showen he!!!!!
Damyar: Gefeliciteerd!!! Wat ongelofelijk mooi nieuws!!!! Hopelijk krijgt de gyn gelijk en is het de voorgaande keren domme pech geweest en wordt dit een droom zwangerschap!!!
Dank jullie wel allemaal, wij zeggen ook al we zijn wel erg vruchtbaar, maar we willen ook graag een plakker hebben en dat we een lieve pixel erbij krijgen.
Nog één in de gesloten cassette. Heb mijn tweelingzus gebeld en het haar verteld, nou die was nog doller dan ik, hhahahah. Verder houden we het geheim tot we de eerste zware weken door zijn.
Woehie, damyar super vruchtbaar zijn jullie zeg!!! Feli en ik denk dat we allemaal heeeeeeel hard voor je duimen dat dit wel een mooie plakkerd is!!! Dikke knuf!
Is het trouwens normaal om met nog geen 21 wkn al nestdrang te hebben???? Ben echt op dreef vandaag! Ken mezelf niet trug! Moet nu wel ff stoppen want anders kan k dalijk niet meer bewegen! Begin t al weer goed te voelen nu! Strax maar weer verder!