Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Wie is trouwens onze volgende tester?????? Ik wil nog wel meer goed nieuws!!!!

2. Damyar

Damyar Niet meer actief

Danni denk dat het wel kan hoor, je wilt het gewoon lekker aan kant hebben. Dacht dat Jazz als eerste was, ik heb het lijstje al gezocht maar die staat zo ver weg en daar had ik vanmorgen even geen tijd voor. Ben hier de schoenenkast aan het uitruimen, pff wat een schoenen allemaal en er gaan er nu heel veel weg.

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zo ik heb ff bloedgeprikt moest naog voor de vk haha heb ik dat ook weer gehad in de wachtkamer zaten ook 2 pas geboren babys oeeeeehhh smelt!!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Dannie dat kan heel goed hoor had het juist meer ronde de 20 weken en daarna juist niet meer haha!! Kan nie wachten tot ik zover ben want me huis is drinhpgent toe aan een poetsbeurt als iemand zich geroepen oelt heel graag ik kan het zelf niet opbrengem! ;)

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oeoeoeoeoeoeoe damyar! ik zie je banner!! gefeliciteerd meid! geweldig! dit wordt een plakkerd hoor!
    ik hoop dat ik je snel mag volgen...

zo weer terug van een supergezellig en relaxed familieweekendje. heerlijk is dat altijd! zo fijn met elkaar, denk wel dat we het getroffen hebben, iedereen kan met iedereen opschieten en we hebben echt de grootste lol!
    zaterdag een stadje bezocht, 's avonds lekker gegourmet, zondag naar een kasteel geweest, lekker koffie gedronken, daarna op het park gezwommen en op een terrasje gezeten, 's avonds uit eten en na het eten weer naar huis, was helemaal top!

(ik heb trouwens ook gewoon gezwommen, had me er zo op verheugd dat ik het gewoon gedaan heb. ik heb nu dagen dat ik niets heb en soms een dagje bruin, dus vond dat het wel mocht hihi, tampon deed wel pijn trouwens...)

hoe is jullie weekend geweest?

6. jazz

jazz Niet meer actief

ladies ik ben de volgende in rij wat betreft testen maar ik ben een "ik wacht to na mijn ongi "tester he....;) Durf gewoon niet hahahaha
    Maar als ik al mijn pendels moet geloven dan is het raaaaaakkkkkk;)
    Maar als het zo is dan is het eitje gesprongen na mededeling gyn en neg ovutest:D...Laten we het dan een verdwaald eitje noemen, of twee....Kan er ook niks aan doen had een kindloos weekend, de ik klus met plezier weekend:D... Maar wonderen zijn de wereld gelukkig nog niet uit:p En ga nu niet vragen of ik al iets voel..want volgens mij voel ik van alles door die clomid......:(
    Nou dat was mijn update dan...;)heb me vrij rustig gehouden tot nu toe vind ik zelf..hihihihi

7. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Damyar gefeliciteerd meid. Wat fijn dat je alweer zwanger bent. Ik zal duimen dat dit beebje goed blijft zitten en straks gezond en wel ter wereld mag komen.

Surf hoop dat jij ook snel mag volgen meid.

Ik hoop uiteraard voor iedereen die nog niet zwanger is dat het snel raak mag zijn. Mijn duimen draaien voor jullie hoor.

Jazz jij mag dus bijna testen? Wanneer is je nod? Spannend hoor.

X Saskia

8. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jazz zie het al in je banjer nog 4 dagen dus. Spannend meid en knap dat je nog kunt wachten met testen. X

9. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @damyar wauw gefeliciteerd. ik hoop op een plakkerd en dat je niet weer zo ziek zult zijn.

@jazz spannend. mijn duimen draaien voor je.

10. miran336

miran336 Fanatiek lid

Damyar, Gefeliciteerd meid!!! Wow... wat een vruchtbaar koppel zijn jullie zeg. Ik ga heel hard duimen dat dit ukkie lekker blijft zitten tot ie groot en sterk genoeg is om geboren te worden.

Surf: klinkt heerlijk.. jullie weekendje!

11. miran336

miran336 Fanatiek lid

Jazz, toch best spannend hé?

Flex: ow, heerlijk om te zien die kleine beebs... dan weet je waar je het voor doet hé? ;)
    Naar dat je je nog zo ziek voelt.

12. miran336

miran336 Fanatiek lid

Dannie, onwijs leuke laarsjes heb je gekocht voor je dochter! Balen dat het avondje saampies niet door ging.

Jannie, leuk die trouwerijen... maar ook heerlijk dat je het achter de rug hebt hé? Beetje rust in je leven ;)

Hier gaat het goed. Ben alleen enorm moe. Slecht geslapen vannacht. Dus ga zo na gtst lekker douchen en naar bed. Deze week weer 5 dagen werken. Ben blij als straks al mijn collega's terug zijn van vakantie.

Verder ben ik weer hard op weg naar mijn ei, wachten duurt lang... We zijn in ronde 4 aangekomen, bij de beide jongens was ik in de 4e ronde zwanger. Ik wil/probeer het een beetje los te laten en niet teveel te hopen maar dat is wel lastig.

We hebben een paar daagjes disneyland in het vooruitzicht, we vertrekken op de dag van mijn nod. Dus ik test denk ik een dag daarvoor. Zo weet ik in ieder geval of ik wel of niet de achtbanen in mag ;)

13. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ damyar gefeliciteerd meid:) vruchtbaar stelletje;)
    ik ga voor je duimen dat het goed in de gordels blijft zitten!!;)

14. Damyar

Damyar Niet meer actief

meiden dank voor jullie felicitaties, doet me goed om te weten dat jullie meeduimen.

Ben moe van alle dingen van vandaag, net ouderavond gehad van stiefzoon. Erg leuk om al die dingen te horen, tis bijna of jezelf weer in de brugklas zit.

Tot morgen allemaal.

15. Damyar

Damyar Niet meer actief

NOD-lijstje

September

7 September

Snowy09 (1e ronde 1 jongen 1 meid)
    11 september
    MrsDee (ronde 4, J&M)
    15 September
    Miran336 (ronde 3, 2 jongens)[/I]
    Bijoux ( ronde 9 , 2 jongens)
    30 september
    Jazz (ronde 4)

Oktober

rond 5 oktober
    Baby Boom (ronde 14, 2 jongens)
    rond 8 oktober
    ennasil (ronde 5 eerste kindje )
    half oktober (of eerder hopelijk)
    Surf (ronde 1 na mk, 2 jongens)

Vlindertjes:
    Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d
    Surf - 20 juni 4w3d - 3 sept 9w3d
    Fl3xgirl - 25 Juni 4w3d
    Baby Boom - 11 Juli 5wk
    Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d

Zwanger:

Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis
    Vash - 12 jan 2012 - ? - ?
    Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh
    Nattasja77 - 15 feb 2012 - bv - zh
    Saskia 81 -?
    trotsemamavan2 - 6 april 2012 - bv - thuis
    Smile - 10 april 2012 - fv - thuis
    Fl3xgirl - 28 april 2012 - bv - zh
    Moedervan3 - 3 mei 2012 - bv - thuis
    trotsemams - 8 mei 2012 -bv -zh
    Damyar - 7 juni 2012 - bv - thuis

Zo het lijstje is gevonden wel op pagina 350. Pfff wat een zoekwerk was dat zeg. Zal hem vaker naar voren halen.
    Werken jullie hem ook allemaal persoonlijk even bij, want ik weet niet wie waar nu precies zit in de cyclus.

Ga nu echt slapen, maar ik wilde eerst dit lijstje naar voren hebben.

Slaaplekker

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Damyar: weet je zeker dat dit de meest recente is, want ik dacht dat ik al eerder m'n vlindertje had aangepast... Maar dat geeft niet hoor, doe het gwn nog n keertje

Hoe is het met iedereen? Goede nacht gehad allemaal?
    Flex: niet misselijk opgestaan vandaag?
    Smile: hoe is jouw ziekzijn??
    Dannie: bevallen je kortere diensten?

Ehm, de rest doe ik zo even op de laptop, tel gaat dan wat langzaam...

17. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Morguh allemaal, iedereen goed geslapen? K heb redelijk geslapen, omdraaien gaat niet zo makkelijk dus dan wordt k wakker, maar verder wel goed geslapen hoor! Korte diensten bevallen super surf! Ben echt blij dat k dat gedaan heb, uiteindelijk! Hierdoor ben k niet helemaal afgebrand als k thuis kom.
    K reageer strax op de rest want net als surf zit k vanaf m'n tel te klooien

18. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Zo kom me weer even melden hoor, probeer echt weer vaker te komen nu. Ben aan het werk momenteel en heb weinig zin. Beetje misselijk en moe en slecht geslapen vannacht. Maar goed morgenavond hebben we de echo dus daar kijk ik helemaal naar uit. Ben zo benieuwd naar ons beebje.

Liefs Sas

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

Gm meiden! Wat een trieste uitzicht zo grijs als het hier is bah!
    Misselijkheid gaat redelijk vandaag heb nergens zin in eigenlijk haha maar dat heb ik alweken!

Gisteren de moeder van me oppaskids verteld dat ik zwanger ben... Ze reageerde heel erg leuk! Dus dat hebben we ook we gehad! Zit eraan te denken esmay vandaag op psz te laten vertellen heb immers goede echo gehad dan snappen ze meteen wrm ik zo afwezig ben als ik daar ben haha...

20. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Fl3x, gelukkig gaat het beter met de misselijkheid meid.
    Wat een ellende kan dat zijn he?
    Fijn dat de oppas positief reageerde dat is weer een zorg minder toch, hoef je niet uit te kijken naar een nieuwe/andere oppas.

Hier is het ook grijs hoor meiden, bah, ik wil nog even een zonnetje!!!!!

X

Deel Deze Pagina