Saskia..morgen echo spannend...en wij willen altijd de echo foto zin dan kunnen we lekker meegenieten
Hier gisteren besloten het geslacht wel te willen weten laten het op een briefje zetten die leggen we met kerst onder de boom!
Hey Flex3: Dat is ook wel een heel leuk idee.....mmm misschien dan toch ook maar op een briefje hier...hihi weet alleen niet of ik die dicht zou kunnen houden tot de kerstboom hoor. hihi. Maar eens overleggen met manlief vanavond. xxx
goedemorgen. @ hier ik voel me eigen een vaatdoek. alles doet zeer nek rug buik hoofd.en ben draaierig. ben bang voor een griepje. temperatuur is vandaag wel gestegen met 0,2 dus wieweet een ei. voor de rest heb ik toch maar wat testjes besteld. ze zeggen dat het wel goed is om elke 2 weken toch een testje te doen na de 28 dagen. dus dan doe ik dat maar je weet het nooit!
Help, ik had heeel iets rozige slijm. Wat zal het zijn, ben nu echt panisch bang. Gadver Gadver ik ben helemaal van de leg, echt kut gewoon. Sorry voor mijn woorden.
Damyar niet druk maken meis kan nog van innesteling zijn heb je ook buikpijn? Had met 4 weken ook roze verlies beebje zit er nog steeds! Snap je bezorgdheid wel hoor knuffie!
Oh Damyar, dat is altijd schrikken he meid. Ik heb het ook gehad, bij alledrie de zwangerschappen eigenlijk. Heb continu bloedingen al vanaf 4 weken. Tot nu toe twee gezonde dochters uit geboren en nummer drie is alweer een heel eind op weg. Ik snap je bezorgdheid hoor meis, maar we duimen dat het goed zit en het gewoon nog wat innestelbloed is hoor! Dikke knuf voor jou!
Daar kan het ook van komen hoor Damyar, doordat je baarmoedermond nu zo goed doorbloed is, kan het makkelijk een klein beetje bloeden bij gemeenschap, harde ontlasting, of diarree. Ik heb dat echt heel vaak al weer gehad. Ook deze keer. Maar het is en blijft schrikken, dat heb ik ook telkens weer hoor. Als je twijfelt gewoon de vk bellen hoor. Ze kunnen nu alleen nog niet veel zien denk met de echo? Ik heb door de bloedingen wel wat meer echo's gehad dan normaal, was toch fijn die geruststelling. xxx
heb getest en hij was negatief. dat was ook wel te verwachten. over 2 weken nog maar een testje is trouwens ook niet nodig want dan heb ik afspraak bij de gyn en die zal het ook wel zien dan denk ik. nu maar is lekker eten
Hoi, Damyar: hopelijk is het niets probeer rustig te blijven en idd anders bellen met vk e.d. Flex: mooi dat het redelijk gaat vandaag met de misselijkheid. En wat goed dat de oppasouders het ook allemaal leuk vinden. Echt weer een zorg minder. Verder geen bijzonderheden hier zie julie vanavond wel weer. Oh ja nieuwe tandarts gevonden. Wat een ramp is dat zeg!!!!
@Ennasil wel goed hoor dat je het zo bij houdt vooral ook omdat je onregelmatig ben. En deze neg..was verwacht dus dat scheelt... Bijna naar de gyn meid. Eeven nog volhouden...
flex: leuk idee bij de kerstboom, maar gewoon vertellen daarna hoor!! hier net lekker de pannenkoeken naar binnen gewerkt, en nu kaspertje in bed, dus even wat meer rust hihi
inderdaad verwacht en ja je weet het nooit he. ja volgende week vrijdag gyn. ik hoop eigenlijk dat ik dan niet ongie ben . anders doen ze mischien de inwendige echo niet en die wil ik toch wel graag.. ik heb voor mezelf al een lijstje gemaakt van dingen die ik niet moet vergeten te vertellen bij de gyn. als ik daar zit klap ik nog weleens dicht. dus een briefje met de punten is dan wel makkelijk haha. hoe is het met jou?? nog geen testdrang?
Wordt gek van mezelf kan amper....en ik herhaal amper concetreren vandaag...vind het niet meer leuk...maar ik hou me echt in..Vorige week dacht ik van alles te voelen en deze week is het rustiger maar heeeeel veel komt ook door de hormonen die in clomid zitten dus ja ik weet het niet meer...ik ga er vanuit dat we nog een rond mogen...dan weer lekker van die moodswings, en savonds veranderen in draculette....pffff Gelukkig moet ik maar 25mg en niet weer 50mg....Maar ik kan er wel erg om lachen soms...alleen vandaag niet zoooo...heb zo'n ik heb geen zin in deze onzekerheid dip....en heb ook ongi krampen dus ik vermoed dat de rode duiveltjes gezellig weer bij mij op bezoek komen...:x Dus nee geen testdrang...ben ook echt bang om te testen echt heeeeel apart