Chips chips chips chips!!!!! De ggd komt morge en me huis is een puinzooi heeeeelllllppp!! dat wordt druk aan werk zo!
@ damyar wat ontzettend naar voor je mischien een vals positieve test? een mk voor nod gaat meestal niet gepaard met bloed toch? het maak ook niet uit het is gewoon k*t. sterkte meis!
Tjeee......ik was er al een beetje bang voor toen je 'roze afscheiding' meldde. Testen voor NOD...het blijft 'link' maar ook zooooooo logisch om het te doen!! Hoop dat de de dok nog wat voor je kan betekenen. Echt meid! Het is je zo gegund!! duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim
ohh, damyar.... hopelijk stuurt de HA je gelijk door meis... en hoop dat het bloeden snel stopt en het loos alarm is.. en de test gewoon donkerder word.. flex.. s6 met opruimen.. hier ook druk in huis... moet nog steeds rustig aan doen, maar wil huis nu eindelijk weer eens aan kant hebben.. manlief werkt gelukkig redelijk mee in huis en plannen voorkopig niets meer op de zaterdagen, zodat huisje snel schoon is en we kunnen gaan beginnen aan de verbouwingen.. moet in 12 weken tijd nog een hoop gebeuren...
Hoi, Mijn HCG is aan het dalen, mijn test is echt lichter. De dokter zij dat het of een verkeerde celdeling of innesteling was. Voor de nod gaat 50% mis, maar dat weet je normaal niet omdat je niet moet testen voor je nod. Dus het is weer pech. Heb nog gevraagd of het niet kan innestellen vanwege curretage. Dat is misschien te goed schoon ben gemaakt, maar dat werd uitgesloten. Het is officieel ook geen miskraam, maar voor mij voelt het wel. Dokter heeft ook inwendig onderzoek gedaan en baarmoedermond stond open en heeft flink gedrukt bij de eierstokken en zover hij kon zien was alles goed. Maar ik mocht gelijk door naar het zh. Bloedgeprikt en toen door naar gyn. Gyn heeft echo gemaakt en alles zag er goed uit en noemt het weer keiharde pech. Ook moet ik progesteron waarde aankomend cyclys prikken?? Snap het nog niet helemaal, was zo aan het janken. Aan het eind van onderzoek was mijn uitslag waarde hcg er al en die was 29 en de andere waardes heb ik niet gehoord. Morgen wil ik even daarvoor terugbellen. Nu ben ik moe, heb barstende koppijn van al dat huilen. Over anderhalve week weer terugkomen, hij wil mij deze cyclus volgen. Wel heel troostend, hij zij je bent wel snel zwanger, dus dat is goed, maar nu nog zwanger blijven en als moeder natuur het niet goed doet, kan ik je gelukkig helpen.Had het over gel inbrengen?? en anders kan hij de zaadjes en eitjes selecteren en de beste bij me terugplaatsen. Dat vond ik toch wel fijn, al hoop ik dat ik daar nooit gebruik hoef te maken. Ook nooit bij stil gestaan. Voel me nu redelijk rustig, maar oh wat heb ik gehuild.Voel me zo ellendig leeg, was afgelopen dagen echt heel erg blij en nu bam ik sta weer met beide voeten op de grond. MAAR MEIDEN HOE DAN OOK IK WORD HEUS NOG EEN KEER MAMA, ALLEEN WORD IK OP DE PROEF GESTELD,BETREFT DE TIJD en tot die tijd ga ik gewoon genieten van jullie zwangerschappen. Dus jullie moeten mij vast bij deze beloven dat jullie gewoon lekker doorkletsen erover en foto's spammen en als of beter gezegd wanneer ik zwanger ben dan ga ik jullie helemaal aan de kop zeuren, hahah. Ga nu even in de tuin zitten, want het is stralend weer en ga genieten van wat ik wel heb en als ik dat zo bedenk dan heb ik het zo slecht niet.
Jeetje damyar wat een verhaal. Btw progesteron waarde tessten ze om te kijken of je een goede eisprong heb gehad. Ik vind het wel goed dat je nu gecontroleerd wordt overigens.
Damyar dikke knuff meis tis ookmallemaal zo naar om mee te maken ben je zo blij met een posi test en dan gaat het weer mis bah had het je echt zo ontzettend gegunt ik lijf hard doorduimen voor jou dat je snel een plakbeeb hebt.!!
Damyar! Tjee.....het zit je echt niet mee. Zwanger worden idd geen probleem...maar zwanger blijven...pffff Super van je HA en van de gyn!! Fijn dat ze zo meedenken!
@ damyar wat fijn van de huisarts en gyn dat ze zo met je meedenken en dat ze je willen helpen om een plakbeeb te krijgen en inderdaad je word zeker op de proef gesteld!! maar ik geloof ook zeker dat jij nog een keer mama mag worden moed er in houden hoor meis! en inderdaad als jij weer zwnager ben lekker zeuren bij ons haha...
Smile jeeeeej die 12 weken voorbij!! Gefeliciteerd! Hier vanmiddag medicijnen opgehaalt heb meteen gevraagt of ze iets hebben tegen maagzuur die en met me medicijnen mogen en met zwAngerschap nou ze hadden wel wat heb net ingenomen ben benieuwd of het verlicht... Moest meteen werken maar weet nie echt of het al werkt haha.... Vandaag eens keer niet gespuugd!! Joepie!
o nee damyar: wat lees ik nou! wat erg voor jullie! he bah! ik hoopte nu echt op een plakkerd voor jullie!! wat voor gel had ie het over? progesteron? je zou eens kunnen vragen komende cyclus aan de gyn of je dat eens mag proberen... omdat je steeds redelijk vroege miskramen hebt zou het kunnen zijn dat je progesteron niet genoeg stijgt en dat je lichaam daarom het vruchtje afstoot... als je dan progesteron gebruikt (wat ik ook afgelopen keer gedaan heb) dan houdt dat in ieder geval je bmslijmvlies in stand en als je dan een posi test hebt, kan je het blijven gebruiken tot je een kloppend hartje hebt gezien, en als de test nog nega is op je nod stop je ermee en komt je ongie door... sterkte! hier gewerkt vandaag, lange dag, ben ook niet meer gaan sporten. had een heel vervelend telefoontje met een moeder, ik was er helemaal ondersteboven van, toen ik ophing moest ik ook heel hard huilen. ze nam me kwalijk dat ik 3 weken niet geweest was. ze zei dat iedereen wel eens een probleempje heeft (terwijl ze wist dat ik een mk heb gehad!). ik heb haar note bene nog gemaild vanaf huis een aantal keer met tips, testuitslagen (die ik ook nog had nagekeken voor haar), en allerlei andere dingen omdat ik haar tegemoet wilde komen en niet zo lang wilde laten wachten en dan krijg je dit! ik was ook boos, maar was ook zo verdrietig. uiteindelijk is het gesprek ook erop uitgedraaid dat ik de begeleiding heb stopgezet omdat ze niet meer voor rede vatbaar was, daar heb ik echt geen zin in. ik wil iedereen met alle liefde begeleiden maar ze moeten me wel in mn waarde laten. gelukkig ging de rest van de middag wel goed... maar ben nu wel erg moe. straks lekker bijtijds er in en morgen maar een half dagje werken en 's avonds met vriendinnetjes uit eten, gezellig! @smile; hoe voel je je? @saskia: hoe was de echo? @moedervan3: spannend morgen echo! @ehm, de rest.... oja: ennasil: welcome back! ja je temp zakt mooi, zou een ei aan kunnen komen vandaag of morgen! hier nog een hoge temp voor mijn doen vanochtend, 36.7...
NOD-lijstje September 30 september Jazz (ronde 4) Oktober rond 5 oktober Baby Boom (ronde 14, 2 jongens) rond 8 oktober ennasil (ronde 5 eerste kindje ) 16 oktober Miran336 (ronde 4, 2 jongens) half oktober (of eerder hopelijk) Surf (ronde 1 na mk, 2 jongens) Vlindertjes: Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d Surf - 20 juni 4w3d - 3 sept 9w3d Fl3xgirl - 25 Juni 4w3d Baby Boom - 11 Juli 5wk Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d Zwanger: Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis Vash - 12 jan 2012 - ? - ? Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh Nattasja77 - 15 feb 2012 - bv - zh Saskia 81 -? trotsemamavan2 - 6 april 2012 - bv - thuis Smile - 10 april 2012 - fv - thuis Fl3xgirl - 28 april 2012 - bv - zh Moedervan3 - 3 mei 2012 - bv - thuis trotsemams - 8 mei 2012 -bv -zh Damyar - 7 juni 2012 - bv - thuis
Surf: Gatsie, kan me voorstellen dat je van je stuk gebracht was door die reactie. Gebrek aan inlevingsvermogen, hork! Ennasil: Leuk dat je toch komt klesten! Duim voor een prachtei!
@surf...heel knap en goed dat je haar heb laten gaan hoor want als ze niet voor rede vatbaar is zal je in de toekomst ook op een andere manier weer er tegen aan zijn gelopen... @Ennasil...vind het ook leuk dat je er bent...ik zie een dip in je temp...ik ga er vanuit dat je samen met vriendlief aan het eitjes zoeken bent op dit moment hihihihihi @Saskia en en en? Verder hoop ik dat het met iedereen goed gaat. En speciaal voor Damyar...hou de moed er in zoals je zegt je weet dat je weer een keer mama wordt en hou daar aan vast meid.
Damyar: K*t zeg wel goed om te lezen dat de artsen zo goed meewerken en denken. Hopelijk weet je binnenkort meer!! Surf: bale zo'n situatie maar wel sterk van je dat je voor jezelf gekozen hebt. Flex: jij zult je huisje nu wel spik en span hebben voor de ggd en ik denk dat je volledig uitgeput in je bedje ligt te slapen!!! Verder ga ik nu eerst mijn formuliertjes invullen voor morgenavond. Alleen vind ik het vreemd dat ik ochtendurine moet meenemen terwijl ik pas om 20.15 mijn afspraak heb. Hoe bewaar ik dat??? Misschien maar even bellen of het ook van 's avonds mag zijn?