Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Gaan we zeker doen!!!

2. jazz

jazz Niet meer actief

Gefeliciteerrd en inderdaad even op de voeding letten.
    En als je zin en tijd heb willen we zeker de echo ook nog zien.

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Mv3 gefeliciteerd met je goede echo!! Geniet ervan :)

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    @mv3,dat klinkt allemaal goed :D Super zeg en over 3 weken weer een echo,leuk leuk!

Damyar,mooie foto zeg!!

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zal zo eens weer ff buikfoto maken hihi ben benieuwd

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mv3: wat fijn! super hoor! heerlijk zulk nieuws!
    en mijn hb was 6.8 en daarover zeiden ze dat het prima was (???). ik vond het zelf wel wat aan de lage kant omdat ik normaal gesproken boven de 8 zit, en heb daarom ook ijzerpillen gehaald, maar als ik jou zo lees is dat dus inderdaad maar goed ook...

@flex: fijn dat de misselijkheid minder lijkt te worden, heerlijk!

@miran: jeetje wat gebeurt er veel bij jullie! kan me voorstellen dat het even een drukte is in je hoofd... denk aan jezelf hoor!

@hier: gisteren lekker gegeten bij een vriendinnetje, heel gezellig. maar ben er wel achter dat 's avonds naar huis rijden niet mijn ding is (vooral niet als ik zwangerschapshormonen in mn lijf heb, heel apart is dat, dan kan ik minder goed zien in het donker...).
    kindjes net naar de opvang gebracht, ik hoef pas om half 3 te werken. moet nog wel wat administratie doen, maar dat kan ook thuis, dus ik doe lekker rustig aan vandaag heb ik besloten...

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    flex, kom maar op met die buikfoto, ben benieuwd!

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    super dat de echo goed is..
    ff over b12.... die moet veeeel hoger zijn als 100!!!! je moet rond de 180 zitten en zelfs dan kan het zijn dat je klachten hebt...
    google maar eens op b12 en dan de site van h de jong. ik heb er veel aan gehad.. moet zelf woensdag naar de internist voor mijn b12 (mijn waarde was 119, maar heb heel veel klachten... mijn ijzer is inmiddels onde de 6,5)

ga snel weer verder met de strijk.. pffff, zo geen zin en geen energie!

9. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ jazz jij mag vandaag testen toch??

@ hier voelt het alsof er elk moment een bom kan ontploffen.
    ik zie er niet uit! ben zo wit als een lijk en zit helemaal onder de puisten en heb hoofdpijn en ben een beetje tollerig. en heb een beetje bruinverlies.

temp is trouwens o,1 gestegen dus kan niet echt spreken van een ei:(

10. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ moeder van 3 ik vergeet je bijna:) wat ontzettend fijn dat alles goed was!!:) en grappig dat je zon tasje met spulletjes meekreeg. dat is altijd leuk:)

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

nou hier issie dan...

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

:$ dat zijn al flinke buiken;)
    ik kan niet wachten dat ik ook zon buikje mag krijgen:)

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zo flex, gaat hard meid! leuk!

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik zit in dubio...
    ik heb sinds woensdag gele afscheiding. het lijkt vruchtbare slijmpies, want de textuur is als eggwhite zeg maar, alleen zit er een kleurtje door...
    wat denken jullie? zou dit een schimmeltje kunnen zijn? of komt het gewoon doordat mijn zuurgraad zich weer moet herstellen na al het vloeien enzo?
    zal ik er voor naar de ha gaan of is dat onzin?

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Surf,ik heb eigenlijk geen flauw idee.Mss kan je het even overleggen met de assistente van de dok?

Flex,mooie buik hoor!En leuk zo naast elkaar ;)

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    denk dat ik het het weekend maar even afwacht... mssn herstelt het zich vanzelf (las op internet dat dat kan)

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

Die buik tjja... Die vind ik echt enorm kan um niet meer verstoppen... Vind zo snel al! Echt niet normaal ben morgen nog maar 10 weken pfff hoe moet dat strax als de beeb groter is.... Hihi

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Surf heb eigenlijk geen idee mssn idd ff afwachten en anders maandag ff bellen

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ surf kan zijn dat het nog een beetje vermengd is met oud bloed? dan kan het ook wat gelig zijn. schimmelinfectie is het naar mijn menig niet. dan zou het naar amoniak moeten ruiken en je zal dan jeuk kunnen hebben;) ( ik heb er ook heel vaak last van gehad ) kuurtjes van de dokter gehad maar dat werkte niet bij mij. toen heb ik mijn eetpatroon aangepast en toen werd het minder:)

ik zal het even afwachten:)

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ennasil: dankjewel voor je reactie. ik heb verder nergens last van, het ruikt niet raar, geen jeuk of pijn, daarom denk ik ook inderdaad maar even af te wachten...

tja flex, tis de derde he! dan krijg je dat haha

Deel Deze Pagina