Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Surf: als je geen andere kenmerken hebt zoals jeuk, dan denk ik niet dat het een schimmelinfectie is....

Flex: tjeeeeeeeeeeeee, ik rol bijna om hier!! Wat een buik!! Enne...niet te vroeg juichen met niet misselijk zijn. Dan is de teleurstelling straks zo groot. Had ik ook: twee dagen minder misselijk en daarna was het helemaal mis!! Maare......ik hoop natuurlijk dat je je misselijkheid achter de rug hebt!!!!!!!!!!!!

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou ga me maar eens omkleden en lunchen dan kan ik naar mn werk... heb geen zin vandaag, maar goed!

tot later!

3. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    goedemorgen dames,

ben ik ook weer eens een keer.. :) heb wel alles gelezen, maar het is niet blijven hangen.

@mv3 wauw!!!! nu lekker genieten, heerlijk zo'n goede echo!

@enassil, leuk dat je hier toch blijft kletsen.. voor jouw ook nog een paar daagjes voordat je naar de gyn mag. ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, want deze cyclus is alweer aardig lang.

@surf, ik denk dat het erbij hoort. zou afwachten en ondertussen lekker klussen:D zou wel fijn zijn als je cyclus weer lekker snel op gang is.

@jazz, wanneer ga je testen...toh wel een beetje spannend hoor!!

@fl3x, dat is inderdaad een buik die niet meer te verbergen valt, die van mij is ook al zo goed zichtbaar.. erg handig heb bijna geen kleren om aan te trekken. zeker nu het weer wat lekkerder is.. maar ja dat is nog maar 4 dagen. iedereen weet hier dat we zwanger zijn alleen de moeders op het schoolplein niet en die zie ik regelmatig kijken, maar er is nog niemand die het heeft durven vragen..hahaha

verder ben ik het even kwijt.. sorry!!:)

oh ja saskia had een goede echo gehad.. jeeeeej!!! alleen liet de kleine zich niet goed zien.. nu al eigenwijs..:D

@hier, vannacht weinig geslapen, mijn moeder is vannacht opgenomen in het ziekenhuis, op verdenking appendicitis. maar tot nu toe is dat uit de echo nog niet uitgekomen. ze denken nu aan een ontstoken eileider/eierstok.. ook had ze een poliep in haar galblaas en een vleesboom in haar baarmoeder.. dat laastste heeft ze wel vaker gehad. over de poliep gaan ze nog verder praten.
    ik hoop maar dat het allemaal meevalt, want ik ben echt een met mijn moeder en vind eht echt verschrikkelijk.. straks er naar toe en daarna even langs mijn eigen afdeling om diensten te ruilen, want ja.. ik krijg zo snel geen bso geregeld, dus zal toch echt diensten moeten ruilen.
    dat was weer genoeg ego..

verder dames, geniet van je dag!! heerlijk weer.

4. ennasil

ennasil Niet meer actief

ow jeetje wat erg van je moeder! ik hoop dat het allemaal mee mag vallen.. en ego nee helemaal niet! sterkte met je moeder:)

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

kan iemand mij helpen!

hoe kom ik van vlooien af:( allebij de katten zitten er onder en de hond al een tijdje. heb ze gewoon netjes ontvlooid elke maand en heel het huis gesprayd. goed gestofzuigd. ze zitten helemaal vol met eitjes. nu had ik een middeltje toegedient bij de poezen anticonceptie tegen vlooien. dus dat zou als het goed is de vruchtbaarheid moeten verminderen. maar niks baat..
    iemand een ander idee;)?

6. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Trotse mama van 2: spannend. Hopelijk valt het inderdaad mee.

Meiden, vraagje: er komt doorzichtig / wit vocht uit mn tepels als ik er in knijp.....huh????? Had dit bij de vorige zwangerschappen niet. Het kriebelt ook een beetje. Zoals je borsten gaan lekken als je kleintje huilt, zo voelt het... Iemand dit ook (gehad??)

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    smile: ik had dat bij de zwangerschap van kaspertje weleens, het voelde als een toeschietreflex inderdaad, meestal 's nachts. bij mij begon het alleen wel wat later rond de 25 weken geloof ik...
    kan geen kwaad, het komt allemaal weer op gang denk ik...

ennasil: vlooien! geen idee... sorry! succes!

@trotsemamavan2: jeetje wat naar zeg! kan me voorstellen dat je slecht geslapen hebt! ik hoop dat het allemaal meevalt en dat ze snel weer lekker thuis is! sterkte!

hier omgekleed en geluncht, ga er vandoor, tot later!

8. jazz

jazz Niet meer actief

#4748 jazz, 30 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2011
    Allen,

Hier dus nog steeds nada, niets, naco, zip...het begint nu echt spannend te worden want...Nu 2 weken geleden zou mijn ei al lang gesprongen moeten zijn volgens gyn...En wel aan het alarm gehouden maar als ovutest negatief is dan.....:$
    Dus....

Trostemamavan2...jeetje hoop dat het al beter gaat met je moeder.

Surf...wat smile zegt en ennasil geen reuk en jeuk geen schimmel...Heet trouwens Candida schimmel volgens mij.

Oh ja en flex...echt een buikje al......mooi hoor

En de rest van de ladies.....wat een mooi weer he..jeetje heeerlijk.

En btw weet nog steeds niet wanneer ik ga testen...pfffff durf niet..
    Iemand suggesties?

9. ennasil

ennasil Niet meer actief

als je echt over tijd ben zou ik nu gewoon testen;) anders blijf je in onzekerheid. als hij negatief is weet je wel waar je aan toe bent. en als die positief is dan is het helemaal super:) maar je moet doen waar jij je eigen goed bij voelt!

10. Damyar

Damyar Niet meer actief

Gewoon testen hahah

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Jazz,morgen mss testen? Idd,als je overtijd bent en niet ongi kun je maar beter weten waar je aan toe bent toch?

Smile,dat herken ik wel..soort van toeschietreflex.Bijzonder toch hihi

Ennasil,vlooien zijn zo hardnekkig.Goed de dieren behandelen en de omgeving,even hardnekkig aanpakken denk ik.
    Qua natuurlijke produkten zou je biergist of knoflook kunnen proberen (1 van de 2,maar weet ff niet meer welke)...
    En als je gaat stofzuigen ook de stofzuigerzak aanpakken,wat antivlooi erin...Het is ff werk,maar ja kan het maar beter heel grondig doen anders blijven die krengen terugkomen.

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

thanx:) ga het is proberen!

13. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik heb een pendel van iemand die het via fotos doe.
    en die heeft het vermoden dat ik nu zwanger ben. of in iedergeval dit kwartaal. :$ dat zou gaaf zijn!! zelf heb ik ook een ander gevoel dan anders, maar heb vannochtend nog stiekum getest:) en die was negatief.
    en heb vanmiddag wit slijm gespot terwijl ik vanochtend bruin verlies had. heel vreemd..

14. jazz

jazz Niet meer actief

Zag dat iemand het via een foto doet op de forum. Dat is ook een manier..Spannend hoor.
    Hier zijn de testjes al gekocht alleen heb ik nog absoluut geen behoefte om te testen...

15. ennasil

ennasil Niet meer actief

spannend!! en knap dat je het volhou:)

ik ben weer weg even met de hong wandelen op de schapendijk;)

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jazz: suggestie? NU! haha, ik zou niet kunnen wachten, vind het al super dat je tot nu hebt kunnen volhouden... en tja als de zwemmers van je man langer leven, kunnen ze natuurlijk nog de eitjes hebben bereikt! spannend hoor!

hier gewerkte vanmiddag, kindjes opgehaald, patatjes gehaald, lekker gegeten, nog even naar buiten geweest met ze en nu liggen ze er net 1 minuutje in.
    ben alleen vanaaf, dus btje ZP-en, en op tijd naar bed haha
    hele dag waterige afscheiding gehad, niet geel meer, dus das wel fijn! gisteren niet meer geklust, dus morgen zeker maar weer even een nieuwe lading neerleggen haha

17. Damyar

Damyar Niet meer actief

Was ook even aan het kijken bij de pendels maar iedereen geeft tijden aan. Pies er net naast. Wie van jullie kan en wil voor mij eens pendelen. Ben zo nieuwsgierig. Heb al een pendel staan, zie onderschrift. Die heeft al drie keer voor me gependeld telkens als ik een mk kreeg, maar zij bleef volhouden dat het oktober wordt en een meisje. Nou ten eerste zou het heel fijn zijn als het dan alweer raak zou mogen zijn en ten tweede oh wat zou ik dolblij zijn met een meisje. We zijn nu bv vanavond compleet en dat betekend dus 6 mannen tegen mij. Sneu he. hahahah.
    Heb vanavond ook mijn wens uitgesproken naar mijn man, heb namelijk altijd 4 kinderen willen krijgen als het zou lukken. Manlief heeft er natuurlijk al 3 en ben al blij dat hij nu ook met mij een derde kindje wil. Financieel zou het kunnen en met de slaapkamer ook wel, dan zou de twee jongens van mijn man samen een kamer dan moeten gaan delen, moet kunnen. Ze zijn er maar eens per twee weken het weekend. Hij viel bijna van zijn stokje toen ik dat zij. Heel subtiel zij hij laten we eerst maar eens richten op kindje nr 3, hahaha en dan zien we het dan wel..... hmhmhm.

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Srry meiden dat ik verder jie meer geweest ben en zal vanaaf ook nie meer te vinden zijn ben hondsberoerd :( te vroeg gejuigd dus bah hopelijk morgen beter heb nl 2 verjaardagen van kindjes pfff....

19. jazz

jazz Niet meer actief

@damyar...ik kan wel pendelen. Pbtje volledige naam en je pendel verzoek weet ik wel hahahaha

20. Damyar

Damyar Niet meer actief

hahahaha zal je even pben. Bedankt alvast.

Deel Deze Pagina