Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Goedemorgen!
    Hier was de nacht prima en het was gelukkig geen half 6 zoals gister, maar n uurtje later! Scheelt n hoop!
    En m'n temp is omhoog! Nu maar hopen dat ie de komende 2 dgn blijft stijgen, dan heb ik gister m'n ei gehad! Spannend, zondag nog geklust dus dat zit dan wel goed...
    Past ook bij mijn andere seintjes dus ik hoop het...

Hier nog geen plannen, moet eerst m'n sleutels gaan zoeken, kon ze gister nergens vinden, maar dan kan ik geen kant op, nou ja met de auto dan haha. Zit ook m'n werksleutel aan en vlg mij moet ik morgen openen, oeps!

Denk alvast wat kleertjes voor de vakantie klaarleggen, dan doen ze dat gwn niet meer aan, ze hebben genoeg!

2. miran336

miran336 Fanatiek lid

Balen van zo'n nacht! Kun je vandaag nog een beetje slaap pakken denk je? Anders vanavond vroeg onder de wol.

Plannen voor vandaag: Poetsen! Het stel dat een bod op een huis heeft uitgebracht komt vandaag nog een keer met onze makelaar door ons huis lopen. Scheelt dat we zaterdag open huis hadden, dus het is wel schoon, even stofzuigen en dweilen, spulletjes opruimen etc. En dan zorgen dat ik om 13.00 uur niet thuis ben. Gezellig met de jongens bij mijn moeder een broodje eten.

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Spannend miran! Zijn jullie al uit de onderhandelingen of niet? Was hun bod n beetje in de buurt van jullie vraagprijs?

4. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ik denk niet dat dutten er vandaag in zit. Mannetje is net thuis en ligt nu in bed. Misschien als hij strax wakker is ofzo en anders idd vroeg m'n bed in vanaaf.
    Gaaf hoor, dat jullie al n bod hebben! Gaan jullie eruit komen denk je? Of ligt t bod te ver van de vraagprijs?

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

goedemorgen:)

manlief kwam gisteren thuis en zei voor het eerst: lieverd wij gaan lekker een gezinnetje stichten:) komt helemaal goed.
    en dat vond ik zo lief!! want dit is de eerste keer dat hij dat zei.

deze week heb ik allemaal last van buikpijn hoofdpijn draaierigheid emotioneel pff. die druppels van de homeopaat halen alles terug waar ik eigenlijk allemaal vanaf was. maar schijnt te moeten volgens de homeopaat. mag alleen niet te lang duren.

moet nu helaas weg . moet weer even gaan werken:(

@ JAZZ nog in de zevende hemel?:) vind het echt leuk voor je hoor!!
    geniet er maar lekker van;)

6. Damyar

Damyar Niet meer actief

meiden allereerst wil ik even mijn excuses aan jullie aanbieden, zat even een paar blz terug te lezen en dan zie ik gewoon dat ik wel ego geweest ben in het reageren. Sorry.

Heb gewoon teveel aan mijn hoofd en ben denk ik teveel bezig met het zwanger raken ofwel blijven.
    Nu vanmorgen getest en nu staat er gewoon een tweede streep. Dus ik ben weer op van de stress, van hoe kan dat nou weer. Dus ik heb huisarts gebeld en een bloedtestformulier opgevraagd en ga straks bloed prikken. Echt wordt er niet goed van. Weet het ook allemaal niet meer.

Wederom weer ego bericht, maar zit er een beetje doorheen en ben zo verkouden dat mijn gezicht ook nog eens pijn doet bij elke beweging. Heb vandaag een kindloos dagje dus ik ga na het bloedprikken het bedje in.

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Lief dat je daar aan denkt Jazz...Dochter is helemaal omgeslagen qua gedachte..zo lief..Ze is erg blij dat er een baby komt,ondanks dat ze het ook super spannend vind.Ik vind het knap dat ze het allemaal zo goed kan verwoorden en we gaan ons best doen en haar helpen waar we kunnen.Ze willen alletwee nu ook iedere keer van alles weten over de baby.Als het goed is komt deze week m`n persoonlijke zwangerschapskalender binnen,dat lijkt me erg fijn voor ze.

Op het werk van husband nog geen duidelijkheid..en wanneer die wel komt weten we ook niet.

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Het is toch logisch dat je even genoeg aan jezelf hebt,geeft helemaal niets hoor!
    Goed dat je bloed mag prikken,wat een onduidelijkheid allemaal he.Hoop dat je iig gauw weet waar je aan toe bent!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Damyar: geeft toch niets meid!! Je zit nu eenmaal in n rollercoaster op het moment en al zou je wekenlang alleen maar over jezelf posten, what the f*ck! Wij zijn er om lekker tegen aan te zeuren!

En toch weer n tweede streep! Is tie duidelijker dan je laatste testje?? Dan gaat het misschien toch nog goed, en had je n innestelingsbloeding?? Heb je n fotootje?
    Waarom restte je eigenlijk, voel je je nog zwanger??
    Ik duim heel hard voor je!!

10. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Damyar, begrijpelijk toch dat je veel met jezelf bezig bent! Want jeetje meid wat een narigheid heb je de laatste Tijd gehad. Helemaal niet erg dat je hier je hart komt luchten, daar zijn we toch voor!!!
    En die posi test, is ie duidelijker dan eerst? Dan wordt toch weer spannend. Ben benieuwd en hoop dat de kleine toch een plakkerd blijkt te zijn!

11. jazz

jazz Niet meer actief

Ego berichten vinden wij helemaal niet erg....Is toch ook allemaal raar wat er met je lichaam gebeurt...Weer een streep???En donkerder dus innestelinbloeding?
    Ga je HCG testen? Weer spanning...meid lucht je hartje maar hier hoor...
    Weet je al wanneer je de uitslag krijg?

12. Damyar

Damyar Niet meer actief

heb getest omdat ik misselijk ben en gisteravond zulke pijnlijke borsten had en had nog 1 testje liggen dus toch maar even getest. De teststreep is volgens mij niet donkerder dan de laatste keer voor nod, maar wel even breed als de teststreep en rozig. Ik heb zo gebloed dus zwanger zijn kan echt niet meer. Hoop dat ik de uitslag vandaag nog krijg en anders is het morgen.

13. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Damyar, wat een onduidelijkheid! Hopelijk zegt de bloeduitslag meer!

Dannie, brrr een slechte nacht, moet er niet aan denken. Hopelijk kom je de dag een beetje door.

Gunst...wie kreeg er vandaag nog maar weer kijkers?? Succes met poetsen en lekker broodje eten rond die tijd ;)

Hier een beetje een dip. Nu dertien weken en voel me nog steeds niet top. Ben zo bang dat ik me de hele zwangerschap niet fit blijf voelen...en dan is april nog wel heeeeeeeeel ver weg.... Ik zit sowieso nog drie weken thuis. Hopelijk ben ik daarna een stuk opgeknapt...

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    O balen! Niet heel veel duidelijker dus... Hmm mssn is het dan nog rest hcg... Hè bah, wat n onzekerheden! Hopelijk krijg je vandaag de uitslag nog!

@Smile: vervelend dat je je nog niet fijn voelt! Ik hoop dat je over 3 wkn kunt zeggen dat je kan genieten en de lichamelijke ongemakken weg zijn!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zou gister al mijn tempkaartje laten zien, maar was er niet meer van gekomen. dus dacht, dan doe ik het nu even...

Bekijk bijlage 187447

16. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Mooie kaart surf!!

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ smile wat vervelend dat je nog steeds niet fit bent! maar kop op hoor meid .mischien is het zomaar op een dag verdwenen die kwaaltjes:)

@ Damyar hmm.. dat is vreemd. mischien wel een testje wat niet goed is :( en anders mischien toch nog zwanger na al dat bloeden? ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meid!

@ surf het lijkt wel op een ei! laten we hopen dat je temp mooi hoog blijft:)

uhm.. de rest ben ik even kwijt.:)

18. ennasil

ennasil Niet meer actief

heb net even mijn bloeddruk gemeten 103 op 63 beetje aan de lage kant. nu snap ik wel waarom ik mezelf niet zo fit voel;)

wat is het hier trouwens stil?

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    het is erg rustig ja!
    en het is niet eens geweldig weer buiten...

wij gaan even boodschapjes halen, straks naar flex, gezellig!

20. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik had net mijn schoonzusje aan de tel: zij heeft een baan aangeboden gekregen en gaat dus weer werken. Nu vroeg ze of ik het leuk vind om 8 uurtjes 1 keer in de week wil oppassen bij haar thuis op haar tweeling van 3. Zeg ik met mijn stomme hoofd ja leuk!!
    terwijl ik eigenlijk dacht owneej shit! ik weet niet eens hoe ik een luier moet verschonen:$:) en ik zei dat ik er niks voor wil hebben kwa geld..
    heb ik net mijn moeder aan de tel en die zei je gaat het toch niet voor niks doen!! je bent heel je dag kwijt daar mag je best iets voor verdienen.ik moet er ook voor autorijden.

nu zit ik dus een beetje in 2 strijd. moet ik er nu wel wat voor vragen of niet? wat zouden jullie doen?

Deel Deze Pagina