Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miran336

miran336 Fanatiek lid

Nog 11 dagen...

2. jazz

jazz Niet meer actief

oooohhhh jaaaa spannend...vergeet helemaal te kijken naar je banner.....en?

3. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Zeurzak????? Ik schreef zwitsal maar phone maakte dat er van!!!! Beetje gek! Hihi

4. miran336

miran336 Fanatiek lid

Geeft nix hoor. En... helemaal nix :(. Ben ook veel te veel bezig met poetsen, open huis, bezichtiging, vanmorgen bezoek van hypotheek meneer, vanavond gebeld worden door makelaar. Het onderhandelen gaat hopelijk beginnen vanavond. Dus dan heb ik mooi iets anders om mee bezig te zijn :D.

Wij gaan 16 okt naar Disneyland Parijs. Dat is de dag waarop ik zou kunnen testen en als mijn ongi er dan nog niet is doe ik dat ook. Dan weet ik meteen of ik in achtbanen e.d. mag stappen of niet.

5. jazz

jazz Niet meer actief

Zwitsal ook goed hahahaha

6. miran336

miran336 Fanatiek lid

Haha... zwitsal - zeurzak hahaha, moet er wel even om lachen.
    Was daar laatst niet iets over in het nieuws? Telefoons die van die rare woorden maken, schijnt dat dit voor de providers een hoop extra (correctie) sms'jes oplevert.

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Miran mooi afgesproken!!! Beide zwanger!!! Zou wat zijn als ik het nu ben hoor....

@Fl3x ja de onbevangenheid van de eerste keer zwanger (nou ja onbevangenheid) is er wel van af. Weet ook nog wel dat ik bij de tweede met de 20 wkn echo elke onderdeel afvinkte, oke ook goed en door naar het volgende....

@JAZZZZZ JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Gefeliciteerd meid!!!!

@Surf dikke knuff meid, kom maar op met die oma......als ze hier voor de deur staat zal ik haar naar jou sturen.

@Jannie, oh meid getver. Sterkte ermee.

@Damyar, helemaal niet gek meid, dat is de nieuwsgierigheid, dat heb ik ook als moeder van twee jongens. Alles is welkom maar ben wel nieuwsgierig naar een meisje.
    Drama dat je altijd bij een derde krijgt te horen, oh nu hoop je zeker op een meisje....pfff....

@Trotsemams jij alweer 9 wkn...

@Ennasil.....ben benieuwd of je pendel uit gaat komen......geldt twee weken te vroeg ook???
    En jij zeurt niet meis!!!

@All die ik vergeten ben dikke knufff.
    Hier nu wel even de kluts kwijt of ik mijn ei daadwerkelijk heb gehad vorige week tidjens ons uitje of toch later.....maar gisteren erge buikpijn en nu de hele dag een zeurderig gevoel en trekkend gevoel in mijn zij.....(herkenbaar, maar ik eet mijn pet op als het de eerste keer raak zou zijn)

8. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Heej meiden :D

ben ik weer eens

wat zie ik nou JAZZ is ZWANGER :D:D:D:D:D:D

GEFELICITEERD :D:D

zijn er nog meer dames zwanger?
    en hoe gaat het met iedereen hier?

9. jazz

jazz Niet meer actief

En jij overtijd????

10. ennasil

ennasil Niet meer actief

me schoonzusje belde me net om te vragen of ik er al over na had gedacht. ze overviel me weer. dat ik weer geen normaal antwoord kon vinden:). dus heb ik gezegt dat manlief heb gezegt dat ik het niet voor niks mag doen. ( schandalig van mij om hem de schuld te geven;)) etc
    ze vertelde ook dat ze me ook wel wilde betalen maar dat ze niet de volle mep kon geven. waarop ik weer zei dat ik dat begreep. stom stom natuurlijk ik had moeten vragen wat ze in haar hoofd had! maar goed ik was even overrompeld door haar telefoontje ik had dat niet zo snel verwacht. ze wl dat ik volgende weerk woensdag al begin.. maar we hebben er nog een gesprekje over van de week. dan neem ik mooi manlief mee voordat ik weer dichtklap.
    ik weet ook nog niet hoe het vrijdag gaat lopen met de gyn wieweet is het inderdaad niet goed en moet ik wel terug voor echos etc. dan houd het al op om op te passen. dan vertel ik haar gewoon eerlijk waar ik mee zit. ze komen er toch ooit wel achter. en eerlijk gezegt denk ik dat ik het ook wel fijn vind.

een heel verhaal geworden sorry..

@ babyboom welkom back!

11. jazz

jazz Niet meer actief

Ennasil gewoon benoemen waar je mee zit om die echo's etc is gewoon ok hoor...Dan kan je ook meer begrip krijgen..En jaaaa neem manlief mee en google ook even zoals iedereen hier zegt want normaal is ongeveer. Dat ze niet de volle mep gaat betalen is uiteraard logisch...

BabyBoom ga je ons nou vertellen hoe het zit met je banner...?
    Alles goed trouwens..
    Daarnet was via mijn mobiel dus kon niet een heel verhaal typen...
    Thnx voor de felicitaties hihihih

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

mijn moeder zegt als jij geen 50 euro krijg wil ik de hond niet hier in huis;) ze zei :ik kan ook heel de dag niet weg omdat ik dan met jou hond zit.

ze heeft het best voor me over maar ze wil wel dat er voor mij ook wat over blijf.

haha wat een chantage he;)

13. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Hahahha
    ja ik zou het eerlijk niet weten meiden :eek:
    Ik heb ook niets bij gehouden.
    Maaaaaaaaaaaaaaaaaar ik heb maandag wat lichte bloed gezien bij het vegen.
    en had 2 dagen ervoor sex gehad dus d8 kan niet van de sex zijn geweest toch?
    dus ik dacht innesteling aangezien ik niet precies weet wanneer mijn ei is gesprongen.
    en vannochtend dus een testje gedaan en er kwam gelijk een lichte streep maar ik geloof niet meer in zulke streepjes dus het is afwachten.
    ik test pas van het weekend weer, heb gelukkig genoeg te doen.

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hoi meiden, ben niet gaan sporten, was alweer doodop na een dag werken haha. ik pak het na onze vakantie weer op...

moet nog even terug lezen... maar zal zo nog wel even mn kaartje plaatsen...

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
  16. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Ohw en wou even komen vertellen dat ik paar weekjes terug zwaar verdrietig was, mijn zus is zwanger en ze liet mij heel fijn haar testje zien.
    ik werd even jaloers van waarom zij wel en ik niet, terwijl zij aan de anticonceptie zit en erbij had ze een morning after genoen omdat ze twijfelde.
    maaaaaaaaar als klap kwam dat ze t weg wou halen.
    terwijl ze heel goed weet hoe graag ik nog een kindje zou willen.
    ik kon haar situatie wel begrijpen heel verhaal maar ik heb haar toch een paar hele goede punten gegeven om erover na te denken en ze houd het :D en daar ben ik dan wel weer blij mee.

verder gaat het heel goed druk met de opleiding veel huiswerk en toetsen morgen heb ik er 2 dus straks na gtst leren :D

zo dat was even een update

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: nee meis, wat een gedoe zeg!! vreselijk naar voor jullie!
    ik heb ook ergens gelezen dat een cyste een posi test kan geven... balen zeg! en nu dus nog een maand wachten ook, helemaal niet iets waar je op zit te wachten... tis gewoon k*t, sh*t, kl*te!
    sterkte met opnieuw deze enorme tegenvaller!

@ennasil: snap ik hoor, een emo-dagje mag best! gelukkig kan je vrijdag naar de gyn en ik hoop heel erg dat hij een plan van aanpak heeft voor jullie!!

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zo BB, hele update haha
    maarre.... streep is een streep toch!! heb je geen fotootje, kunnen we even beoordelen of het nog een twijfelstreepje is of niet.... (ben weer lekker nieuwsgierig hihi)
    en wat een verhaal van je zus zeg...

hier maandag ook dat de buurvrouw vertelde zwanger te zijn van de derde, ook in april uitgerekend (wat ik ook was), wat op zich al best wel even slikken was voor mij... zegt ze doodleuk, ja maar als het er twee zijn dan laat ik er eentje aborteren hoor, dat moet ik echt niet. of ik laat ze alletwee weghalen en dan probeer ik het wel weer opnieuw net zolang tot het er eentje is :(
    lekker invoelend weer... hadden het half uur daarvoor alleen maar gesproken over hoe verdrietig is was en wat een tegenvaller en dat ik best last heb gehad van de ingreep enzo, komt dit uit r strot! nou ik was ook best wel boos (maar niet laten merken natuurlijk...)

19. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam

Zoo jeetje ik zou ook pissed off zijn.
    hij is nu al opgedroogd natuurlijk ik kan wel zeggen dat het streepje even breed is maar je het amper zit omdat aan de rechterzijde van de streep een donker dun streepje is en de rest zo licht is dat het lijkt of dat alles van de streep is

20. ennasil

ennasil Niet meer actief

jeetje ze had er best wel even over na kunnen denken ja voor dat ze dat zegt. ze mag dankbaar zijn dat ze uberhaupt zwanger is en dat het haar gegeven mag worden.ik zou er ook liever eerst 1 in mijn buik hebben maar ik zal er ook zeker blij mee zijn als het er 2 zijn hoor. dan zijn het 2 geschenken!:) maar ach ze weet niet beter denk ik. lekker uit je hoofd proberen te zetten.

Deel Deze Pagina