nou voor het eerst me temp 0,3 omhoog die andere 0,3 waren allemaal naar beneden viel mij op. wie weet.. Bekijk bijlage 188129
het enige i dat is gisteren heb geklust en uhm zondag daar tussen niet meer. ik dacht die ei komt toch niet dus ik sla 2 daagjes over. ik had geen zin.
Babyboom: ik zie een streep hoor. Superrrrrr, hopelijk dit keer geen valse hoop!!! Ga heel hard voor je duimen. Enne....wat kunnen mensen toch tactloos zijn en raar denken over het leven dat in je groeit. Ongelooflijk 'even weghalen'. Te bizar!
meiden ik ben bang dat de gyn morge gaat zeggen dat ik nog een paar maandjes verder moet proberen! en dat ze dan pas verder gaan kijken. dat zie ik echt niet zitten hoor.. he getsie ik zit me weer op te vreten
ennasil wie gaat er morgen met je mee? Gewoon op je strepen staan, je hoeft echt niet te wachten daar veranderd je lange cyclussen niet mee. Als ze morgen die echo hebben gemaakt kunnen ze al veel zien. Die echo is al een hele belangrijke stap in het proces. Ben heel benieuwd wat de gyn morgen zegt. Ik ga voor je duimen. Surf: Yoehoe een eitje gehad, spannend. Maar je zit dan in Amerika, dus laat je het via Flex het weten of kom je ook af en toe online. Als je zwanger bent kun je misschien daar een recept krijgen. Heb je geaccepteert op fb, leuk om eens een gezicht te zien waar ik mee kletst. Meiden wie heeft er nog meer FB? Of hyves? Hier voel ik me eigenlijk goed, heb het huishouden bijna klaar. Vanmiddag komt de nieuwe gezinsvoogd. Moeder van mijn stiefkinderen heeft een rechtszaak gestart tegen de vorige voogd die nog moet beginnen. Moeder is het niet eens met BJZ en heeft gewoon gelijk een zaak ingediend. Hebben begrepen dat gelukkig bjz alles van de laatste 2jaar goed genoteerd heeft. Waarschijnlijk moet mijn man ook dan komen. Moeder heeft allemaal leugens verzonnen en wij hebben bewijs dat wat moeder allemaal zegt niet klopt, dus daar krijgt moeder nog wel een staartje van te voelen.Nu dus kennismaken met de nieuwe voogd. Wij zitten met een aantal problemen, moeder wil niets maar dan ook niets bijdragen aan het levenonderhoud van haar zoon. Op financieel vlak maar ook wil ze niet met hem naar de sport en naar de geheime tuin. Wil niets met de school te maken hebben bla blaa bla. Nu blijkt ze ook nog eens zwanger te zijn en stiefzoon is daar echt goed ziek van. Toen hij het vertelde stond hij erbij te kotsen, hij wil echt niet naar zijn moeder mee toe. Hij wordt genegeerd en mag niets en ze zegt telkens jij woont bij je vader dus je zoekt het maar allemaal lekker uit. We gaan nu overleggen met voogd hoe nu verder. We vinden omgang belangrijk, maar zoals het nu gaat kan ook niet. Pfff snap niet dat moeders of vaders zo kunnen doen tegen hun eigen kind. Wie trouwens iemand hoe snel een eitje groeit. Dinsdag waren de eitjes 1,3 en 1,4. Zou ik dan van het weekend een eisprong hebben. We vinden het zonde om deze ronde onbenut te laten, het zijn verdomme ook nog eens twee eitjes.
mijn man gaat mee. we worden allebij verwacht. maaar mijn man is geen goede prater en ik ook niet. maar ik laat wel zeker merken dat ik het zo niet meer wil. inderdaad op een echo kunnen ze al veel zien. maar dan hoop ik wel dat ze die doen. ik zit vandaag op dag 37 alweer. zouden ze ook kunnen zien of er een ongie aan gaat komen? voor jou word het er ook allemaal niet makkelijker op he. volgens mij moet een eitje minimaal 17mm zijn dacht ik ergens gelezen te hebben. maar ik weet het niet zeker. en het lijkt me inderdaad moeilijk als je weet dat je 2 eitjes heb en je kan ze niet benutten. maar denk wel aanjezelf he meis! overweeg het goed voordat je er aan begint.we willen wel dat je heel blijft hoor
Ennasil. Kom op meid. Dit is je kans, dus verstand op nul, knop om, en opkomen voor jezelf! Hatsa!!! Het gaat je lukken, echt! Topper ben je!
Ennasil: volgens mij is zondag en gisteren prima hoor! Zou fijn als je tempstijging nu door gaat zetten hoor! Ik duim heel hard! @damyar: jeetje wat n gedoe zeg met die ex van je man! Echt vreselijk dit! Mijn vriend weet er alles van die zat zelf vroeger in een strijd tussen z'n ouders met n hele rare moeder! Hij is ook op z'n 13e bij z'n vader gaan wonen (gelukkig maar, anders had ik m nooit leren kennen) En wb je eitjes weet ik niet zoveel. Mssn als je googled kan je wel vinden hoe snel ze groeien per dag... Kan me voortellen dat je de ronde niet onbenut wil laten, dan zal je je altijd afvragen of het met die twee eitjes mssn wel gelukt was (althans dat zou ik hebben...) Maar je moet wel goed nagaan of en wat de risico's zijn denk ik... Hier begonnen met kleren bij elkaar zoeken voor de vakantie. Laatste wasjes draaien zodat morgen alles de koffer in kan. Vind het altijd best lastig om te bedenken wat ik allemaal nodig heb, vooral voor de kindjes. Hoeveel korte/lange broeken, shirts etc. Nou ja neem gewoon mee wat er in de koffer past haha Vanmiddag nog n paar uurtjes werken, dan bij m'n ouders eten, ben alleen vanaaf...
Op mijn 16e mijn menstruatie opgewekt door homeopaat.( geen regelmatige cyclus ) Op ongeveer mijn 18e aan de pil gegaan ( microgenon 30 ) Jaar geleden gestopt met pil daarna erg lange cyclussen ( 39 a 65 dagen) Onprettige cyclus: vaak pijn schaamstreek wat verergert als ik ga lopen of lang zit.( voelt alsof ik er een trap in heb gekregen. Gekneusd gevoel. Onprettige menstruatie: onzettende pijnlijke rug en buikpijn,draaierig, hoofdpijn. pijn binnen in vagina ( branderig met tampon) Geen eisprong kunnen vinden met temperaturen. En ovulatietesten blijven ten alle tijden licht positief. Ook last van prikkelbaar darm syndroom. Meer beharing na het stoppen van de pil. Soms al bruinverlies een week voor de menstruatie. Geen cervix slijm.( wel 1 keer gehad na stoppen met pil) als ik ditnu meld extra bij mijn verhaal is dat dan duidelijk voor ze?
@damyar: met googlen kan ik zo gauw niet veel vinden alleen wat n langzame groei is. Dat is 0.5-1mm per dag, dus jouw eitjes zullen wel sneller groeien... Ze springen ook meestal rond de 20 mm. Dus jij moest nog 6 à 7 mm, denk dat dat in 3-5 dgn groeit... Dinsdag gemeten, dus dan denk ik eisprong tussen vrijdag en zondag??? Maar goed, ik weet het dus ook niet precies...
Damyar: ik lees nu dat eitjes springen als het follikel 18-20 mm groot is en dat ze vanaf dat ze 14 mm zijn zeker doorgroeien, daarvoor kan de groei nog stagneren. Ook groeien ze vanaf dat moment 2 mm per dag. Dus nog n keer n berekeningetje: Dinsdag 13,14 mm zou betekenen met n groei van 2mm per dag tot 18 mm (voor de zekerheid) een eisprong vandaag of morgen... Dus ik zou lekker aan de klus vanaf NU NU NU!
Ennasil maar je bent toch al zeker 2 jaar bezig Gewoon je temp kaart laten zien...deze he want man oh man wat is dat weer een rollercoaster...Nee hoor komt helemaal goed meid...Feiten liggen er klaar punt uit.
helaas staat er in de verwijsbrief van de ha 8 maanden . het zijn er nu inmiddels 9 waar we er aktief mee bezig zijn. zat net naar mijn vorige tempkaarttje te kijken die ziet er opzich best mooi uit alleen is de lf 21 dagen. dat lijkt me ook niet echt kunnen of wel? maar toen was ik wel op vakantie klimaat etc anders en laat in bed soms 3 uur snacht en dan om 7 uur getempt. niet heel betrouwbaar denk ik. ik zeg morgen gewoon IK WIL DAT ER NU WAT AAN GEDAAN GAAT WORDEN!! als ik nou alleen dat zinnetje onthou
Alleen dat zinnetje blijven herhalen, in de spiegel voorzeggen, dromen er over dat je het zegt...en als hij morgen een hand geef gelijk dat zeggen hihihihihi en ennasil herinner je betaald verzekering dus je hebt recht op duidelijkheid!!!!!!!!!!
goed hoor ennasil! lijstjes maken, briefjes maken, helpen altijd je kan ook nu een briefje maken met je wensen, en dat morgen aan hem geven, dan leest ie het maar ipv dat je het vertelt, kan toch ook? dan weet je in ieder geval zeker dat je het goede vraagt haha (en jezelf dus niet wegcijfert...) je kunt het!! wij staan hier allemaal achter je en we duimen heeeeeeeeeeeeeel hard!
dank jullie wel dat jullie zo met me meeleven ik heb trouwens een vrouw een arts assistente/ nog onder supervisie. ze schijnt volgens de berichtjes op internet erg vriendelijk te zijn en ze schijnt goed te luisteren naar de wensen van de vrouw. mischien omdat ze nog in opleiding is kijkt ze wat nauwkeuriger? en inderdaad mischien geef ik wel het briefje dan ga ik mischien ook niet zo stotteren. en het gaat nog sneller ook en als ze het zelf leest slaat ze het mischien nog wel beter op ook. ik ga nu maar is wat in huis doen. even wat afleiding. want ik heb nu al de bibbers voor morge in mijn lijf. kom vanmiddag nog even spieken. en meiden BEDANKT!!
@Surf, heb mijn termijn echo 24/10 heb gewoon ass aan de telefoon gehad...en krijg weer niet mijn eigen gyn...heel irri altijd maar goed. Daarna ook nog een intake gesprek..Zo zie je maar elk ziekenhuis is anders... Maar ik voel me prima dus ik maak me geen zorgen...En ik voel vanzelf wel als mijn bloeddruk een probleem begint te vormen. En ja 1 of 2 blijft spannend.....