Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Dat is een oud tempkaartje hihi ik heb niet getempt en je gaat toch vanaf innestelling hcg aanmaken ? weet niet hoe snel dat gaat en heb zo alleen mijn vermoedens want weet t allemaal niet zeker wat ik weet is dat ik niet on ben hahaha we zien t wel heb trouwens gwn t gevoel dat ik vaker zulke testjes plas.

Surf joepie :D nu op de zenuwslopende wachtbank :D

ennasil ik hoop niet dat ze dat gaan zeggen morgen hoor tis al erg genoeg dat het steeds niet raak is.

Damyar niet laten schieten die kans, flink klussen dikke knuff

2. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    ohw heb trouwens voor 1 van de toetsen die ik vandaag had een 9 gehaald :D ben super blij had het niet eens zo hoog verwacht (maar ok niet lager dan een 6)

nu lekker relaxen thuis

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    ....................ehhhhh was misselijkheid ook niet een van de symptomen.....*fronst*......neeeee ik ben niet misselijk, dat verbeeld ik me maar........zo terug op aarde!!!

4. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    hahahah ja erg is dat he je voelt van alles en bepaalde dingen vallen op.
    ben ook misselijk af en toe en maagzuur heek erg.
    hoever zit jij in je cyclus?

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vermoedelijk 8 dpo....maar niks is daar zeker in omdat ik niet getempt heb, wel heb ik erg regelmatig dus kan de klok er bijna op gelijk zetten.......

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vorige keer was in ronde 8 mijn motto: ik voel niks......toen ik de chips van een paar dagen geleden niet eens meer lekker vond keken manlief en ik elkaar aan en toen zeiden we: neee betekent niets!!!
    Overigens is manlief erg overtuigd dat het raak is.

7. miran336

miran336 Fanatiek lid

Spannend Goofychick!

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Veel gekletst zeg!

Bb licht posi test spannend hoor!!!
    Surf eindelijk je ei! Nu afwachten ;)

Andere meiden duim voor een positest voor jullie en jullie gaan deze maand allemaal op roze!!

Hier nog steeds aan het overleven.....

9. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    goofy je maakt het wel spannend idd.
    mijn langste cyclus ooit was 35 dagen.
    zit normaal op 29 of 31 dagen.
    maar verschilt de afgelopen 4 maanden zo erg dat ik t niet meer weet.
    tussen 25 en 35 dgn.

wanneer ga je testen trouwens?

10. Damyar

Damyar Niet meer actief

ennasil: je lijstje is meer als duidelijk, gewoon geven als je gaat stotteren. Als de gyn begint over 8 maanden bezig, dan zeg ja toen ben ik pas voor het eerst bij de huisarts geweest, ben nu al meer dan een jaar bezig. Succes morgen, ik duim heel hard voor je mee en ik weet bijna 100% zeker dat die echo morgen zeker al wordt gemaakt. Toi Toi.

Surf: wat lief dat je gezocht hebt, had vanmiddag ook een klodder rekbaar slijm en mijn ovu test was ook duidelijker, nog niet knal maar het zit er dus wel aan te komen. We hebben besloten om gewoon te klussen, haha. Ik wil wel een tweeling hahaha.
    Fijne avond bij je moeder.
    Dus onze stiefzoon is niet de enige die in een rare situatie zit, heeft je man nog wel contact met zijn moeder? Hier is de voogd inmiddels geweest en ze lijkt me wel een doorpakker, vanochtend was ze bij moeder geweest en moeder heeft besloten om niet meer mee te werken en wil dat de OTS wordt opgeheven, maar dat gebeurt dus niet, wordt alleen maar velengd. BJZ gaat nu kijken of moeder uit de ouderlijke macht kan worden gezet. Ik schrok daar erg van, moest gelijk brullen, want dat betekend dat er nog twee kinderen hier dan komen wonen en moeder krijgt dan alleen nog omgang via het omgangshuis. We waren allebei overstuur ervan, waarom moeder het zover wil laten komen. We hopen dat moeder nog bijdraait en tot die tijd richten wij gewoon op ons gezin hier en negeren wij alle nare mails met bedreigingen. Ik heb overigens wel persoonlijk aangifte gedaan, op advies van BJZ.

Zo dat was dat, wel lekker om dat met jullie te kunnen bespreken. Met de familie bespreken we het niet zo, omdat zij zich dan zoveel zorgen gaan maken en dat willen we niet. Eigenlijk bespreek ik dit alleen met mijn hartsvriendin en nu jullie.

Flex: knuffels voor jou.

Goofychick en BB: jullie maken het wel spannend voor ons. Ben razend benieuwd. BB goed zeg die mooie 9, moet je nog lang naar school?

Jazz: ik hoop eigenlijk op twee kindjes, wat geweldig zou dat zijn, maar ook voor je man, dan is hij ineens papa van twee lieve schattige meisjes, hahaha. Gun jullie het enorm.

Nou ik ga nu, heb de kinderen al in bed liggen, die lagen weer te pitten tijdens het avondeten. Dus wakker gemaakt, gedoucht en in bed gelegd en ze slapen. Manlief aan het werk en ik ga stiefzoon helpen met zijn Engels, morgen toets die 3 keer telt.

Fijne avond allemaal.

Jullie zijn allemaal kanjers.

11. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    jeetje Damyar wat een situatie :(
    Hoop dat het allemaal snel goed komt, en dat je zoon ook een mooi cijfer haalt voor zijn toets.

ik moet nog 2 jaar

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

where is everybody??

13. jazz

jazz Niet meer actief

Jeetje Damyar wat ontzettend naar voor de kinderen..kan me voorstellen dat je overstuurd bent geraakt...en dan is ze toch ook weer zwanger las ik in een bericht hiervoor...mijn hart gaat uit naar jullie kinderen echt:(....En heel goed hoor dat je het hier een beetje van je afschrijf en met je vriendinnen er over praat want dan is de grootste emotie weg en dan kan je hun als ze er om vragen op een rustige manier het een en ander toelichten....

Wat lief dat je hoopt dat het er 2 zijn..van mij mag het ook hoor:p

Babyboom: super spannend..dus zaterdag testen????

We hebben nog niks van Jannie gehoord hoe het bij de dr was mbt B12, of heb ik iets gemist?

Damyar en Surf jullie gaan weer gelijk op en wie weet weer tegelijkertijd zwanger;)

Verder hier alles ok. Aan het eind van de dag ben ik kapot...en ik vermoed dat de misselijkheid gaat beginnen.
    Ik eet niet echt veel behalve fruit...alle soorten fruit:$ pffff kan er niet genoeg van krijgen...en vind rozijntje niet lekker:cool:...Verder af en toe krampen en dan denk ooooh jeeee:( maar ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn.

Ennasil hoe gaat het met de zenuwen...wat was het zinnetje ook al weer:p

14. Porsche

Porsche Niet meer actief

hey meiden

mag ik met jullie mee komen kletsen ?

ik heb een hele poos terug al met jullie mee gekletst onder zwelgje maar toen werd ik "herkend "
    en vandaart een nieuwe naam aan gemaakt :d

ik ben er gister achter gekomen, dat ik zwanger ben :d woehoe ...

ben zooooooooooooooo blij kan het nog nauwelijks bevatten..

15. jazz

jazz Niet meer actief

hihihi dat je herkend wordt dan apart...Welkom in ieder geval
    gefeliciteerd met je zwangerschap..is het de eerste?

16. Porsche

Porsche Niet meer actief

ha ,

ja baalde ook echt een beetje maar goed nu niet meer hihi

nee joh mijn derde :D

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden, ik kom even binnen vallen, maar we moeten naar deel 3! is die er al??

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb deel 3 geopend, komen jullie met me mee?

ik laat deze sluiten...

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier ben ik...

gister was mannetje vrij en 's avonds lang met mijn mams en mijn dinnetje die verhuist is gebelt.. dus weinig online..
    vandaag ff een %^^*&*( dag... lig nu verplicht op bed (moest van m'n mannetje) omdat ik enorm last had van mijn bekken...
    laptop maar weer van stal gehaald, want via de telefoon reageren is niets...
    moet nog ff bijlezen, maar wist niet meer of ik al had laten weten hoe het gister was...

moest om 8.30 in dronten zijn, dus enorm vroeg weg.. moesten de kids ook nog wegbrengen naar mijn broertje..
    bij de internist iig serieus genomen... krijg nu 8 weken lang 2 injecties per week.. er zijn 6 buisjes bloed afgenomen... op een hoop geprikt, ook om eea uit te sluiten (oa schildklierproblemen).
    duidelijk is dat ik een b12 tekort heb en dat dat door de zwangerschap verergert is... dus ook voor mijn zwangerschap zat ik al te laag.. over 8 weken krijg ik de uitslag en aan de hand daarvan en het effect van de injecties gaan we kijken hoe nu verder...
    dinsdag weer naar de vk.. kijken wat zij zeggen en ff overleggen qua bekken wat te doen.. gebruik nl al een ondersteunende band als ik wat doe (lopen, kids verzorgen enz)....

nu ff bijlezen... beetje slechte concentratie, dus doe ff qouten... werkt nu ff beter...

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jannie, kom je ook naar deel 3??

Deel Deze Pagina