oooh wel spannend....6 dagen en voel je al iets? ik durf het haast niet te vragenmaar huh wil jij voor mij ook pendelen of doe je dat niet meer
@ babyboom, je had het inderdaad goed, net als ennasil maar die is nog met vakantie! Ik ga ook keihard duimen voor je, gaan er gezellig met paar liggen puffen in april. Haha
hoi allemaal wat blijft het toch bijzonder om een positest te zien he word er gewoon vrolijk van ik weet nog precies wanneer beide zoons geknutselt zijn en wanneer ik was uitgerekent hihi de oudste is mijn onze house warming geknutselt en de jongste is geknutselt toen we de oudste zijn 1e verjaardag goed gevierd hebben hahaha ..... hier mag ik naar 3 weken vakantie weer werken ik heb bij de laatste zwangerschap heel erg veel last van BI gehad en te lang door gelopen en daar "pluk "ik nu nog de vruchten van ! .. dus ben wel een beetje huiverig voor een derde zwangerschap
Jazz Is goed meid ik zal het wel vanavond doen want wij gaan straks naar buiten en ben nu even bezig hapjes aan het maken dus stuur maar een pbtje Trotsemv2 jah idd ik hoop dat ik het nou eens tot het eind mag dragen vond het bij mijn 2de al heel wat dat ik de 36 weken had gehaald na 2 weken strenge bedrust in het ziekenhuis. Maar we gaan ervoor Zwelgje jullie nemen het wel he op die gelegenheden hihihi. Hoop dat we met zn alle snel zwanger raken, zou echt erg fijn zijn.
@zwelgje, ik weet precies wat je bedoeld. Ik heb bij beide heel erge bi gehad en 2 keer in een rolstoel gezeten. Bij de geboorte van mijn dochter heb ik 3 dagen mijn benen niet kunnen bewegen en heel veel fysio gehad. Ik heb nu nog steeds last wanneer ik ongi ben. Nu voel ik eigenlijk niks. De achterban bij problemen had ik al geregeld voor ik zwanger was en sta gelijk bij fysio onder controle. Maar dat is wel de rede dat we lang gewacht hebben.
boh ja .. we waren zondag gaan wandelen.. was eigenlijk niet de bedoeling en ik had hakken schoenen aan .. nou sávonds kon ik niet meer lopen !!! ach ja mocht ik zwanger raken dan meteen de fysio bellen !
aan de auto race geluiden van onze oudste zoon te horen wil hij niet gaan slapen hahaha ik zit heerlijk in de zon
aaahw dat is niet fijn BI Ohwja wat ik voel. opgeblazen, veel lucht. veel trek en alsof ik nooit vol zit. af en toe btje misselijk, best goede reuk. Maar ik hecht niet veel waarde aan wat ik voel allemaal, het gaat mij om mijn borsten rond 4 a 3 dagen voor nod die worden dan altijd gevoelig en vorige maand was dat niet zo en idd zwanger (maar helaas) Dussss afwachten
wat een spanning toch altijd weer he rond de NOD ! .. ik testte ook altijd veels te vroeg en dan met zo;n half posi streepje ... clear blue is rijk van me geworden ! hahahaah
pfff heb echt geen zin om wat te doen .. vanmiddag gaan we bij vrienden zwemmen nou ja de kids dan .. ben zo lui als een patat
hahahaha hier staan ze met zijn allen in het zwembadjes en ik ga zo op het balconnetje zitten zodat ik alles van boven in de gaten kan houden....doe maar rustig denk toch dat k ongi wordt...ben ook super chagij:x
dit denk ik dus ook bij ons... thijmen uitgerekend 12 mei, 13 mei geboren... toen zwanger in april werd een mk met 9+3 daarna kasper uitgerekend 14 april, 17 april geboren toen zwanger in juni vmk en nu weer zwanger, uitgerekend 4 april... allemaal zomerkindjes (qua verwekking dan...) ik dacht vorige maand toen het mis was gegaan al, het moet nu gewoon een van de komende twee maanden raak zijn, blijkbaar past dat bij ons ofzo. en ja hoor!
Ja is zeker apart, maar denk wel dat het kan. Ze zeggen toch dat over het algemeen vrouwen in de zomer vruchtbaarder zijn door het zonlicht en de langere dagen licht?
Wat trouwens ook wel leuk is, is dat ik m'n ei afgelopen maand op m'n verjaardag heb gehad! Een echt verrassingsei dus haha
Ik heb hier 2 Kids die gemaakt zijn eind november begin december! Deze is dan gegeven voor mijn verjaardag omdat het de laatste keer is.. Haha
Even lekker met de laptop achterthuis, rustig bijlezen en reageren. De kids spelen met de little tikes water-piratenboot die Collin op verjaardag heeft gekregen laatst. Ben zo terug met mijn reacties...