Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hmmm jammer:(

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    flex: hoe lang duurt die film? als kay zo lang kan blijven kijken naar iets, kan het wel, maar ik betwijfel het...

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ben aan het kijken of ik evt progesteron zelf kan bestellen als de ha het niet wil voorschrijven en ik kan het wel bestellen, maar vind dat wel eng...
    wat zouden jullie doen?

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Moest nodig plassen dus heb maar ovu test erbij gedaan haha anders moet ik nog langer wachten 4 uur lang niet plassen hou ik echt niet vol! Maar de testen blijven licht helaas dusbmssn morgen!

5. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Miran stuur maar een pbtje hoor
    Trotsemv2 ik zal voor jou het geslacht nog erbij pendelen ;)
    Natas kom maar op met die pb :p, wat een gerust stelling dat de echo goed was.
    (wel vanavond hoor dames)

Jazz geen bloed geeft moed, je zit toch nog iets voor nod?

Hier
    Temp gekelderd, hoop dat het met de innesteling te maken heeft of door het ziek zijn :(
    En daarbij hoop ik dat het verkouden zijn met een zwangerschap te maken heeft, anders mag het maar gauw weg gaan.
    Heb best slecht geslapen door de keelpijn en snotneus.
    Ik was van plan vandaag testje te doen tot ik mijn temp zag hahaha (maar goed ook)
    dus ik wacht nog, maar het word wel steeds moeilijker hoor jeetje.

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ikzelf zou het persoonlijk niet doen vind dat toch eng en de ha zou dan wel een reden hebben om het niet voor te schrijven lijkt me als hij te laag is schrijft ie het vast wel voor

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hijs al wel iets donkerder volgems mij :)

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ze doen het hier niet omdat ze vinden dat het niet bewezen is, terwijl het in duitsland, belgie, de VS en nog veel meer omringende landen wel wordt voorgeschreven!
    ze doen het dus gewoon uit onwetendheid... helaas.
    maar goed, als het te laag is, ga ik natuurlijk eerst hier naar de ha, en dan met de waarde op papier hoop ik wat meer druk te kunnen uitoefenen. pff word er nerveus van!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oe toch al wel, spannend! maar nog geen knaller dus? naja, je hebt nog 1 dag voor n mooie korte cyclus dan...

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zit vast goed moet gewoon! En anders bij een belgische arts hetbregelen?

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

Morge is denk ik mijn slijmpiek of overmorgen want vruchtbare slijmpies zijn gisteren avond begonnen dus weet nie of dat als dag 1 telt?

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zal ff op de laptop gaan en testjes plaatsen

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

op de foto is ie nog onduidelijker maar goed de anderen zijn al opgedroogd en worden dus zichtbaarder maar in echt is de onderste echt ietsie donkerder volgens mij ben ik zoiemand die ineens knal test dan weer vaag haha herinnerme zoiets van 2009;) naja ik zal ze iig even plaatsen

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm zijn wel streepjes, maar inderdaad, je moet nog even of er komt in 1x een knaller...

15. jazz

jazz Niet meer actief

Er zijn streepjes gewoon blijven klussen en als je dan opeens die donkere streep heb...door klussen hahahahahaha

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

mot sinds gisteren om de haverklap naar de wc lijk wel zwanger soms denk ik zou het mssn toch? en dat ik gewoon ongi werdt terwijl ik zw was me ongi was toch beetje raar... hmmmm aaah nee maak mezelf gek haha

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    flex: je maakt jezelf helemaal gek weer! stop daar eens mee! je gaat gewoon over 2 weken op roze! heb geduld (zeg ik, lekker makkelijk praten vanaf de roze wolk... sowwy!)

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga even opruimen hier in huis, beetje afleiding...
    tot later!

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

als ik zw was waren de ovu testen wel knal haha ik klus gewoon lekker om de dag door moet goed komen :)

20. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @fl3x je ei zit er aan te komen, lekker veel samen zijn met je mannetje. ik zou nog niet naar de smurfen gaan. hoe oud is je oudste ook al weer?

mijn jongste is over 2 weken jarig en word dan 7 en die heeft pas 2 keer een 3d film gezien.

@surf spannend en hopen dat als je waardes laag zijn je ha je helpt. gewoon er op staan.

Deel Deze Pagina