Kan het kwaad? Ik kan me het goed voorstellen hoor. Heb je de ha al verteld dat je het zelf ook kan bestellen en dat je het dan doet? Open kaart spelen is altijd goed mocht er iets gebeuren...Maar als het geen kwaad kan waarom niet als het je zo geruststeld (had je andere onderwerp daarnet ook gelezen) Hou je ons op de hoogte ivm je waardes?
nee het gebruik kan volgens mij geen kwaad omdat het een lichaamseigen hormoon is (niet echt een medicijn dus...) ik wil vrijdag naar de huisarts met de evt waardes en dan er op staan dat ik dat spul krijg... maar ja, of dat lukt, geen idee... anders maar zelf bestellen (heb t er net met vriendjelief over gehad en die vindt hetzelfde...). dit zal ik ook tegen de dokter zeggen, mssn dat ze het dan wel doet, onder het mom van beter onder doktersbegeleiding dan zelfstandig?? hopelijk is het niet nodig...
@surf..soms heel soms en zo af en toe moet je zelf dokter spelen...Jij kent je lichaam het beste vergeet dat niet. Vind het top dat je onafhankelijk de bloedtest heb laten doen hoor...En helemaal goed dat je vriend er ook achter staat....
Surf: vond dit over progesteron tekort via google. www.zwangerschapspagina.nl/zwanger.../15726-progesteron-tekort.html Misschien heb je er wat aan.
@jazz: ja dat denk ik dan ook maar... nou ja, nu even rust in de kop proberen te krijgen tot de uitslag er is...
www.zwangerschapspagina.nl/.../244274-referentiewaarden-fsh-progesteron-enz.html nog eentje gevonden!
Nieuwe banner....het vrolijke rupsje...dag 1 vandaag neem ik dan maar....even nog naar de tiolet...grrrrr...:xongi zet maar niet door...ik weet niet meer wat dag 1 is en wat niet...hahahaha misschien wel beter...Ik begin gewoon volgende week vrijdag met de ovutesten, ei of geen ei.....
jazz: o balen die onzekerheid! maar als het nog niet echt doorzet, kan je denk ik vandaag niet als dag 1 nemen, helaas...
Ik weet....dan maar weer banner aanpassen....wordt een spannende maand voor me zo...ei zoeken terwijl het nog niet eens pasen is
spannend, ik hoop dat je helemaal niets meer hoeft te zoeken, maar dat je al een bevrucht eitje hebt....
haha steeds wel een paar van ons online, maar er wordt niets gekletst, we zijn toch niet nu al uitgepraat? haha
oja we zaten te kijken naar een bolderkar, een opvouwbare, handig voor in pretparken, dierentuinen, in het bos, in de duinen, op het strand etc etc. nu zijn degenen die ik heb gezien en die ik mooi vind natuurlijk weer superduur, hebben jullie toevallig ervaring met zo'n ding? het lijkt mij erg handig in ieder geval... vooral deze vind ik erg mooi: Breeze Opvouwbare Bolderkar, Lichtgewicht Bolderwagen, opplooibaar | Coocarooc kan je echt een hele kinderwagen van maken, voor 3 kindjes, lijkt me ideaal....
hhooooooooooooooi allemaal.. hoe is het hier? gister goed verbrand door het lekkere weer. helaas regent het vandaag we hebben vanmorgen al boodschappen gedaan en nu liggen de kids heerlijk te slapen ff een momentje voor mezelf pfff mijn lichaam werkt helaas niet zo mee heb veel last van me bekken .. doet echt zeer .. ik ben vorige week gevallen toen ik mijn oudste zoon vast had en toen heb ik mijn enkel/voet verzwikt joh daar heb ik nog last van we hebben in juli een nieuwe auto gekocht en die is al voor de 4e keer stuk !! wellis waar garantie maar toch het geklooi wat je er nu mee hebt ! zo dat was mijn geklaagzang ! uhm kan iemand mij een beetje uitleggen wat pendelen in houdt * bloos bloos *
Surf, ik kijk echt heel vaak via mijn telefoon, maar ik vind reageren echt zoooo onhandig haha! Maar kan het niet laten om weg te blijven!! Hihi
@surf! op vakantie hebben we een boldercar gehad dat was wel mega handig ... alleen die op de foto heeft maar 1 wiel voor dat vind ik persoonlijk wel een beetje link met omkieper gevaar ... maar het is wel een slimme op lossing