Surf; die bolderwagen ziet er echt leuk uit! Handig ook, net een megakinderwagen zoals je zelf al zei.
Even snel tussendoor, Surf ik hoop allereerst dat de waardes gewoon goed zijn, maar als de huisarts het niet wil voorschrijven zou ik het via internet bestellen. Ik zou het zeker durven als het verder niet schadelijk is en dat is het volgens mij absoluut niet als ik het zo google. We duimen met je mee. Flex hoe vaak test je? Ik gebruikte van sensitest ovu test en ik deed ze altijd om 13:00 uur. Altijd een vaag tweede streepje. Maar vanaf dag 9 deed ik ook nog een test om 18:00 uur en op dag 12 en 13 had ik een knaller en andere dagen weer een vaag tweede streep. Dus ik zou wel rond je ei nog een keer een tweede test doen en dan zien enne gewoon lekker veel klussen. Mijn tip en ik was altijd eerste ronde zwanger ( of ik ben gewoon met manlief erg vruchtbaar) om de dag klussen vanaf dag 9 en dan tot dag 21 en dan een kwartiertje blijven liggen, daarna pas plassen. Weet niet of je er wat aan hebt maar het heeft op één of andere manier bij ons altijd gewerkt, moet er wel bij zeggen dat er bij ons ook totaal geen moeten is dus gewoon lekker ontspannen klussen.
dat deden wij ook altijd, om de dag klussen en dan minimaal een kwartier blijven liggen met kussen onder mijn bips. bij de tweede gaf dat gelijk het gewenste effect nu duurde dat 8 maanden. daarvoor deden we ook gewoon waar we zin in hadden enzo.. maar vanaf nov. hebben we om de dag gedaan en vanaf april 2 dagen wel 1 dag niet.
durf het niet te zeggen, je temp gaat inderdaad van boven naar beneden en ga zo maar door.. hopelijk is het voor jouw toch een goed tempkaartje.
nou hoop het ook, want ben er zo niet tevreden over. Ik had em vandaag hoog verwacht aangezien ik mij niet lekker voel. Maar juist gezakt grrrrrr.. heb er op deze manier helemaal geen lekker gevoel bij
Damyar ik heb gisteren om 21 uur eens getest mssn vanaaf nog 1 proberen heb er nog maar 5 haha ik klus ook vanaf dag 9 tot en met 21 om de dag blijf 10 tot 15 min liggen op me zij of met kussen onder me kont en ben dit x aan het randje fietsen hihi moet goed komen ook al worden de testen niet knal!
babyboom: ik had ook een dip hoor op dag 7/8! en dat was juist iets moois! ik hoop dat ie morgen dan wel gaat stijgen, dan heb je vast een mooi innestelingsdipje gehad ik duim voor je!
heb net testje gedaan weer heb idee dat ik meer een middag streepjes plasser ben en hij is idd al wat duidelijker nog steeds niet knal maar zou ook nog wel 1 of 2 dagen te vroeg zijn dus wie weet morgen!! kan niet w88 hihi heb iig super vbeel eggwhite slijmpies!!! testjes staan in fotoalbum voor zover je het kan zien haha
@fl3xgirl...spannend....ze zeggen trouwens dat de ei in de lente en zomer in de ochtend/middag springt...en in de winter in de avond en snachts...las ik ergens...nee hoor ben er verder absoluut niet mee bezig...hahahahahaha
nog geen uitslag hier trouwens... ik heb de pagina steeds open staan... en maar op refresh drukken steeds... de uitslag zou binnen 24 uur er op staan, waarschijnlijk pas morgen, maar goed, binnen 24 uur, zou ook nu kunnen zijn, toch? pff ik ben slecht in wachten...
Surf kan me voorstellen dat je steeds op refresh drukt! Het is ook erg spannend allemaal maar de uitslag is vast goed! Had je trouwens nog een testje gedaan?
flex hij is idd iets donkerder Surf uitslag voor? Ik hoop dan maar dat er iets moois uitkomt. Net dutje gedaan van 2 uur en temp was 37.7 wat een verschil he maar voel me ook stukken minder dan vannochten Ik zou vanavond pendelen , ik ga dit morgen doen ik hoop dat ik me dan wat beter voel. Sorry
surf, hopelijk een goede uitslag. babyboom, die lekker rustig aan, niet ziek worden hoor!!! weet je wat raar is dat de ticker halverwege de dag al overgaat naar een dag verder.. vanmiddag was het nog 4w3d en nu 4w4d heel raar. heb de tijd en datum echt goed ingesteld. merk wel dat het vakantieperiode is, is volgens mij wel rustiger hier of lijkt dat maar.
Dank je wel meiden, ik wil ook helemaal niet ziek worden Las ergens dat je in de periode van innesteling ziekjes kan worden hahaha. Wat stom he de laatste dagen breken aan hoor ik merk het, begin van alles te zoeken om maar te laten blijken dat ik miss zwanger ben *zucht*