Hey meiden heb de as bruid vanmiddag via whats app gesproken en ook verteld dat we geen stopronde hebben en toch gewoon dee maand ook voor een kindje gaan! Kan niet door telefoon heen kijken hoe ze zich er echtbond voelde maar ze heeft altijd al tegen mij gezegt tis jou leven en je wil zo graag een 3e laat ons huwelijk er niet vanaf hangen... Geeft me toch beter gevoel want heb er toch wel slapeloze nachten van gehad...
flex: nou das wel fijn dan toch! hopelijk geeft het je nu wat meer rust... babyboom: ik heb bloed laten prikken om mn progesteronwaarde te laten bepalen, bij mijn vorige zwangerschap was die te laag en dat kan uitlopen op een mk, maar in NL doen ze dat helemaal niet via de ha (ik zat toen voor 3 maanden in de VS), dus heb het nu zelf geregeld...
Flex; super van je zeg, nu voelt het in ieder geval goed. Zou mooi zijn als het nu dan ook raak is deze ronde, ik duim voor je.
Hey.. Surf,je zit in spanning begijp ik.Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt. Babyboom,beterschap!Niets aan ziek zijn met dit weer. Ow,ik weet het verder niet meer zo goed.Zwak geheugen Morgen nog een dagje mooi weer,als het goed is.Ik ga er lekker van genieten met de kids.Hier verder niets spannends,m`n ei is nog ver weg denk ik en het is wel lekker dat de dagen zo wat sneller gaan (zat met m`n ongi echt aan huis gekluisterd ).
Flex: mooi dat je deze ronde gewoon zonder er bij na te denken lekker kan gaan klussen!!! Hoop dat het juist raak is deze keer!!!!!
Zit te twijvelen bekeek net me ovutest nu die wat meeris opgedroogd hij is echt duidelijker als die van vanmorgen... Ik heb gisteren geklust zal ik vanaaf ook klussen? Heb nl zin in haha maar weet nie of dat wel verstandig is ivm kwaliteit zaad?
ik heb ergens gelezen dat er een wetenschappelijk onderzoek is geweest naar zaad kwaliteit van mannen bij veelvuldige zaadlozing en bleek dat deze bij 80 % beduidend verbeterd was waarbij mannen veelvuldige zaadlozingen kregen. alleen de hoeveelheid nam af, maar de kwaliteit ervan beter.
Nog 1 dag en dan heb ik eindelijk vakantie!!!!!!!!!! Kan niet wachten zeker na die k*t dag van vandaag! Computer crashte op het werk en ik moet nog even een nieuwe regelen via het servicedesk! Dat wordt dus binnen nu en twee maanden!!! Maar hij moet er maandag al staan! Bah wat een rotdag!!! Zo dat is er uit ga ik nu gezellig met jullie mee kletsen!
Dat klopt je hebt er maar 1 nodig maar wat ik dan niet snap dat ze er met miljoenen tegelijk hun best voor doen om dat ene eitje te bereiken??
moet je nagaan dat wanneer de man in 1 zaadlozing minder dan 20 miljoen zaadcellen zitten dat hij dan slecht zaad heeft..haha