Veel plezier!!! Weet niet of ik morgen overdag tijd heb maar morgenavond kom ik zeker even langs waaien!!! Trusten!!!!
goedemorgen allemaal! de kindjes waren er hier al wel vroeg bij helaas... ben alweer een uurtje wakker... hebben jullie nog plannen voor vandaag? ik niet echt eigenlijk nog, mssn boven even stofzuigen (zou ik gisteren eigenlijk doen, maar heb alleen de badkamer maar schoongemaakt, toen had ik geen zin meer...) volgens mij wordt het ook wel lekker weer vandaag!
haha iedereen ligt zeker nog in bedje... ik heb zojuist een afspraak alvast gemaakt bij de ha voor morgen. ik wil namelijk in ieder geval een echo regelen (die had ze beloofd ipv het prikken van progesteron), dus die wil ik natuurlijk sowieso wel. ik hoop eigenlijk volgende week vrijdag al... (ben dan 6,5 week, maar volgens eerste dag laatste menstruatie ben ik dan bijna 8 weken) en dus evt het bespreken van progesteron, maar goed, dat hangt van de uitslag af vandaag...
@wakker hier...goed zo..en dan even nog een spannend dagje vandaag...ben nog niet bij gelezen maar had je al een weer een testje gedaan.. Ik mag weer beginnen te tellen, het is doorgekomen..Vandaag dus dag 1...wat een aanloop zeg hahahaha Maar ik heb er wel weer zin in. Vind het leuk zoeken naar een ei..hahahahaha
@jazz: fijn dat het nu definitief is doorgekomen, dat gewacht op je ongie is ook niets... hier straks nog een testje doen denk ik...
Lag ik nog maar in het bed. Zit alweer op mijn werk. Gelukkig mijn laatste dag!!! Hoop dat je volgende week je echo krijgt zou altijd leuk zijn!!!
moedervan3: oe balen, ik ben helemaal in de vakantiestemming haha, dus dat er nog mensen werken komt niet eens in mn hoofd op haha (terwijl mn vriendje toch ook echt om kwart voor 7 de deur is uitgegaan om te werken vandaag...)
gewoon voor de zekerheid hihi, heb er nog twee liggen en omdat ik zo weinig (zeg maar gerust niets) aan kwaaltjes heb maakt het me nogal onzeker...
Werk op de administratie/telefoniste/receptioniste je weet wel zo'n manusje van alles. Wel fijn dat je bijna geen last hebt van kwaaltjes maar dat zou mij inderdaad ook wel wat aan twijfelen maken. Weet je al wat meer over het progesteron gehalte?
Ga zo voor de zekerheid maar uitloggen want wie weet krijg ik er straks problemen mee dat ik inlog onder werk tijd! Zag het gister voorbij komen tussen al het gekwebbel en had er nooit zo bij stil gestaan. Gelukkig zit op onze vestiging geen ict die hier naar kijkt!! Tot later vanmiddag/vanavond!!
ok, leuk, lijkt me heel afwisselend werk! ja ik zou ook niet inloggen bij mij op het werk hoor. ook omdat ik niet wil dat anderen in mijn geschiedenis zien dat ik op ZP ben geweest hihi weet nog niets over mn progesteron... druk al steeds op refresh, maar ja, voor 9 uur zal er sowieso niet zoveel gebeuren denk ik...
Gm meiden... Hier niet geklust mannetje had geen zin en ik had beetje last van voorhoofdholte ontsteking had al heledag hoofdpijn nu gelukkig nergens last van! Hoop dat het weg blijft! Strax een ovu testje doen ben benieuwd....
Progesteron is 26.2 Is niet superhoog... Denk volgende week nog maar eens laten prikken...Moet even nadenken of ik al meds ga nemen nu...
surf is het dan lager wat het hoort te zijn nu? Flex ik hoop een posi ovu straks Jazz Niet leuk, maar wel zekerheid nu *knuf* Hier vannacht overgegeven (klein btje) voel me nog steeds erg beroerd, ik ga zo maar weer even mijn ogen sluiten (proberen) Temp is wel gestegen, komt gwn door te ziek zijn natuurlijk. Nog 4 dagen te gaan.