Jazz Ik hoop ik dat de soldaatjes goed zijn van je vent . Ik had gister overgegeven omdat ik thee had gedronken en ben gelijk in slaap gevallen (kon niet zakken), dit had ik idd ook tijdens de zwangerschap van mijn jongens alleen op veel latere stadium. bij allebei had ik wel een moment dat ik zowat brakent wakker werd, bij de oudste zelfs bijna erin gestikt(in mijn slaap) Nuchter, ik voel me zo honds beroerd, maar ik zit wel constant van alles te zoeken dat wijst op een zwangerschap hahahha. Surf WAUWWWWWW die is echt verdomd mooi Damyar Heerlijk zo een vakantie, vooral als het hier koud is Zwelgje Knap hoor Trotsemv2 Nou die test van jou zal vast ook knallen Hier Was net naar buiten geweest, vent is weg had wel boodschapjes gedaan maar heb sinds gister enorme trek in patat en zo erg dat ik er vannacht zelfs over heb gedroomd. dus net patat wezen halen, had ik beter niet kunnen doen begon me te zweten joh en voelde me koken van binnen. Dus nu gwn weer rustig aan doen. Zal ik morgen testen dames? dan zit ik 3 dagen voor nod (10dpo)
@baby boom...durf je morgen te testen....echt spannend voor jou..jeetje..wat wil je zelf wachten? En wat zeg je vriendje?
Mijn vriend is daar niet zo moeilijk in hij weet wanneer ik on moet worden, en hij is pas echt blij als we de 3 maanden hebben gehaald. Want we zijn al eerder telleurgesteld geweest. Nou eigenlijk wil ik pas 9 of zelf 10 aug testen, mijn vriend is 10 jarig namelijk. Maar als ik 8 niet on ben en 9 ook niet dan weet ik gwn al dat ik zwanger ben. En 10 aug is me echt te ver hoor, ben erg benieuwd wat mijn temp morgen gaat doen Dus vandaar jullie advies (ik weet het zelf ook niet)
@babyboom ik zou 9 doen. Als hij pos is...mondje houden en vriendje verassen...neg dan heb je nog een dag om het te verwerken. Hahahaha mijn vriend heeft het ook niet zo met het testen. Pas als het pos is zeg ik wat hoor...hahahaha Vind ik ook prettiger...
ja daar zit wat in en 10 idd want ben altijd wel eventjes sip als ik weer niet zwanger ben en wil zn verjaardag niet verpesten. Vroege ei was fijn hoefde ik minder lang te wachten, maar als ik niet zwanger ben en on word kan ik me vent geen bday sex geven Hahaha nou ik ga proberen het vol te houden... Wou bijna vandaag doen maar gelukkig niet gedaan, maar word wel steeds moeilijker om me in te houden hoor.
@babyboom, ik zou nog even wachten. je krijgt vaak alleen maar meer twijfels, onjuiste streepjes of juist negatieve testen terwijl er wel of juist niks aan de hand is. wacht het weekend af en test maandag als je temp dan nog mooi hoog is.
damyar: gaaf barcelona! ben er ook twee keer geweest, en een heerlijke stad! thijmen wil een boekje lezen, dus ben weer even weg...
Ik ga me best doen... Als ik gek word kom ik het hier van me afschrijven Maar met dit ziek zijn heb ik niet eens zin om te testen veelste suf en heb dan al paar keer geplast dus heeft dan ook weinig zin hahaha.
Geen bday sex..oh nee dus je wordt gewoon niet ongi..En probeer het vol te houden ik weet is moeilijk......
babyboom: knap als je het kan volhouden hoor! ik zou maandag doen 13 dpo is toch mooi! (of eerder als je je niet kunt inhouden )
hahahha ja nou normaal test ik altijd voor nod hoe stoer ik ook probeer te praten maar vind het al knap dat ik vandaag niet heb getest
spannend babyboom: anders gooi je er morgen toch gewoon een testje tegen aan wij gaan house kijken, fijne avond allemaal!
ik ga ook ff lekker spelletje doen.. ik kijk misschien nog ff op telefoon straks, maar anders tot morgen weer.. ben nu al nerveus voor de test van morgen...hopelijk nog z'n knaltest!
Surf dat helpt niet he om me van het testen te houden Ik heb zo juist nog een poging gedaan om te kijken of ik voor mezelf mag pendelen en JA maar ja voor jezelf pendelen is niet echt betrouwbaar. hij gaf aan dat ik nu zwanger zou zijn en lichte test morgen en 8 aug duidelijke test. geslacht meisje Hahahah geloof er geen bal van tis gwn dat ik dat graag wil.
Denk t echt wel hoor trotsemv2, maar blijft altijd spannend he Nou ik heb met mezelf afgesproken dat als ik morgen heel de dag geen lastvan mijn borsten heb (3 dagen voor nod) wat ik wel altijd heb als ik on word dan ga ik overmorgen testen dan zit ik 11 dpo tenzij ik me nog in kan houden hoor dan wacht ik netjes hahahahha
Hey dames, Babyboom heeft voor me gependelt.. de pendel zegt augustus 2011 zwanger.. Krijg wel de kriebels hoor, ik hoop dat ie uitkomt. Dank je voor het pendelen Babyboom! @Babyboom; spannend meis. Ik zou echt niet zo lang kunnen wachten met testen hoor! Wat dat betreft ben ik ook maar een jantje-ongeduld. Ik ga voor je duimen dat je posi test! @Surf; heerlijk zo'n vet posi test te zien Kan me voorstellen dat je onzeker bent over progesteron. Als het verder geen kwaad kan zou ik ook het heft in eigen hand nemen, je heb er wel al ervaring mee toch? @Damyar; heerlijk zeg, Barcelona. Lekker iets om naar uit te kijken. @Zwelgje; Goed afgevallen zeg! Ik ben inmiddels 5 kilo kwijt (heb er wel wat langer over gedaan hoor) en ik wil nog meer maar de motivatie is een beetje zoek nu. Fl3xgirl; heb je je ei inmiddels gehad? Mijn temp was vanmorgen hoger. Zaterdag ook even omdat ik ziek was, daarna is ie wel weer gezakt. Vanmorgen was mijn temp dus 37. Zou ik mijn ei gehad hebben? Dan ben ik wel een beetje van de leg want ik heb hem meestal op dag 22. maar goed, het kan natuurlijk wel. Ik zal even mijn templijstje meesturen. De temp van 2 aug was nadat ik even naar het toilet ben geweest. Vergeten te tempen
Miran ik durf het niet te zeggen, denk even afwachten nog. wel goed geklust?? Ik hoop ook echt dat ie uitkomt hoor je verdient het meid (de andere ook hoor)