NOD-lijstje Augustus 4 augustus: HollyHobby (ronde 1, J&M) 8 augustus: Baby Boom (ronde 13, 2 jongens) 11 augustus MrsDee (ronde 3, J&M) 17 augustus miran336 (ronde 2, 2 jongens) 19 Augustus fl3xgirl (ronde 3, 2 meiden) 26 Augustus Moedervan3 (ronde 2, 2 meiden) 29 Augustus Trotsemams (ronde 1,M&J) 31 Augustus[/I] Damyar ( ronde 1 na mk, 2 jongens) augustus/september? ennasil (ronde 4, 1e kindje) jazz (ronde 3, 3e kindje) Vlindertjes: Jannie1980 - feb 4w3d en mrt 4w3d Surf - 20 juni 4+3 Fl3xgirl - 25 Juni 4w3d Baby Boom - 11 Juli 5wk Damyar - feb 5w3d en 13 juli 9w3d Zwanger: Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis Vash - 12 jan 2012 - Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh Nattasja77 - 15 feb 2012 - bv - zh Saskia 81 -? Surf - 4 april 2012 - bv - zh trotsemamavan2 - 8 april 2012 - fv - thuis Smile - 10 april 2012 - fv - thuis --------------- Even mezelf goed gezet op de lijst, dan weten jullie wanneer ik mag testen
Heb net gebeld met verlos. 15 aug echo om te kijken hoever ik ben en of er hartactie is en 17 aug intake! Spannend weer een stap echter!!
Flex heb je voor vandaag al 1 gedaan? nee niet voor maandag Trotsemv2 spannend meid en dat is niet eens zo ver nog
Nee nog nie was pas uurtje of kwart voor 10 voort eerst naar de wc geweest dus moet 4 uurtjes wachten wat ik nooit redt wil rond 12 uur 1 doen maar moet plassen! Haha heb kriebels in me buik...
Ik vond het ook allemaal erg snel. Ze wilde eerst dat ik de 11de al kwam voor intake maar dan ben ik nog op de camping. Echo wilde ik liever week later, ze zei als er dan niet duidelijk wat te zien is dan kon je de week erop terug. Ze zei dat wanneer ik de 6 weken over was er ws wel hartactie te zien is. Wanneer ik minder ver ben dan ws niet maar dan doen ze het een week later.
Flex Spannend!!!! Trotsemv2 Ja ene kant is het fijn, andere kant als r nog geen hart actie is ga je lopen piekeren.
Heb getest en gevoelt ,e bmm is heel hoog zacht en heb nu ineens een slijmpiek? Me test is positief dus vanaaf maar weer klussen zal ie morgen springen en dus gewoon 28 dagen dus zal me nod een dag naar achteren schuiven denk ik 20 aug
Hij niet even donker maar was ook maar een plasje van 1,5 uur opgehouden haha maar kan nie missen vandaag of morgen springt ie!
nog een closeup heb net die van kay bekeken daar was ook alleen het pennestreepje donkerder en de rest licht zal die foto zo ook f fplaatsen
We kijken wel wat die van korgen doet deze testen zijn ietsie anders als toen met dienvan kay en heb hiernplas jiet 4 uur opgehouden bij die van kay altijd wel mssn ligt het daaraan... We wachten gewoon weer netjes af
Denk dat ik ut maar op me eigen onderzoek ga houdenhaha vorige keer ook goed en lijkt erop dat dit de meest vruchtbare dag is en springt ie dus orgen of mssn vanaaf al!
ben net bij onze huisarts geweest, die snapte helemaal niets van de progesteronwaarde en wilde dus ook niets voorschrijven. wel heb ik 3 extra echo's gekregen, das leuk natuurlijk, maar voegt in die zin niets toe dat als het mis gaat, kan je dat niet voorkomen met echo's... volgende week vrijdag de eerste... heb ook dr de Sutter van het ziekenhuis in Gent nog direct een mailtje gestuurd wat zij zou adviseren met deze waarde. Zij zegt, alles boven de 10 is goed, en is extra Utro niet nodig... Ze zei me ook dat ik volgende week langs mag komen! Dit terwijl ik al eerder geprobeerd had een afspraak te krijgen en toen werd ik pas 27 september ingepland... heb net geprobeerd een afspraak te maken bij een van haar assistentes, maar er was niet echt een gaatje te vinden, dus ze belt me vanmiddag terug. pff! spannend!