Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    ik ga het eens googlen hahahha, vind het eigenlijk heel stom dat dat niet gebeurd die zaadjes sterven toch niet zo snel af?

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Oh surf...duidelijk!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wij gaan zo bedtime storys kijken tot morgen ochtend moet vroeg testje doen wantnwe moeten 13 uur in zandvoort zijn mannetje heeft een golfsurfclinic ik ga mee om um uit te lachen ;)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Smile die banner staat je goed ;)

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    flex; wat doe je met de kindjes dan? meenemen?

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Die gaan mee om met me mee te lachen ;)

7. Damyar

Damyar Niet meer actief

hoi,

Sorry dat ik jullie zo verwaarloos en ego ben, maar we zijn erg druk hier en ik merk dat ik het moeilijk vind om zo enthousiast te zijn over alle mooie nieuwe zwangerschappen. Het gaat me allemaal een beetje pfff waarom heb ik nou weer een mk gehad etc etc. Sorry.

Zoals jullie weten heb ik gelijk de pil geslikt en afgelopen dinsdag heb ik voor het laatst geslikt. Dus ik dacht dan wordt ik vandaag ongie, maar er komt niets :( en ik heb gevoeld en mijn baarmoedermond is megazacht en zit heel erg laag en heb heel veel transparante rekbaar slijm. Ik snap er niets van, maar ik moet toch gewoon ongie worden in de stopweek? Nou ik wacht het wel af, maar ik vind het nu nog allemaal maar vreemd omdat ik eerder altijd na twee dagen ongie werd. Ach nou ja.

Maar ik wil gewoon zwanger worden en die roze wolk op.

Baal gewoon zo ontzettend en ik ben gewoon even verdrietig want telkens denk ik, als ik geen mk had gehad dan was ik nu zoveel weken zwanger. Pffff.

8. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Aaahw Damyar, ik begrijp je wel hoor meid :(
    Tis ook erg oneerlijk soms.
    Dikke knuffel voor jou en hoop echt dat het snel raak is.

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oooo damyar: dat is toch logisch meid! en het is ook lastig! hier word iedereen maar zwanger en dat wil jij ook! ik ken het gevoel!
    geeft niets hoor, is echt compleet logisch en hier kan je altijd gal spuwen!!

wat betreft je ongie weet ik het niet... ik hoop dat het snel doorbreekt in ieder geval dan kan je snel weer aan de klus!
    of mssn vandaag nog even aan de klus, omdat je slijmpies en je bmm zo vruchtbaar lijken...

sterkte!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Dikke knuffel damyar hopelijk komt je ongi snel en kan je er weer voor gaan!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou meiden, tis rustig hier...
    ga mn bedje maar opzoeken, ben moe van de enerverende dag vandaag...
    fijne avond!

12. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @damyar, meid lucht je hart. Logisch dat je jezelf zo voelt! Ke was natuurlijk ook al zo gewend aan het idee zwanger te zijn, je was al zover op rit.

Hopelijk snel je cyclus op gang. Ik heb bij mijn oudste een klein beetje bruin vloed verloren en de maand later niks toen ben ik gaan testen ondanks pil. Maar ik zou nog even afwachten, want ik wil je geen valse hoop geven.

Meid denk aan jezelf! Wij zijn er hier voor je.

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Goedemorgen deze morgen!
    Hopelijk allemaal lekker geslapen! Hier wel alleen kaspertje was al 6.15 uur wakker, beetje vroeg helaas...

14. jazz

jazz Niet meer actief

Ik ben helemaal bij..Een beetje rustiger op het forum want ja ik wacht nog op mij ei...

Fl3xgirl = ei gesprongen?
    Baby boom = maandag is bijna dus niet testen
    natassja77 = echt een wondertje gefeliciteerd...
    damyar = jeetje heb met je te doen...het is inderdaad niet leuk om te zien dat er mensen zwanger raken maar niet de moed opgeven hoor...

Ik ga mijn zaterdag klusjes doen...

15. Damyar

Damyar Niet meer actief

Yoehoe ben vet mega ongesteld, had uit voorzorg een badlaken onder me gelegd, nou dat was ook wel nodig. Met plassen, floepte ook nog echt hele grote stolsels eruit, met afvegen had ik een stolsel van echt 4 cm groot. Dus mijn lichaam is zich goed aan het nareinigen. YES YES YES Mijn eerste ronde is weer gestart.

Ga nu even ontbijten, kindjes waren beide half acht wakker.

16. jazz

jazz Niet meer actief

Oh gelukkig, ja heerlijk is dat dan bij mij is het ook al zo....wel pijn maar altijd wel goed om te zien dat het lichaam zichzelf reinigt.

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @damyar: vervelend dat het nu zo mega is, maar wel super dat je nu even goed geschoond wordt van binnen, dan is je lichaam straks helemaal klaar voor een nieuw wondertje die dan wel blijft plakken!!

@jazz: succes met de klusjes!

18. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Damyar meid nu kan je weer gaan beginnen.

Dames
    Ik schaam me heel erg
    Maar ik heb gister laat toch getest :):):)
    Ik moest gwn weten of mijn pendel gelijk had, nu heb ik geen testje meer dus nu w8 ik netjes tot 8 miss zelfs 9 :D:p
    Temp is weer normaal (was dus echt van het ziek zijn)
    maar ik vind mijn temp toch best laag.
    Afgelopen 2 rondes ben ik in de nacht ongesteld geworden, dus ben benieuwd morgen nacht.
    ik ben wel weer opgestaan met een flinke koppijn :(

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    maar BB was ie dan helemaal nega???

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    je temp is wel gedaald inderdaad, hopelijk niet het begin van een verdere daling, maar gewoon straks weer een stijging of op het zelfde niveau iig...
    ik ga voor je duimen!

Deel Deze Pagina