Surf Hij was niet negatief en kreeg binnen de tijd een vaag 2de streepje. heb er later wat water bij gedaan en vannochtend weer naar gekeken en was wat duidelijker te zien. ja als ik zwanger ben had ik me temp toch wel 37.0 t/m 37.3 verwacht. Achja tis nu afwachten
Oooh bb toch! Nu krijg je straf in de hoek jij! wel spannend hoor een vage 2e kijn heb je foto? Damyar yessss je ongi laat je ei nu maar komen! Hier wakker geworden met enorme drukkend gevoel in me buik... Ga strax ovutestje doen hopelijk issie lichter haha...
Smile Het probleem is dat ik vorige maand ook voor nod heb getest, en had 10 dpo ook een lichte streep en 11dpo donkerder en die dag ben ik mijn vruchtje verloren Stomme pendel ook (maarhad wel gelijk ) nu nog hopen op een goede posi test 8 aug.
Damyar wat fijn dat de ongi heeft doorgezet. En dat je lichaam goed schoon gemaakt wordt. Hopelijk een goede ronde. Bb daarom zeg ik niet testen van te voren, die kv testen geven zo vaak valse uitslagen, vage schimmen en vage lijntjes die soms niks betekenen. Ik lees het overal steeds vaker. Ik hoop dat hij maasag donker is.
goede morgen lady's. pfffffff hier een klote nacht gehad. de jongste zoon is heel erg ziek. 39.9 graden koorts. we zijn net bij de HAP geweest en hij heeft een pseudokroep aanval gehad ( dat wist ik al want dat was rond 4.30 ) en hij heeft last van bronchitis .. blehgg niets voor mijn mannetje om zo ziek te zijn. als hij hoest is ie net een zeeleeuw ! de oudste daarin tegen is tegenover ons zijn oren kwijt maar tegenover zijn broer is hij erg lief hem constant drinken geven en kusjes * smelt * jullie moeten niet meer zoveel kletsen hoor want dan kan ik het echt niet meer bij houden hahahah
ja trotsemv2 maar dat kan ook op nod LAs laatst van iemand die echt een duidelijke test had (foto gezien) en die kreeg bloed ging naar het ziekenhuis en werd dara verteld dat ze niet eens zwanger was geweest... Ik weet idd dat het beter is van niet, helaas ben ik een nieuwsgierig mensje
toch vind ik het wel raar van kruitvat dat je steeds vaker van zo'n verhalen leest ik heb nog nooit vals posi gehad bij kruitvat 2 v 5 eurie
ja vind het ook erg jammer van die testjes, nou hoop ik dat die van mij niet zo 1 is. en dat ik geen sprookjes hcg pies, maar echte hcg dat afkomstig is van een plak beebje
Ik snap dat vroege testen ook wel, maar ik wil alleen maar zeggen dat er naar mijn gevoel snel gezegd wordt vroege miskraam terwijl de streepjes niet echt zijn, de gedachte dat er iets zat of denkt dat er iets zat is nog pijnlijker dan dat er weer een maand verloren is gegaan. Beide lastig natuurlijk.. Als de streep echt heel duidelijk is vind ik het nog anders. Heb trouwens wel van predictie gehoord dat zelfs mannen een goede streep kunnen produceren. Maar ieder moet het natuurlijk voor zich weten. Het rijtje met vlindertjes is ook erg groot en dat is echt erg, maar ik vind wel dat bijvoorbeeld de situatie zoals met damyar niet hetzelfde is, omdat vage streepjes ook niks kunnen zijn. Misschien dat ik et een beetje ongelukkig uitleg, maar ik bedoel het helemaal niet verkeerd.
`hmm hijs zelfs donkerder als die van gisteren? dus zou me ei dan toch vandaag zijn wat waren al die steekjes linksonderin dan?? pfff me bmm is ook nog steeds hoog zacht en open naja heb geen testjes meer ga er vanuit dat ie vandaag springt en dan is me nod de 20ste helaas... hier foto van de test van gisteren en vandaag allebij genomen binnen afleestijd...
@ tmv2 ik snap wat je bedoelt .... maar vind het wel lastig om er op te reageren omdat ik er zelf niet zo'n ervaring mee heb ... wat gaan jullie vanmiddag doen ?
Trotsemv2 ik weet dat je het goed bedoelt volgens mij heb ik er niet goed op gereageerd. Maar ik hoop wel dat ik niet 1 van de testjes heb die/mensen ben waarbij dat gebeurd. Ik weet niet of ik nog een teleurstelling aan kan en ik w8 al zo lang, kan wel janken (bang voor teleurstelling)
NOD-lijstje Augustus 4 augustus: HollyHobby (ronde 1, J&M) 8 augustus: Baby Boom (ronde 13, 2 jongens) 11 augustus MrsDee (ronde 3, J&M) 17 augustus miran336 (ronde 2, 2 jongens) 20 Augustus fl3xgirl (ronde 3, 2 meiden) 26 Augustus Moedervan3 (ronde 2, 2 meiden) 29 Augustus Trotsemams (ronde 1,M&J) 31 Augustus[/I] Damyar ( ronde 1 na mk, 2 jongens) augustus/september? ennasil (ronde 4, 1e kindje) jazz (ronde 3, 3e kindje) Vlindertjes: Jannie1980 - feb 4w3d en mrt 4w3d Surf - 20 juni 4+3 Fl3xgirl - 25 Juni 4w3d Baby Boom - 11 Juli 5wk Damyar - feb 5w3d en 13 juli 9w3d Zwanger: Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis Vash - 12 jan 2012 - Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh Nattasja77 - 15 feb 2012 - bv - zh Saskia 81 -? Surf - 4 april 2012 - bv - zh trotsemamavan2 - 8 april 2012 - fv - thuis Smile - 10 april 2012 - fv - thuis --------------- mezelf ff op de 20ste gegooit