Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Flex onderste is idd donkerder, hup aan de klus :D

2. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @ flex de onderste is het donkerste op mijn telefoon.

@ babyboom als iemand het verdiend ben jij het je wacht al zo lang. Maar daarom zeg ik ook wacht met testen, maar ik vind het o zo begrijpelijk ! Ik duim kei hard voor je

3. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Dames die voor flesvoeding kiezen...
    Mag ik vragen waarom?

Ik zou trouwens echt heel graag eens thuis willen bevallen, gwn vertrouwde omgeving en lekkere sfeer.
    Maar denk dat dat er helaas niet in zit :(
    mocht ik zwanger zijn ga ik het toch aan kaarten wie weet.

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

klussen krijg ik hier nie meer voor elkaar vandaag gisteren geklust doe morgen wel weer....

5. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Trotsemv2, dank je wel lieverd doet me goed
    krijg er gwn tranen in mijn ogen van.

Ik hoop het zoooooooo

6. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    ohw nee das wel goed hoor flex, wist natuurlijk niet dat je vandaag al had geklust hihihi.
    Ik ga nu hard voor je duimen.

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

niet vandaag haha gisteren avond nog ff maar goed las dat je na 24 uur van je positest beste kunt klussen dus das morgen ochtend heb idee dat mijn lf 12 dagen is net als vorige keer dat ff dus wel klopte? maar hoe zit dan met me bmm die is nu netjes al voor 3e dag hoog zacht en open zou dan dneken dat vandaag me eisprong is en dat bij morgen zakt? ach we wavchten wel af blijf vanaf nu om de dag door klussen tot dag 21 ofzo...

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

babyboom mijn duimen draaien overuren voor jou!!

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh 13 dagen tot testen errug!!! hoop dat ik het volhou!

10. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    JAAAAA flex op zn langst tot 3 dagen voor nod
    Ik mag niet meer van je verwachten aangezien ik me er zelf niet tot het eind aan heb gehouden :p

11. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Ik kies voor flesvoeding omdat ik tot twee keer toe zeer ernstige bi heb gehad. Mijn fysio mag niet adviseren om geen borstvoeding te geven omdat dat het beste is, maar heeft wel gezegd dat zolang ik bv geef ik hormonen in mijn lijf heb zodat ik nog niet kan beginnen aan herstel en revalidatie. Bij de jongste kon ik drie dagen mijn benen niet zelfstandig bewegen dus ben ik er niet aan begonnen. De oudste heb ik drie dagen gekolft hij had geen zuigreflex dus moest om de twee uur dag en nacht kolven. Toen heb ik toch voor mijn herstel gekozen.

Daarom zeg ik nu weer fles maar als mijn bekken nu geen problemen geven kan het zijn dat ik toch kies voor bv, ws wel met van tepelhoedjes want ik heb niet van die makkelijke tepels *schaam*

12. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Bb waarom mag je niet thuisbevallen??

13. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    jeetje trotsemv2 dat is niet niks.
    Ja dan zou ik ook voor herstel kiezen.

Ik hoop dat wanneer ik zwanger ben dat ik zeker tot 4 maanden minimaal bv kan geven.
    maar ik gun mijn vriend het voeden ook eigenlijk, vooral omdat het zijn 1ste kind is dan
    Kan je het combineren?

14. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    mijn oudste zoon is met 27+1 geboren
    Dus bij de 2de was het zoiezo uitgesloten.
    En bij de 2de kreeg ik met 33+(weet even niet uit het hoofd)
    al weeen en mijn bm was van binnen open aan het gaan,
    lag 2 weken plat in het ziekenhuis aan de weeenremmers.
    was toen eindelijk thuis en 2 dagen later kon ik bevallen met 36 weken(op zich wel netjes)
    dus ik denk dat ze me in het ziekenhuis in de gaten gaan houden

15. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Dat is wel een goede indicatie voor zh ja. Ws laren ze je weer komen. Maar als deze zwangerschap uit kunt zitten/ liggen tot 37 weken dan zal het misschien wel mogen.

Je kan ook kolven en invriezen dat kan dan je vriend geven terwijl jij kolft als je borsten teveel stuwing hebben. Je moet alleen rekening houden met de samenstelling van de voeding die veranderd naarmate je baby nodig heeft.

16. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik heb even heel vlug bijgelezen, zo even met mijn oudste zoon naar zwemles. Ik ga later vandaag even uitgebreid reageren. Mijn ei is geweest! Op dag 20 volgens ff... nu dus officieel op het wachtbankje!

17. miran336

miran336 Fanatiek lid

Hier even mijn templijstje, tot later...

18. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Omdat ik borstvoeding helemaal niks vind. Dit wist ik al voordat ik uberhaupt zwanger was van de eerste. Prima als een ander het doet, diep respect voor, harstikke gezond, maar niks voor mij. Heb het 1x geprobeerd om te kijken of ik misschien 'het' gevoel zou krijgen en dat kreeg ik niet. Vind het niks om te voeden met bezoek er bij, houd zelf erg veel van ritme en dat heb je bij borstvoeding niet en daarnaast heb ik mijn nachtrust dubbel en dwars nodig....dus tja....daarom de fles;)

19. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    hahaha smile dat is duidelijk, ja dat kan ook he;) niks mis mee

trotsemv2 jeetje daar had ik niet eens aan gedacht lekker slim van mij, dank je wel voor de tip ;) die ga ik zeker meenemen.

Miran
    Spannend meid welkom op de wachtbank :D

20. jazz

jazz Niet meer actief

Hier ook zo..beiden kinderen zijn flesvoeding kinderen. Maar ook met name omdat ik te actief ben en de bv gewoon niet op gang kwam. Wel geprobeerd bij de 1e maar wet moe van het pompen hoor...En 2e heb ik niet een geprobeerd...

Deel Deze Pagina