awww zegt mijn zoontje je bent geen echte moeder...ik hoezo dan..zegt hij omdat je er zo jong uit ziet...awwwww daar doe ik het voor.....
NOD-lijstje Augustus 4 augustus: HollyHobby (ronde 1, J&M) 8 augustus: Baby Boom (ronde 13, 2 jongens) 11 augustus MrsDee (ronde 3, J&M) 17 augustus miran336 (ronde 2, 2 jongens) 20 Augustus fl3xgirl (ronde 3, 2 meiden) 26 Augustus Moedervan3 (ronde 2, 2 meiden) 29 Augustus Trotsemams (ronde 1,M&J) 31 Augustus[/I] Damyar ( ronde 1 na mk, 2 jongens) augustus/september? ennasil (ronde 4, 1e kindje) jazz (ronde 3, 3e kindje) Vlindertjes: Jannie1980 - feb 4w3d en mrt 4w3d Surf - 20 juni 4+3 Fl3xgirl - 25 Juni 4w3d Baby Boom - 11 Juli 5wk Damyar - feb 5w3d en 13 juli 9w3d Zwanger: Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis Vash - 12 jan 2012 - Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh Nattasja77 - 15 feb 2012 - bv - zh Saskia 81 -? Surf - 4 april 2012 - bv - zh trotsemamavan2 - 8 april 2012 - fv - thuis Smile - 10 april 2012 - fv - thuis Zo...anders istie straks weer zo ver weg....
Surf en trotsemama van 2....hebben jullie al kwaaltjes?? Hier soms wat gespannen borsten, voor de rest niks...maakt me onzeker. Als het net zo gaat als de vorige twee keren ben ik over een dikke week kotsberoerd, dan piep ik wel weer anders, hihi
nou als er een tweede lijntje kwam! das toch goed nieuws!! je temp hoeft niet perse heel hoog te zijn hoor! gezien je andere temps na je ei is dit nog aan de bovenkant, en nog lang niet in de buurt van de coverline! dus das goed!!! je hebt vast over 2 dagen een duidelijker streep!
fijn miran: je ei is echt geweest, officieel op de wachtbank, succes!! @flex: als je nu je lh-piek hebt (gezien je laatste ovu-testje) dan springt je eitje 24-48 uur later toch pas?? je kan ook eipijn hebben voordat je eitje springt, hoeft niet perse het moment te zijn, kan ook het rijpen van het eitje zijn. ook omdat je bmm nog hso is, denk ik dat je eitje morgen pas komt...
smile: nee eigenlijk nog bijna niets aan kwaaltjes hier... af en toe een wat brakkig gevoel, maar echt bijna niet. heb alleen het gevoel dat mijn boobs voller zijn, voornamelijk als ik zonder bh de trap afloop, maar echt pijn ofzo doet het niet... daarom vorige week nog een keertje getest en die was zo vet dat ik nog wel geloof dat ik zwanger ben...
oja smile: bij thijmen werd ik pas bij 9 weken voor het eerst misselijk tot de 14e week en bij kasper met 6+2 tot de 10e week...
Ik kijk net naar het nod-lijstje en bijna de helft van ons is zwanger Flex: hoe was de golfsurfclinic? Heeft je mannetje het er een beetje goed vanaf gebracht? Super dat je test nog duidelijker is, die eisprong kan niet missen! Goed geklust? Daymar: kan me voorstellen dat je verdrietig wordt van de zwangere berichten. Gelukkig kun je nu ook weer mee in het molentje van zwanger worden. Ik vind het toch fijn dat je nog wel hier komt meekletsen hoor. Babyboom: gatsie, jij weet het wel spannend te maken zeg! Ik hoop voor je dat dat vage streepje maandag een dikke vette streep is. Zwelgje: beterschap met je zoontje. Pseudokroep, erg naar zeg! Hopelijk knapt hij snel weer wat op. Jazz: wat een superlieve opmerking van je zoontje zeg! Dat maakt je dag toch helemaal goed?!
ik voel echt rare kramp achtig links en het trek door naar mijn bovenbeen... 2 dagen duren veelste lang. maandag ga ik ook naar me moeder want me zus had gevraagd of ik haar kids wou brengen maandag. Dus zal het vast niet voor me kunnen houden (mocht het zo zijn) pfff zit nu al op de feiten vooruit te kijken moet ik niet doen
jaaaa ervan uitgaande dat BabyBoom zwanger is (sorry kan het niet laten), staat het 9-9! wat goed van ons haha! en komende maand gewoon de tweede helft in 1x!
Dat wachten vind ik het allerergste deel van de maand. Je kunt ook helemaal niets doen om het te beïnvloeden. Ik jouw geval, nu je een licht posi test hebt gehad, zou ik het waarschijnlijk ook rampzalig vinden te wachten tot maandag...
babyboom: haha dat deed ik ook steeds... ook het moment waarop ik ging testen moest ik wel de avond meteen naar mn moeder kunnen en ik moest haar niet meer alleen tegenkomen,want dan kan ik het niet voor me houden haha maar jij bent gewoon zwanger hoor!