Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Gister zag ik um op 3-6 staan

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ow ok, dan klopt het wel.. dacht dat ie gisteren ook al 4+0 stond, maar mssn is ie aangepast ofzo, maar op zich klopt het wel, want had mn ei ook op woensdag, dus tel de woensdagen...

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ben weg... tot later!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    huh, als ik op mn telefoon ben ingelogd staat mn banner dus wel een dagje verder??? strange!

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    surf, gefeli
    mrs.dee heel veel sterkte komende tijd.

hier lekker dagje braderie en strand.\morgen weer strand.

gr. jannie

6. ennasil

ennasil Niet meer actief

pff poetsen poetsen poetsen en nog eens poetsen:( ik ga nu lekker zitten en fimpje kijken:D vind het wel schoon genoeg. morge maar weer verder.

@surf nog steeds in de 7de hemel?:D

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zow effe flink gesport! Toen manlief thuis kwam ben ik meteen gevlugt! Denk doe jij nou maar eens de kids in bed haha nee hoor anders kom ik zolaat thuis en hij vind het niet erg :) hij heeft zelfs nog een muur met structuurverf gedaan! Nu ga ik uitpuffen want heb me helemaal uitgeleefd vanavond haha....

8. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Zooo zon weg, flink onweer en het hoost! Maar we hebben we kunnen genieten van het zonnetje.

Hier nog steeds ongigevoel nu al een week. Dus verwacht hem echt een dezer dagen.

9. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    TMV2:

Dat gaat zeker niet gebeuren wij gaan samen voor ROZE zolang je geen ongi bent is alles nog mogelijk.

Hier ook vreemde dingen gaande druk in onderbuik. Vlagen van misselijkheid en hoofdpijn maar goed wellicht komt dit door de beren die nog regelmatig voorbij komen!!!

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Trotsemamavan2: er is vast n heel mooi Beebje zich lekker aan het innestelen bij je! Ik duim voor n posi test!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    En moedervan3: ook bij jou natuurlijk snel die tweede streep!
    Gingen jullie nou pas 5 augustus testen?? Dat duurt nog superlang! Waarom niet zaterdag ofzo???? Ik wil nog meer mensen op die roze wolk, want het zit zo lekker!

12. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Begin wel aardig te twijfelen of we niet eerder zullen gaan testen maar zaterdag nog niet wil liever geen nega test:)!

Heb jij trouwens ook van die dromen die lijken alsof ze echt zijn?

13. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Zou graag bij je op de roze wolk komen maar kan het nog niet bevatten dat het nu al raak zou kunnen zijn!

14. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Ik hoop zooo dat ik er bij mag komen zitten, maar heb deze maand echt heel de maand als een nutteloze beschouwd waarom weet ik niet. Buikpijn kijkt ook zoveel op ongi dus geeft weinig hoop.
    Als ik dit weekend nog niet ongi ben test ik toch pas na zondag dam ben ik jarig en een negatieve test zou het niet leuker maken een ongi trouwens ook niet. Haha...
    Heb ook geen testen meegenomen dus kan maandag middag dam pa naar het dorp en dan is di ochtend op zijn vroegst.

Samen op roze... Dat lijkt me super!!

15. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Dan zit er niet anders op dan te wachten met testen tot na het weekend. Mijn vader is zondag jarig en ik zou daar niet op verjaardag kunnen zitten met een stalen gezicht gezien de verhalen van mijn dochter!

Heb ook nog geen testen in huis nu maar hopen dat ik die niet vergeet op te halen mocht het nodig zijn:)!

16. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Meiden,

Ik ga mijn bedje in duiken begin aardig moe te worden!!!

Trusten en tot morgen!

17. miran336

miran336 Fanatiek lid

Goeiemorguh... pfff, zwaar ochtendje. De oudste kwam vannacht om een uur of 5 melden dat hij in bed had geplast. Dus wassen, schone pyjama aan en bed verschonen. Om 5.45 kwam de jongste bij ons in bed, klaarwakker. En ik ben toch echt geen ochtendmens hoor, heb echt moeite met wakker worden.

Mv3 en Tmv2: Spannend hoor, op het wachtbankje. Ik duim voor 2 knalposi testen!

Fl3xgirll; Haha, balen hoor van dat verf overal, maar moet er wel om lachen hoe je het schrijft. Wat de je voor sport?

Jannie: dagje strand, klinkt heerlijk. Geniet ervan,

Babyboom, je ei is vast geweest. Nu op het wachtbankje. Ik duim voor je.

Daymar: hopelijk word je snel ongi en kunnen jullie ook weer verder aan de klus. Sneu van je mannetje met z'n bloedneus, ook voor jou want jij moets alles poetsen.

Mijn temp.lijstje gaat mooi. Bijna elke dag 36.5 of 36.6, ik verwacht mijn ei over een week. Mijn jongens mochten een keer bij hun tante logeren in de vakantie, dat gaan ze 5 aug doen. Wij gaan er dan maar eens gebruik van maken door een avondje uit te gaan met z'n 2tjes. We doen meestal uit eten en bioscoop. Heeft iemand van jullie een ander idee? (hoewel er niets mis is met bios en eten)

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier mijn eigenlijke nod vandaag, toch wel wat spannend moet ik zeggen...
    mijn temp was vanochtend 37.1 dus mooi 0.2 gestegen! ik verwacht ook echt geen ongie, maar toch ergens die spanning hihi

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zal mijn kaartje nog even plaatsen...

Deel Deze Pagina