Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @trotsemams, tuurlijk mag je erop, gooi je datum, ronde en kids maar op het forum of gelijk op het kaartje.

@ damyar, dat staat er weer mooi op. die gaat vast mooi roze worden.

ik heb sinds ik hier schrijf roooosje nog nooit gezien of gehoord.

hoe is het eigenlijk met bijoux.. meid waar ben je, wanneer is je nieuwe NOD. jij zit zeker ook lekker op de camping.

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik verwacht vandaag wel ongi te worden,zal daar ff opwachten en dan doorgeven.
    Als m`n ongi er is gaan we er echt voor :D

3. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Breek even in,

He Miran,

Thanks voor je pbtje haha. Ik ga je hier volgen en ik hoop dat het snel raak is bij jullie weer.

Hoe lang duurde de vorige 2 was je toen snel zwanger of niet? Ben dat even weer vergeten.

Kan je uit ervaring vertellen dat een derde heel leuk en gezellig is. Hier zijn de jongens dol op hun zusje en ze krijgt alles voor elkaar haha.

Alleen als ze alledrie ziek zijn is het aanpoten hihi.

Veel succes.

Liefs Bianca

P.s. de rest ook allemaal veel succes. En die al zwanger zijn gefeliciteerd.

Breek weer uit

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    MamavanJordy,
    Gezellig een inbreekster :D Ervaringen zijn altijd leuk om te horen,dus als je nog in da house bent: hoe oud zijn je kids??
    Vertel gerust,altijd leuk hihi

5. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Trotsemams: gezellig dat ik hier mag inbreken haha. Mijn kids zijn bijna 6 jaar (30 december, ja ik heb het ook niet uitgekiend hihi), 3 jaar en 21 maanden. Oudste 2 zijn jongens en de jongste een meid. Ze heten Jordy, Yannick en Evi.

Ik ben zelf kraamverzorgende en ik ken Miran van een ander forum hihi.

Oja en de eerste 2 duurde bij mij allebei 8 maandjes voordat ik zwanger was en bij de derde verschoten wij want toen maar 2 maandjes (1x ongi en toen zwanger). Had ook rond de eerste 2 gedacht qua maanden. Naief misschien, maar we dachten omdat de andere 2 ook zolang duurde zal het nu ook wel rond die tijd zijn haha. Maar we waren er wel heel blij mee.

Ik vond de zwangerschap van de derde wel het zwaarst. Mede omdat ze maar 1,5 jaar schelen (de oudste was nog net geen 1 jaar toen ik weer aantelde) en de oudste toen nog niet liep (pas met 18 maanden). Ook had ik veel bekkenklachten waardoor ik bijna niks meer kon.

Maar dat is persoonlijk.

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat klinkt gezellig,zo 3 koters :D Ow en je komt uit Helmond zie ik, ik ook :p Mss komen we elkaar dan ooit eens tegen haha

7. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Trotsemams: toevallig jij ook uit helmond dan. Misschien komen we elkaar wel een keer tegen ja. Al heb ik geen idee hoe je eruit ziet hihi, misschien ben ik je al tig keer voorbij gelopen haha. Ja heel gezellig met 3 kids hihi. Maar ook wel druk met tijden. Nu zijn de oudste 2 al redelijk zelfstandig dus dat scheelt.

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    ja,ik ben ook een Helmondse :p Mss zijn we wel buren haha Onze kids zijn 7,5 jaar en bijna 6 jaar dus dat lijkt me weer heel anders als er een 3e zal komen.

9. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Zo....lekker dom bezig geweest.
    Had nog een ovutest liggen en dacht....laat ik die nog eens proberen? Lees hier en daar dat ie ook reageert als je zwanger bent.
    Nu was ie niet knal positief, maar er stond toch wel een duidelijke streep. De bovenste is van vandaag, 10 dpo. Die andere is op dag 12, mijn ei was de 17e..... En die is toch echt een stukkie lichter.
    Dom he. Ik hecht er maar geen waarde aan....;)

10. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Nu met bijlage;)

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Smile,waarom dom bezig? Is er iets aan vooraf gegaan waarom je denkt dat het niet zou kunnen (sorry als ik dat gemist heb) ?
    Of ben je "bang" om valse hoop te krijgen?
    Ben benieuwd!

12. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Ja dat maakt natuurlijk weer meer twijfels maar als een ovu reageert moet een zwangerschapstest ook reageren. Ik zou zeggen ren naar het kruitvat

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Mijn ervaring is (of maak ik het dan te ingewikkeld?) .. dat een ovu testje eerder positief reageerde dan zw testje ;)

14. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Bang voor valse hoop:D

Enne trotsemams van 2...geen kruidvat oid hier in de buurt. Dat wordt op zn vroegst morgenavond ofzo..;)

15. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Zou je dit positief vinden dan??

16. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Dan zou ik gewoon afwachten, het kan ook niks zijn. Anders maak je jezelf helemaal gek.

17. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Trotse mams: mag ik vragen in welke buurt je woont? Mag ook per pb hoor als je dat liever hebt? Aaaa het leeftijdsverschil wordt dus straks mocht je weer zwanger zijn groter bij jullie tussen de oudste en de jongste dan. Ach kunnen ze gezellig mee helpen haha. En ze zitten al op school, dus dan heb je weer meer tijd voor de kleine telg.

18. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Haha, ja..... (ben ik toch al:D)

19. Damyar

Damyar Niet meer actief

Bij mij gaf een ovu test ook altijd een tweede streep. Dus ik zou gewoon een zw test doen.

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    spannend smile: testen testen testen haha!

Deel Deze Pagina