Nope, tzal wel niks wezen. Nu die is opgedroogd is ie toch niet zo fel meer...... Ik ga nu maar iets anders doen....word nog net niet gestoord hiero...
Hier net weer een pendel binnen nu voor nov. Toen ik hier net ging schrijven waren ze voornamelijk voor juli, nu worden ze steeds later Pfff. Ach ja we zullen zien, meer dan afwachten kan ik toch niet!
Heb zojuist ook een pendel terug gekregen zij gaf aan dat ik nu al zwanger zou zijn van een meisje Wordt het toch nog een spannend weekend!
WAUW!!! Wat een spanning hier zeg. Even mijn ovu rijtje tot gister. Bekijk bijlage 170370 moedervan3 waarom niet testen? nog 1 dag staat er.
Die van 26 is zeker positief dus toen was je ei! Smile spannend meid hopelijk is je zwtest over paar dagen positief!
Is het bij jullie ook zo warm weer, het is hier in de zon 28 graden. Heb net de auto van binnen gepoets en raamjes schoongemaakt, maar met wassen wacht ik even tot vanavond. Het is niet uit te houden zeg. pfff. Nou wij gaan even ranja drinken.
Zijn erhier nog meiden die pendelen die me nog niet hebben gependeld? Ben zo beneiuwd of er meer voor deze maand gaan! Want sept vind ik toch beetje ver weg hehe en gimena heeft voor mij posi test voor aug gependeld en hoorde dat ze het heel vaak goed heeft! Dus wie weet
Het is hier wel warm. Kids zijn in het meer aan het zwemmen maar 28 graden. Moet zeggen ik zit in de schaduw bosrijk gebied.
flex, gimena heeft ook voor mij gependeld, ze schijnt idd heel goed te zijn. Ze werkt onder de naam Esmee op www.helderzienden.net Ze heeft ook voor mij augustus, dus gaan we saampjes op roze.
Vind zo knap van jullie zolang wachten metbtesten pffff had al 10 x getest ondertussen haha... Maaar deze maand niet hoor! Zodra ei is geweest zal ik weinig op zp zijn om herhaling van vorige ronde te voorkomen