meiden ik heb kikkert een verzoek tot een pendel met foto gedaan, was eindelijk binnen de tijd. Ben benieuwd, ze schijnt erg goed te zijn. Verder hier druk met de poets geweest en allerlei andere dingen.
spannend ik heb ook een verzoekje ingediend. heb ergens het gevoel dat mijn nod pas volgende week is ofzo.
jaaaaa ze schijnt alles tot nu toe goed te hebben. Heeft mij ook goed gependeld..alleen ook nog dat ik een tweeling zal krijgen, twee meisjes nog 2 weken en dan weten we het Damyar en Babyboom wel laten weten wat ze zei.....
ohw wat gaaf jazz, leuk als er werkelijk een 2ling in je buik zwemt ben benieuwd, ik heb nog niks terug gekregen maar laat het je weten hier Damyar jij wel al wat ontvangen?
spannend meiden, hopelijk heeft ze bij jullie gelijk en is het ook een pendel voor binnenkort. ik wil nog ff ego. mijn zwager is gisteren over gegaan naar een normale verpleegafdeling. hij moet nu nog aansterken en als er dan plaats is kan hij gaan revalideren. er is nog wel beetje spierspanning in zijn benen alleen hij voelt het niet. maar er is in ieder geval wel iets om mee aan de slag te gaan in het revalidatiecentrum. hij zal wel in een rolstoel verder door moeten, maar als hij in ieder geval iets van kracht heeft kan hij toch alweer iets meer zelf..
Pomtidomtidom......meiden kom ff gluren en melden dat ik nog nniet getest heb.....heb hard gewerkt en na lange vergadering weer net thuis en duik direct mijn bedje in........gisteren wat krampjes gehad en onder de vergadering een rare steek....(nee dat komt me niet bekend voor helemaal niet.....echt niet.....of.....) En ik moet wel veel plassen maar dat komt omdat ik zoveel drink..... HONGER!! Morgen zit ik op een vermoedelijke 25 dpo, mijn korste cyclus........normaal op 25 of 27...... Ga manlief zo eens vragen of mijn buik warm aanvoelt. Oh ja, mijn oudste loopt al een aantal dagen naar me toe, legt zijn hand op mijn borst, mama borst....en dan de naam van zijn broertje- borst......??????????
antwoord binnen: een jongen eerste kwartaal 2012 en dan vermoed ze januari en dat ik totaal 3 kinderen krijg . Nou echt niet... ohja en dat ik al twee jongens heb, maar dat kan ze via mijn hyves ook zien en aan mijn onderschrift.
Ennasil, nog een dag en we zullen weten of je pendel gelijk heeft......of juist niet gelijk heeft........ Ik moet wel om jullie lachen hoor meiden. Kan nu niet reageren, woensdag ben ik weer van de partij.....ja ik laat jullie in spanning ja....
Want temp is nu ook laag....en in zwangerschappen van mij is die ook zo op de avond hoog, iig niet zo laag als die nu is. Zal morgen even voor de grap tempen.
babyboom; ik bedoelde met echt niet dat het nog zo lang gaat duren, tenminste dat wil ik niet. 3 kinderen is prima liever 4 hahah Zag trouwens dat jij ook pendelt, wil je voor mij dan ook pendelen.
heb ook mijn uitslag binnen: 2 jongens (heb ik al) en krijg er nog een jongen bij zwanger laatste kwartaal van 2011 waarschijnlijk november. Ik w8 em af hoop alleen dat het geslacht fout is, ik verlang naar een dochtertje. (zou trouwens ook zeer tevreden zijn met een zoon hoor) maar voorkeur hebben mag toch?
nee begrijp je heel goed hoor je wacht al veelste lang liever vandaag dan morgen. ja stuur maar vast pb doe ik het morgen avond voor je.
Voorkeur hebben mag hoor, ik zou ook wel een meisje willen, maar gezien mijn mans zaadkwaliteit 5 jongens verwachten we dat we geen meisje kunnen krijgen. Heb je een pb gestuurd, ga nu maar eens slapen anders wordt het weer veel te laat voor me. Slaaplekker