Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ook hier is het goedgegaan verd vandaag!!

Ik heb alleen steeds moeten spugen kon weer niks verdragen wat is dat toch?dit heb ik nog nooit meegegaamkt in me zwschappen zolang misselijk... Zucht....

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    delfino: wat naar zeg! heb je nu niet dezelfde rotzooi te pakken als es? of ben je gewoon tot nu toe aansluitend misselijk geweest? je had toch betere weken tussendoor gehad of heb ik dat mis?
    vervelend hoor! ik hoop dat je snel opknapt! morgen werken?

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Surf ben de afgelopen 5 dagen al zo beroerd alleen vamdaag spant het de kroon heb hoofdpijn en naar gevoel in me buik alsofhet erg geirriteerd is dus ben bang voor buikgriep heb idd tijd gehad dat ik nie miseelijk was ja alleen met opstaan maar verder ging het juistheel goed... Moet morgen idd werken zie er wel tegen op hopelijk voel ik me beter morgen!

Kindjes slapen weer kay wil alleen ineens niet meer alleen in slaap vallen dus liggen we naast haar op de grond pffff... Maar goed ze slaapt nu dus nu lekkergenieten van de rust!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wat vervelend dat je niet lekker bent! hopelijk ben je er snel vanaf!
    je kan ook je bloeddruk even laten meten, want misselijkheid en hoofdpijn kan volgens mij ook komen door een hoge bloeddruk, maar weet het niet zeker...

gelukkig slaapt kay nu! kasper had het ook twee dagen nadat we terug kwamen van vakantie, hopelijk is het bij haar ook tijdelijk...

hier liggen ze er ook net in, nu lekker rustig en straks lekker vroeg naar bedje hihi

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wij gaan bankhangen!
    tot morgen!

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Delf,misselijk en hoofdpijn zijn zeker weten ook klachten van hoge bloeddruk.

Goed bezig de zindelijkheids'worders :D

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ohjee is hoge bloeddruk erg? Moet ik nu actie ondernemen of niet zie soms ook sterretjes maarja heb ik elke zwschap wel gehad...

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Delf,ik ben geen dokter hoor..maar heb heel veel ervaring met hoge bloeddruk.
    Die sterretjes erbij zou voor mij een teken zijn om even contact op te nemen met de vk of gyn,niet morgen maar nu.

Bij mezelf herken ik de symptonen goed en mss is het bij jou helemaal niet zo.Even bellen kan geen kwaad denk ik?

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Sterretjes heb ik nu niet maar paar weken trug had ik ze even ik denk zelf een buikgriep heb nog nooit hoge bloeddruk gehad dus weet niet hoe dat voelt morge voel ik me vast beter! Als dat nie zo is bel ik de vk wel even...

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik denk dat je idd zelf wel merkt wanneer het niet goed is.Maar met sterretjes/lichtflitsjes zien zou ik zeker wel extra alert zijn.

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

Jah als ik ze weer krijg en ik me nie lekker voel trek ik meteenaan de bel...

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik ga ff relaxen op de bank mssn tot morgen! En slaaplekker voor strax!

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Truste alvast!

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Delfino: echt oppassen met je bloeddruk, is niet goed voor jou en voor de baby, helemaal met sterretjes...
    Hopelijk morgen beter!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Gm meiden!
    Pff, 6 uur al twee wakkere kindjes. Iets te vroeg naar mijn idee... Gelukkig hebben we televisie op de slaapkamer. Kindjes kijken, mama dutten...

Jullie nog plannen voor vandaag?

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Gm meiden....

Ga zo de vk even bellen ben zo duizelig en mijn ring doet beeje pijn dus mijn vingersnzijn opgezet verder niet echt misselijk meer maar voel me gewoon echt nie goed...Vanmorge heel ff hoofdpijn maar zakte eigenlijk meteen weer af kan vanaf 9 uur bellen vind nl nie nodig een noodnr te gaan bellen... Hoop nie at ik langs moet komen ofzo...

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

Pffff wat vroeg! Hier waen ze ook vroeg wakker jammer voor mannetje :p ik was al beneden om te werken haha!

Hier werken das mijn plan heb alleen totaal geen zin de jongste gastkind liisterd ineens voor geen meter meer laatste dagen en is steeds aan het uitdagen pfff lijkt wel 3 ipv 6! wordt er gek van....

18. jazz

jazz Niet meer actief

GM ladies...sry dat ik niet ben langs komen wippen maar ook ik had een zware hoge bloeddruk zaterdag:(...gelukkig ging het gisteren wel weer maar ik merk echt dat ik niet al te veel moet doen. Maar ben ook super moe...ik heb hoop dat dit na 12 weken weer beter wordt;)

Verder groeit de buik wel goed.Ik heb ook al plopjes in mijn buik maar volgens de gyn kon dat niet nou echt wel:p

En Delfino ik had toevallig een 2e hand angelsound gekocht. Die heb ik ook al uitgeprobeerd en ja hoor ik hoor al een hartje:) mijn zoontje en mijn vriend hun ogen waren vol verwondering toen zij het ook konden horen:) Al trouwens met 9 weken. Maar dat komt omdat door de velen echos weet ik precies waar de baby aan het zwemmen is:D Dus verstoppen kan hij/zij zich niet hihihihi:p Gisteren hadden we weer een hartje concert moment nou het wordt ook steeds duidelijker echt helemaal leuk....

Verder helemaal nog niks gekocht we wachten de vruchtwaterpunctie af. Eerst lekker op vakantie en dan beginnen we langzaam....Ben natuurlijk wel al aan het rondneuzen hier en daar...

Hoe gaat het verder met de zieke kindjes, de zindelijkheid, de zwangeren, de wachtbankers, de eitjes spotters en de ongi ladies?

Delfino goed dat je even de vk belt hoor....

19. Damyar

Damyar Niet meer actief

jazz wanneer heb je je vwp? Goed dat je je rust hebt gepakt.

Hier net gyn gesproken, hij vond het goed dat ik clomid ging slikken, woensdag moet ik er heen en hij zij ook dat dan op bepaalde dagen echo's gepland dan worden.

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik heb net met de vk aan de telefoon gezeten en ze denkt echt niet aan hoge bloeddruk ze zegt dat vooral aan einde van je zwschap deze klachten die ik heb dikke ingers sterretjes duizelig hoofdpijn enz dat je dan pas aan hoge bloeddruk moet denken... Ze denkt in mijn geval te lage bloeddruk en mijn hb was ook te laag dat verklaart de sterretjes duizeligheid enz en buikgriep gaat rond dat ik daardoor nie lekker ben... Dus ik moet ijzer eten.... Dat ga ik dan maar proberen....

Deel Deze Pagina