Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Spannend allemaal damyar! Duim voor!

2. jazz

jazz Niet meer actief

Damyar helemaal top ben benieuwd....
    vwp is 9 jan..ik ben dan net terug van curacao en dan neem ik de dag na de vwp ook nog lekker vrij...

3. ennasil

ennasil Niet meer actief

4. jazz

jazz Niet meer actief

Ennasil...ooooh zooo cute...gaat het nu beter met de oudste is hij helemaal blij en kan hij zijn energie kwijt?

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

mylo bevadert de kleine helemaal haha echt zo lief.
    ze spelen en stoeien al lekker samen:)
    natuurlijk zit mylo nog vol energie maar hij verveelt zich nu minder:)
    ik ga hem zometeen even uitlaten als de kleine slaapt.

@ damyar wat vreemd dat je clomid mag gaan slikken. want in de bijsluiter staat streng dat het alleen mag als je geen eitje van jezelf heb. ( voor overstimulatie ) ik hoop voor je dat er dan geen 4 eitjes rijpen;) tenzij je een 4ling ook leuk vind hhi.@ jazz jij had ook eigen eitje toch? maar het verschil is dat jou man zijn zaad niet optimaal was en bij damyar wel. maar de gyn zal er vast wel een goede reden voor hebben:) ik snap er allemaal niks meer van haha.

het liefst zou ik zelf die injecties willen hebben omdat ik gehoord heb daar die veel beter werken. nu allemaal dat geprobeer met clomid vind ik ook vervelend pff..en met injecties duurt het volgens mij allemaal niet zo onodig lang of wel?

6. jazz

jazz Niet meer actief

Ennasil, ja mijn vriend zijn zaad was genoeg om zwanger te raken. Overigens heb ik voorheen ook clomid gebruikt ik heb die extra push schijnbaar nodig om zwanger te raken. Soms geven ze ook clomid als je eitjes van je zelf heb. Bij damyar is het zo dat zij niet genoeg progesteron aanmaakt (niet elke maand denk ik) om een mooie eisprong te hebben. Clomid kan daarbij helpen maar pregneyl spuiten wordt dan ook wel gebruikt.

Ennasil spuiten heeft inderdaad sneller effect overigens blijft het de cyclus wel de zelfde lengte. De eitjes groeien dan wellicht harder. Als je niet reageer op 150mg clomid gaat men meestal over op spuiten. maar genoeg die niet goed reageren op 50mg clomid maar wel op 100mg...dus geef de moed niet op...

Leuk hoor die 2 hondjes met elkaar...

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ennasil,ahhhhhhhhh zooooo schattig.Te schattig gewoon hihi.Heb ze elkaar helemaal gevonden? Lief hoor!

Damyar,fijn dat je nu met clomid kan beginnen.

Delfino,toen je zei dikke vingers dacht ik helemaal dat kan niet missen en dat is hoge bloeddruk.
    Hoop dat extra ijzer goed helpt,heb je al een floradix geprobeerd?Werkt super!

Jazz,jij ook al last van je bloeddruk.Ik ook,echt niet grappig.Vanmorgen toen ik de kids naar school had gebracht was ik total loss.Morgen mag ik naar de internist,ben benieuwd!

Ik heb maar weer eens een buikfoto gemaakt,ik dacht dat ik niet aan het groeien was haha
    17w2d:

8. ennasil

ennasil Niet meer actief

als ik al zie hoe slecht ik reageer op provera. de gyn zei dat het meestal voor de 5 dagen moest optreden. en de bijsluiter stond tot 7 dagen. nou het kwam dus op dag 7 haha. mijn lichaam heeft blijkbaar even de tijd nodig om eraan te wennen:) daarom ben ik ook zo bang dat hij ook de tijd gaat nemen met clomid.ik ga deze ronde ook niet meetempen anders ga ik me daar ook weer druk over maken.
    ik laat het maar gewoon op zijn beloop. en gewoo maar afwachten meer kunnen we niet doen.heb nu trouwens weer echo bij mijn eigen gyn:) die vind ik een stuk vriendelijker ook:) en manlief gaat dit keer mee.

9. ennasil

ennasil Niet meer actief

niet aan het groeien;) nou je hebt een mooi zwanger buike hoor:D
    ikke wil ook zon buikie;) hihi ( ben niet jaloers hoor:p wel dus haha )

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zo mooi buikje zeg!! Groeit hard he ;)

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hier es vandaag weer zonder luier geen ongelukjes tot nu toe *klopt af*

12. Damyar

Damyar Niet meer actief

ennasil: de gyn denkt dat clomid mij net het laatste zetje kan geven, maar hij gaf wel aan dat hij me dan op bepaalde dagen terugwilde zien, voor het kijken hoeveel eitjes. Dus ik word wel in de gaten gehouden. Ben allang blij dat hij het eens is. Woensdag bespreken wij het verder, moet dan om 10:15 uur in het zh zijn. Vind het allemaal wel spannend. Ennne ik zou het niet erg vinden om een tweeling te krijgen. Ben zelf ook één van een tweeling en vond het altijd harstikke leuk. ( zal wel zwaarder zijn, maar is ook maar net hoe je erin staat)

13. jazz

jazz Niet meer actief

Ennasil als 100mg niet aanslaat gaan ze over naar 150mg en als dat niet aanslaat is het meestal gelijk spuiten...Dus komt goed volgend jaar heb jij ook een buikje hoor...

Trotsemams....ja die bloeddruk he...jij zit nog maar op 500mg toch...ik al op de 750mg en ik vind het zooo eng want tot hoe ver kan ik gaan en ik ben pas 11 weken..mooie buik trouwens hoor...

Delfino zoooooo zou mooi zijn als er een al uit de luiers is voordat nummer 3 komt toch...houden zo.

14. jazz

jazz Niet meer actief

Juist dat zetje...ik weet niet anders dan dat...hihihihi
    Ben je al begonnen met comid?

15. ennasil

ennasil Niet meer actief

dat is wel erg fijn dat ze je blijven volgen:) dan weet je ook of er een eventuele overstimulatie plaatsvind. ( er zijn ook verhalen van mieden die clomid slikte en helemaal geen contoles hadden. dan vind ik het best wel een gok ) maar inderdaad het laatste zetje:) hoop dat het helpt hoor!
    ben bnieuwd naar mijn progesteron waarde als mijn eitje springt.
    ben zo bang dat ik wel een springent eitje heb maar dat die dan niet goed genoeg is.. brrr daar moet ik nog maar niet aan denken.

@ jazz inderdaad als die 100 niet aanslaat word het weer 150. maar
    ik snap niet waarom ze niet gelijk die injecties geven dan clomid proberen. clomid tast namelijk heel erg het bmhalsslijm aan en dan word het voor de innesteling ook weer moeilijker. en er zijn al artsen die het niet meer voor willen schrijven omdat het gewoon heel slecht voor je is. nu weet ik niet hoe slecht die spuiten zijn hoor.mischien is dat ook wel rotgoedje. maar ik dacht omdat die meestal gelijk aanslaan dat het dan beter voor je lichaam is. hmm.. ik moet er maar niet teveel over hersenkraken haha. hopelijk is dit mijn laatste ronde clomid;) en ben ik over een tijdje beroerd van een klein wondertje:)

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik slik nu 2x 500 mg en heb begrepen dat 3000 de max per dag is,dus er is nog speling ;) Maar liever niet natuurlijk,zeker op het einde moet er ook nog wat ruimte overblijven.

17. Damyar

Damyar Niet meer actief

ennasil op de site van fraya ( hoop dat ik het goed schrijf) staat dat je bms soms kan worden aangetast, maar omdat je het zo kort slikt ( 5 dagen) dat het alweer herstelt is als je eisprong nadert. Ik hoop dat je echt deze ronde een mooie ei krijgt, wanneer moet je naar gyn?

Zelf slik ik tarwekiemolie, dit schijnt goed te helpen.

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Zo vriendinnetje net weg, is wel vermoeiend vanaf half 10 drukte van 4 kindjes... Zorgen voor iedereen, pannenkoeken bakken even naar de speeltuin etcetc.
    Nu even n half uurtje op de bank (auwie, voel nu al m'n bekken...) en dan naar m'n ouders. Mijn vader is n weekje met n vriend op vakantie geweest (voor het eerst zolang van mijn moeder weg in 37 jaar huwelijk!), dus die gaan we van de trein halen (Schiphol zelf hoefde niet van hem. Is leuk voor de kindjes denk ik...

Delfino: hoe gaat het met plassen? Hier vanochtend 1 ongelukje toen we van de speeltuin terug naar huis liepen...

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

hmm...ik weet het ook niet meer hihi. de een zegt is heel slecht de ander zegt nee valt wel mee . ach ik moet het toch slikken dus wat heeft het voor zin om me het af te vragen:) 8 dec moet ik weer naar de gyn dat is op cd 12. morgen weer beginnen met slikken van clomid. van cd3 t/m 7. welke dag moet jij het slikken?

20. Damyar

Damyar Niet meer actief

Gisteren, met de hoop dat de gyn het goed zou vinden. Dus dag 3 t/m 7. Welke dagen ik verder moet komen, weet ik nog niet, dat hoor ik woensdag.

Deel Deze Pagina