jazz: jij de 20e? ik de 22e... ben vandaag 10+4, hihi leuk, zo maar dagen erbij gekregen! tel nu op de vrijdag ipv de maandagen... hihi gisteren pas 10 weken en vrijdag al 11...
wauw surf weer een mooie echo.. en fijn dat alles goed is. maar de nub is toch pas te zien vanaf 12 weken, daarvoor staan alle nubs op meisjesstand. al hoop ik natuurlijk dat je na 2 jongens een meid krijgt.
tmv2: geen idee... ik neem aan dat de echoscopiste wel weet wanneer ze dat wel/niet kan zeggen toch? en anders nog een jochie, net zo welkom hoor!!
surf wat fijn dat alles goed is, mooie echo's. Jazz: ik merk eigenlijk niets van de clomid, heb het alleen het snachts nu warm en normaal een kou kleum en heb af en toe steekjes, maar dat had ik anders ook wel geloof ik tenminste. Ik ben super benieuwd naar morgen, hoop dat ik dan ook een echo krijg, hahaha ik zit te hopen op een echo wat erg he.
damyar: is toch fijn om te kijken of de clomid wat doet, kan me voorstellen dat je hoopt op een echo! hier had ik eigenlijk ook nog een derde echo met 12 wkn, maar de echoscopiste zei nu dat dat echt niet nodig was omdat alles gewoon goed was, dan kon ze die tijd beter iemand inplannen die het echt nodig had... en daar zit natuurlijk wel wat in... nu die laatste echo dus geskipt en pas 1 feb de 20 weken echo... zou ook wel elke week willen kijken natuurlijk... maar goed, zo is het ook goed!
Surf, wat fijn dat de echo goed is. Feli meid. Op naar de 12 wkn! Wel jammer dat je niet met 12 wkn ook nog n echo krijgt. En wat in NUB?? Nooit van gehoord! Ennasil, ik zag een snoesje van een pup voorbij komen. Wat een dotje zeg. En hopelijk slaan de meds aan bij je en mag je ons snel roze nieuws vertellen Damyar, ook voor jou hopelijk snel goed nieuws. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen/doen. Zindelijkheid, de oudste hier is sinds 2,5 jr zindelijk. dag en nacht. Binnen 3 dgn was ze droog. En toen wilde zo ook in de nacht geen luier meer om. Mama ik ben geen baby meer, ik wil geen luilertje meer! De jongste gaan we denk ik komende zomer mee beginnen. Hij is dan ook 2,5 jr en dan zien we wel hoe het gaat. Een tip voor degenen die nu bezig zijn. Een onderbroekje onder de luier aan doen, dan voelen ze dat ze nat zijn als ze geplast hebben, en dat zit niet lekker. (de luier zorgt er voor dat je niet met een dweil achter ze aan hoeft te rennen) Ziek zijn, Iedereen met zieke kids en iedereen die zelf ziek is, BETERSCHAP. Balen altijd als je ziek bent, of een van de kids. En dan die kots! BLEH Hier, vandaag met de kids naar de nieuwe psz gaan kijken waar ze vrijdag gaan beginnen. Voor de jongste zijn eerste schooldag! PFFF wat gaat het toch snel. Ze vonden het leuk vandaag, dus vrijdag gaat het vast ook goed. Morgen naar de vlos. Dan ben ik al weer 30 wkn . Had ik al gezegd dat het snel gaat Inpakken schiet al aardig op hier. Alle kasten op de slaapkamers zijn al afgebroken en ons huis lijkt wel van karton met al die dozen! Deze week krijgen we misschien al een sleutel van de garage van ons nieuwe huis. Dan kunnen we al wat spullen daar neerzetten. Jeetje nog maar 2 wkn en dan kunnen we echt aan de slag daar. (Had ik al gezegd dat het snel gaat
Voelde net weer plopjes, weet nu zeker dat het frummel is!! Tijdens de echo was hij/zij ook al zo beweeglijk!
Dannie: schiet zeker op! Zowel met je zwangerschap als met alle voorbereidingen! Wanneer is de verhuisdag??
Surf woehoe!!! Een goede echo!! Spreek je nu ook op whats app maar wilde ook via deze weg feliciteren!
@surf, we tekenen 15 december voor ons nieuwe huis en 19 december moeten we uit ons oude huis zijn! 17 december gaan de meubeltjes om en zullen we daar ook de eerste keer slapen!
Ik ben weer terug van de internist..het was maar vaag vond ik.De assistente ging m`n bloeddruk meten.. Was heel normaal voor mijn doen,dus ik zeg dat ik er niets van snap...werd ze een beetje geirriteerd "nou,dan meet ik het ook wel even aan je andere arm hoor" ...Ja dat doe maar,tsss. Andere arm was nog een stuk lager (130-72 ...de vorige keer was hij ook een keer rond die waarde,vorige week bij diabetes verpleegkundige was hij wat hoger). Toen bij de internist,ik vertellen..daar nog een keer meten..146-92.Nou,zijn de schommelingen zegt hij...welja..in 5 minuten tijd De laatste tijd zit m`n onderdruk rond de 75 (zo perfect is hij in geen jaren geweest) en dan nu ineens zo`n wazige metingen en daar zouden m`n klachten niet vandaan kunnen komen. Schiet mij maar lek hoor,juist dat geschommel dat merk je zo.Internist vond het dan wel verstandig om m`n bloed en urine uitgebreid te checken.Lijkt mij niet dat daar iets uitkomt. Jazz,heb jij het ook ooit zo meegemaakt?Zoals ik me nu regelmatig voel heb ik vaker gemaakt tijdens de vorige zwangerschappen,als het dan gemeten werd had ik het altijd goed.Lijkt me sterk dat ik nu ineens spoken zie niet?
17 dec, spannend, dannie! Over 3 wkn zitten jullie daar alweer! Maar is dan ook wel lekker met 33 wkn!
Trotsemams: wat n vaag gedoe zeg! Had ze dan n andere verklaringen voor dat jij je niet lekker voelt? Anders kan het toch best komen door juist de schommelingen? Sterkte!
Nee er was geen verklaring voor,ga maar bloedprikken en donderdag krijg je de uitslag Niet erg netjes toch..voel me echt met tijden hondsberoerd en herken het zo goed van de vorige zwangerschappen.
Vind ik ook..gelukkig donderdag al naar de gyn. Tjee,heb weer wat geks.Al een week of 2 erg veel jeuk aan rechtertepel.Was een beetje droog,dus wel zalf erop gedaan.Nu jeukt het net weer zo erg,dacht toch eens kijken. Zit er gele prut in m`n bh..niet heel veel hoor,maar duidelijk iets.Zou er al iets beginnen te werken of zou het meer ontstekingachtig iets zijn?
trotsemams...hier dus ook voel ook bij vlagen echt gewoon niet lekker...dus heb even mijn bloeddruk gemeten gisteren en die is gewoon goed.snap er ook niks van want de symptomen zijn meer van oh jeeee mijn bloeddruk is te hoog. Ik heb dus besloten om te beginnen met yoga/pilates voor zwangeren vrouwen. Gewoon thuis hoor met een dvd'tje. Moet het nog wel binnen krijgen en dan ga ik kijken of dat helpt. Ook drink ik nu veeeeel meer dan moet ik maar steeds naar de toilet. Ik heb wel een voordeel ik heb 3keer 1 pilletje dus zodra ik me aan de eind van de dag niet lekker voel is het weer tijd voor mijn pilletje... Maar goed dus ja hier ook dus nog geen verklaring...