Gek is dat toch he..zeker als de klachten wel herkenbaar zijn.Ik vind het echt apart. Ik drink ook al veel en plas me verloren En soms voel ik me erg goed en soms ben ik zo beroerd..waar dat dan vandaan komt? Of dat het zo aan het schommelen is dat het dan net vanmorgen wel redelijk oke was? Is het bij jou ook erger bij inspanning?Hier wel,soms al bij erg weinig inspanning.Mss moet ik dat juist wel trainen,maar omdat ik daar zo`n hartkloppingen van krijg heb ik het gevoel dat ik juist niet moet over belasten
Ja daarom durf ik soms niet mijn dag vol te plannen maar ja de wereld draait door dus dacht ik weet je wat ik ga in de avond een beetje yoga/pilates doen is toch een moment voor mezelf en dan ben ik toch even bezig..Nou moet ik zeggen ik ben niet goed in stil zitten..Maar ik kan het ook gewoon opeens krijgen als ik op de bank zit ofzo....
Ja precies,ik ook..vanmorgen in bed nog Ik hou me op het moment juist wel kalm,maar volgens mij maakt het geen bal uit..Dus dan kan ik maar beter wat meer in actie komen denk ik
Even delen..... (mijn oudste zoon zat 35 min ruim ridjen op een KDV, waar ik praktisch naast werk, maar op mijn vrije dagen, vakanties en ziekte was het toch niet handig.....maar hij had eerder geen plek ook hier.....) Afscheid genomen van kinderdagverblijf van oudste...officieel gebeuren, trakteren, afscheid van de leidsters, mooi boek gegeven.....traktatie op smikkelen, uitdeelboekjes jip en janneke met chocolade koekjes in een zakje, en daarna met zijn allen uitgezwaaid worden op de lange gang....slik dan is het best moeilijk als je ze daar allemaal ziet staan en iedereen roept daaggggg....en mijn zoon draait zich tig keer om en roept doei terug. Gelukkig zat hij bij papa in de auto op de terugweg, dan kon mama haar tranen de vrije loop laten.......wat is afscheid nemen soms moeilijk....dikke tranen. Nu ons vizier weer richten op nieuwe KDV van onze beide zoons, maar eerst even bijkomen. Tranen zitten nog hoog. Was zo'n fijn KDV! @iedereen dikke knuff ff dus geen puf om te reageren.
Heerlijk! Ik heb tijdens mijn 2e zwagerschap ook yoga gedaan. Surf: Gefeliciteerd met je goed echo... supermooie foto's!
Trotsemams, wat vreemd dat ze je klachten niet echt serieus hebben genomen. Jammer, de bloeddruk kan op dat moment goed zijn maar ik had het niet vreemd gevonden als je nog een keer terug moest komen om te meten bijvoorbeeld.
Miran,ik vond het iig ook niet grappig zoals het ging.Maar heb donderdag een afspraak bij de gyn,dus daar meten ze ook weer gelukkig.
Heb ik trouwens al gezegd dat mijn zusje na haar eerste iui ongesteld is geworden zondag Mijn temp is flink omlaag, m'n man is weer beter dus wij gaan vroeg naar bed
Trotse mams, raar hoor hoe ze er mee omgaan. Nu moet ik wel zeggen dat het ene apparaat nog weleens verschilt met het andere, zo had ik de ene keer 75 en andere keer 90 vijf min er tussen.....maar jij kent je lichaam het beste. Toch maar in de gaten houden hoor. Surf goede echo Joehoe....... Miran, klus ze Dannie oei bijna je nieuwe huisje lekker hoor Nou ben ik een paar vergeten.....denk k.....sorry.......dikke knuff
aah wat naar voor je zusje zeg hopeijk krijgt ze deze ronde alsnog een mooi kerstcadeautje daar hoop ik stiekum ook op ow en klus ze hihi
Miran: aah wat n een tegenvaller voor je zusje. Je hoopt toch als je met alle hulp begint dat het dan snel lukt... Hopelijk volgende behandeling wel succesvol! Ik ga voor dr duimen. Hier kindjes weer belachelijk vroeg wakker, nog voor zessen Straks werken, zie er erg tegenop. Moet van 9 tot 17.30... Zou liever de hele dag in bed liggen!
Gm meiden Laatste tijdgaat slapen van kay zooooo slecht ze raakt in paniek als we haar kamer uitlopen en gaat danspugen pfff precies hetzelfde wat we met esmay hebben meegemaaktdat gaat zo weer 6 maanden duren! Om spugen te voorkomen hebben we matrasje naast haar bed gelegt daar liggen we op tot ze slaapt ook snachts word ze wakker en kwart voor 7 smorgens ook dan is ze klaar wakker zucht.... Verder was ik gisteren weer bezorgt over die echo vooral omdat ik het kindje nauwelijks voelde nou hij heeft nu laten weten dat ie er is haha heerlijk gevoel. Surf wat vervelend dat de kids bij jou ook al vroeg wakker worden nog eerder zelfs als hier poe.... S6 met werken vandaag! Ennasil wat balen zeg dat je zusje ongesteld is geworden enne.... Flink aan de klus?
Stil hier! Esmay is gisteren heledag droog gebleven naar de psz had ze luier om maar zelfs toen niet geplast in der broek deed na school luier weer af zat er een mini plasje in die ze na mijnidee net voor ik luier afdeed had gedaan en de rest op de wc heeft gedaan naja is ook cerwarrend als je luier om hebt en je naar wc moet enz... Maar goed sinds vandaag geeft ze zelf aan dat zeheen moet hoef dus nie meer steeds te vragen moet je plassen das echt lekker! Vanmiddag magze voor de laatste keer naar de psz 3e dagdeel! Vanaf volgende week woensdag lekker nie meer heen heelijk!! Morgen werken en dan ist alweer vrijdag! Was het maar zover!
@ hier is onze pup ons al aan het voorbereiden op de lange slaploze nachten volgens mij hij heeft alles bij elkaar gekrijst! pff..
Miran: jammer voor je zusje zeg! Surf: mooie plaatjes van je echo! Delfino: succes met de nachten, pffffff....wat een gedoe! Hier druk aan het brainstormen over namen. Toch weer een hele klus een passende en leuke naam te vinden!!