@ennasil. wat dat betreft is een pup net een echte baby. hopelijk slaapt hij ook snel door.. @delfino, dat gaat de goede kant op!! fijn hoor. bij mijn zoon was zindelijk worden echt een drama en lang over gedaan. (nu nog snachts, ze hadden gehoopt dat het na zijn operatie beter zou gaan maar helaas) mijn dochter zei toen ze twee was. .ikke grote meid, niet luier aan en ze heeft nooit geen luier meer aan gehad. gelijk dag en nacht droog. dat was gewoon schrikken haha. ze had nog nooit op de wc geplast. ik ga er bij zoonlief maar vanuit dat als hij 16 is niet meer in bed plast en bij dochterlief als ze er aan toe zijn zijn geven ze dit echt aan. ben erg benieuwd wat deze zoon ons gaat brengen. @smile, namen.. pfff praat me er niet over..haha hier straks weer naar de verlos. ik heb nogal wat vraagjes over de placenta previa. ben nogal stom geweest en heb gegoogled. nou ik wist wel wat door mijn opleiding, maar volgens mij staan er alleen maar horrorverhalen op internet... dus hopeijk straks weer alles goed.
Oh tmv2 succes en ja ze zeggen wel eens google is my friend maar grrrrr af en toe is het echt je vijand...Hoop dat alles verder goed is.
ik schrijf het ook zo normaal gesproken hoor maar je schrijft het officieel shayne. wij hebben ook al namen bedacht beejte vroeg nog
Zo es op school luierbroekjes aangeschaft wat makkelijker voor op school en eindelijk een juttenzak gescoort kon de onze nie vinden ook geen zinom goed te zoeken dus dan maar nieuwe haha! Ooh bah bedenk me net dat ik nog was moe ophangen wil nie ben moe doe zo wel ff dan... Voor ik es ophaal
Namen hebben alleen 3 jongens namen die we alle 3 gaan gebruiken als het een jongen is meisje hebben we er 1 moet er nog 1 bij
hoi, Helaas geen echo gehad, maar maandag. Op dag 11 en dan kijken ze of het nodig is om meer echo's te plannen, maar als het goed is dan hoeft het niet.Verder moet ik 7 dagen na eisprong progesteron prikken. Blijven temperaturen en verder hopen dat moeder natuur ons een handje helpt en dat het raak mag zijn.
die heb ik ook al tjah moet iets doen om mezelf wat afleiding te geven he Je hebt twee kleine handjes, geef ons er beide één Samen zullen we je leiden, Tot je zegt: "ik kan het alleen
aan een echo had je nu waarschijnlijk ook niks gehad. omdat daar nog geen eigroei zo snel op te zien is. vanaf cd 10 kunnen ze dat pas goed waarnemen bij mij was dus het geval dat ik op cd 11 voor niks was gekomen omdat het te vroeg was om een groei te zien. ( Maar omdat ik pco heb zou dat zou anders kunnen liggen dan bij jou mischien heb jij wel een snellere rijping op clomid ) komt vast goed allemaal hoor en wij duimen allemaal voor je!
@ennasil, mooi gedichtje. dat was bij ons het gedichtje toen de kids gedoopt werden. zo ik ben weer goedgekeurd! buikje goed gegroeid op schema. hartje na veel moeite kunnen horen. zoonlief schopte elke keer het dingetje weg, de verlos moest er van lachen ze zag gewoon mijn buik op en neer gaan en als ze de hartslag had was hij weer weg.. dus nog steeds net zo eigenwijs als alle andere keren met echo's en hartje luisteren. harde buiken mogen, maar moet ik wel in de gaten houden als ze vaker voorkomen moet ik even overleggen, maar ik mag ze max 1 keer per uur hebben. de placenta daarover ben ik weer even gerustgesteld. rond 30 weken echo en dan verder beleid. sory voor het ego.
Sorry dames, ik verwaarloos jullie een beetje *schaam* Vandaag druk gehad, kapper, verjaardag en straks uit eten met collega's. Morgen jarig... tot snel.
ik duim ook voor jou ennasil, moet wel zeggen dat ik ook wel blij ben dat de gyn ons heel serieus neemt en hij wil deze ronde nog kijken. Heb nog even gevraagd over het zaad en heb het lijstje meegekregen. Dit zijn waardes na twee dagen onthouding) volume 5.8 ( moet meer dan 2.0 zijn, dus dat is perfect) ph 7.4 ( moet tussen de 7.2 en 8.0 liggen) Motaliteit snelle prog 55% ( deze moet minimaal 25% zijn) Motaliteit matig prog 3% Totaal prog 58% Lokaal bewegelijkheid 3% Onbeweeglijk 40% Sperma/ejac 140 miljoen rondcellen 2,0 ( dit moet kleiner zijn dan 5,0) Maar manlief heeft antistoffen ( dit was nooit het probleem zie maar want ik word wel zwanger) Dit is vermeerderd door zijn hersteloperatie, maar daarvoor had hij het ook al, want hij heeft ooit een flinke trap in het kruis gehad en daar een trauma gehad) zijn Mar- lgG test 100% binding % levende sp 60% % dode sp 40% Agglutinatie zwak positief en morfologie is maar 1 % terwijl dit hoger moet zijn rond de 14% ( alleen hebben bijna alle mannen afwijkende zaadcellen en is de norm normaal tussen de 2 en 4 %) Nu kan ik met deze waardes gewoon zwanger worden, kan alleen langer duren, doordat ik wel zwanger raak compenseer ik blijkbaar onze gezamelijke vruchtbaarheid. Zo zijn de woorden van de gyn. Nu laat de gyn ons nog alleen deze rond het proberen en lukt het niet dan gaan we over naar iui. Dan worden de zaadcellen geselecteerd en bij mij ingespoten. Hij wil ons dan gewoon een handje helpen. Ben zo blij hiermee. Ben alleen vergeten te vragen of die morfologiewaarde ook de oorzaak kan zijn van de vroege miskramen of ..... Nou ja ik snap het ook niet 100%, dat laat ik mooi over aan de experts zelf en klussen deze maand gewoon is het niet raak hebben we in ieder geval een duidelijk vooruitzicht en laten ze ook ons niet maar aanklooien, en bieden ze een helpende hand. Ennasil als je nog andere waardes wilt weten om te vergelijken dan hoor ik het wel. Maar het is zo'n lijst dat ik niet alles heb genoteerd alleen maar de belangrijkste. Miran: balen voor je zusje, hoe houdt ze zich? Hoe is het verder met jou? Ennasil: wat een mooi gedichtje zeg, echt heel mooi. Je pup dus je wakker gehouden, mooie oefening is het wel hihi tmv2: fijn dat alles weer goed is, je gaat echt al hard. Harde buiken al, rustig aan doen he. Hebben wij al een buikfoto gezien?? Sorry weet het niet meer, ben nieuwsgierig, hhihhi. Surf: ben je de dag een beetje doorgekomen en aan iedereen het goede nieuws verteld?? Delfino: hoe is het met jou, trek je het een beetje nog of ben je nog zo beroerd? Jazz: hoe heeft je ex man gereageerd dat je zwanger bent en je dochter?? Goofy: afscheid nemen is altijd moeilijk, sterkte en helemaal niet erg dat je traantjes erom moest laten. Trotsemams: gaat het nu goed met je bloeddruk, morgen naar de gyn. Omdat je bij de gyn loopt krijg je dan ook bij elke controle een echo?? Zo geloof dat ik er aardig door ben,sorry voor de gene die ik vergeten ben.
Oh damyar dat is fijn een meedenkende gyn had ik ook altijd prettig klinkt allemaal goed.. En je vraag..oef dat is weer zo'n lang en niet leuk verhaal dus....even niet. tmvan2 fijn te horen dat alles goed is. Miran hoe is het kapsel uiteindelijk geworden? En morgen jarig nou om 12 weet ik wel wat je mannetje je kado kan geven hihihi kijkend naar je banner he...