Damyar,wat fijn dat de gyn meteen zo meedenkt en actie gaat ondernemen.Dan weet je iig dat je niet maand op maand hoeft af te wachten.Mss is het niet eens nodig,hoop het voor je! Morgen idd naar de gyn,nee ik krijg niet iedere keer een echo (tot nu toe wel,maar pas 3 afspraken gehad). Als het goed is morgen geen echo,maar stiekem vind ik dat hij maar ff moet kijken
ik weet mijn man zijn waardes niet dat vermelden ze bij ons niet. ze zeggen alleen maar heel kort dat het goed is en de hoeveelheid. de gyn die ik de laatste 2x keer had vond ik erg gevoelloos. ze zei ook gewoon domweg: de clomid doet niet zijn werk dus verhogen we hem naar 100mg.meer zei ze niet. ( uitleg zou fijn zijn )ik vind het persoonlijk wat fijner als ze je meer als een mens behandelen dan een nummer. helaas deed deze gyn het volgens nummertje. wat ik nu ook nog steeds niet snap is dat ik bij de eerste zaaduitslag te horen kreeg dat mijn man zijn zaad sterk vermindert van kwaliteit waren en niet bewegelijk genoeg. en na een ander onderzoek krijg ik van een andere gyn te horen dat de uislag uittekend was.. vind het nogal vreemd dat dat zo kan verschillen. volgende week heb ik mijn eigen gyn weer dus dan vraag ik het gewoon nog een keer aan haar hoe het zit. iui dat zou wel erg fijn voor je zijn zeg en wat fijn dat jou gyn wel aan jou gevoelens denkt. zo hoort het ook
jazz: heel vervelend als dat naar is, als je ooit je verhaal kwijt wilt dan mag je altijd pben. Ennne ik ben wel heel blij voor je. Trotsemams: ik hoop voor je dat je morgen even mag spieken. Ennasil: wij hebben telkens ook dezelfde gyn dus dat vind ik ook heel fijn, maar ik moet zeggen dat mijn man ook wel gebekt is en die wilde gewoon zijn testresultaten hebben. Mannelijke ego denk ik hahaha. Maar even zonder gekheid, ik zal gewoon vragen dat je de uitslagen uitgeprint wilt hebben en ook tekst en uitleg. Wel weet ik dat de semenonderzoek telkens weer anders kan zijn, geloof dat elke acht weken nieuwe zaadcellen wordt aangemaakt. Onze semenuitslagen zijn ook telkens anders geweest, alleen worden de antistoffen erger, dus dat kan als ik niet snel zwanger wordt wel problemen leveren, maar nu we al zicht hebben op iui maak ik me daar niet zo heel druk om en daarbij naast iui is er ook nog ivf en icsi. Maar ik laat het op me afkomen, want met stress word ik zeker niet zwanger.
nou meiden nog niet alles gelezen hoor... delfino: balen van kays nachten! goed van es hoor! zo zonder luier! @damyar: balen geen echo, maar maandag wel dus! namen en gedichtjes, leuk leuk! hier al wel wat namen, jongens en meisjes... verder nog niet... hier de dag door gekomen, zelfs nog gesport zonet. niet het hele uur, maar dat maakt niet uit vind ik, alle kleine beetjes zijn goed. ik ben wat later begonnen vanochtend (9.30) en heb mn laatste uurtje afgezegd dus hoefde tot 16.30. scheelt toch weer! thijmen is super gegaan op de opvang zonder luier! hij wilde wel zijn eigen potje mee, dus die hadden we meegenomen, maar hij heeft geen ongelukjes gehad, wij zijn echt supertrots! (vanochtend ook geen strijd gehad met het afdoen van zijn nachtluier, hij deed m zelf al af!) volgens mij gaan we een overwinning vieren! hihi ik vind het zo knap van m! ook overal het goede nieuws verteld inderdaad! thijmen had op de opvang zijn mondje voorbij gepraat vandaag omdat een ander kindje uitdeelde omdat ze een broertje had gekregen, thijmen: 'mijn mama heeft ook een baby is zijn buik'. zo schattig! en toen kon ik niet meer ontkennen natuurlijk! maar alleen maar enthousiaste reacties hoor, ook op mijn werk! zo leuk!! nu lekker bankhangen! ben er morgen weer!
@Damyar thnx en ik moet zeggen de rest van de omgeving is ook zoooo blij voor mij. Over bijna 3 weken naar curacao en dan mijn ouders verassen hihihih dat wordt ook leuk... @Ennasil inderdaad uitlaten printen doen ze altijd hoor als je het vraagt gewoon doen dus.... @Surf heel knap van je kleine mannetje echt zon mijlpaal weer...En ook goed dat je toch nog ben gaan sporten. Vandaag zei mijn zoontje bij het oversteken (zebra) ik hoef geen handje meer te geven mama ik kan het alleen...nou toen moest ik ook even slikken hoor pffff wat worden ze toch snel groot.. Dus goofy ik pink gewoon een traantje mee...wel een ander verhaal maar toch....
mischien kan ik het beter maar niet op papier krijgen. anders ga ik veeltste veel spitten op internet van hoe of wat. en tenslotte kunnen ze aan een man zijn zaad toch weinig veranderen en we moeten het er toch mee doen ik moet me denk ik iets meer overgeven aan de gyns. maar ik ben altijd een echte controlfreak ik wil altijd alles precies weten.dus bij deze ga ik proberen me over te geven aan de gyns en vertrouwen proberen te hebben. en nu proberen te genieten, want dat is op het moment even bagger. ik wil er niet meer over nadenken en het allemaal maar laten komen hoe het komt
Thanks meiden voor jullie medeleven.......en jazz zooo herkenbaar, zoonlief vroeg gisteren door de telefoon aan mij of we pannekoeken mochten eten.....slik..... Hier sowieso gewoon emo, ook nu nog, terwijl ik het afscheid steeds meer laat rusten. Vandaag eerste dag nieuwe KDV gehad en was goed gegaan, hij zwaaide me vanochtend zelfs lachend uit..... maar die emoties.....zijn leidster vroeg of er nog wat was met sven, nee met hem niet zei ik en ze keek me aan en weer die tranen....... En met dat ....ook een felle steek gisteravond gevoeld met opstaan, vlak boven mijn lies, en die herken ik van een ding......maar het lijkt me echt niet mogelijk dat ik zwanger ben, 3 a 4 dgn voor eisprong geklust.....maar wat dan met die emoties.....zucht.....hahaha.... @Damyar wat fijn dat ze direct verder willen kijken.
@Surf wat een knapperd!!!! @Ennasil, doorvragen meid, gewoon brutaal zijn, niet van hun laten afhangen is jou lichaam he. Knuff. @Ehhhhh trotsemams ik vind dat die gyn ook even moet kijken ja.....hahaha.... Alle dikke knuff als ik iemand vergeet nu.....
Nog twee dagen en ik ben voorbij de 8 DPO.......hoop echt op een langer LF deze keer......of beter een hele lange LF...
Goofy knuff trug Surf goed van t! Es is op school ook droog gebleven!!! Ze gaat nu zelfs plasse zonder het te zeggen tegen de juf haha Hier... Wat een nacht wat een nacht zucht.... Morge echo ben enorm zenuwachtig!
Delfino: was kay weer aan het spoken? Goofy: ook met 3-4 dgn voor ei klussen worden meiden zwanger hoor! Ik duim voor je!! Hier de nacht redelijk, kaspertje was 2x wakker, en om 6 uur waren ze uitgeslapen. (maar mama nog niet ) Hier niet zoveel plannen, moet vanmiddag werken en vanochtend doen we rustig aan.
Surf ja kay werd rond 22:30 wakker en kreeg haar nie meer aanhet slapen heb haar mee naar meeige bed genomen toen mannetje thuis kwam heeft hij haar naar bed gebracht es werdt 3 uur wakker en kay daarna om uur of 6 weer wakker maar vielgelukkig weer in slaap kwart voor 7 ging de wekker weer zucht... Daardoor erg moe en beroerd hoofdpijn ect. Maargoed even doorbijten komen de dag wel door! Vervelend dat jou kids 6 uur laat genoeg vonden zeg pfff moet er nie aan denken
Joepie! Ben blij! Heb net dezelfde kraamhulp kunnen regelen die we ook voor de jongens hadden en zij is echt geweldig!! Superfijn dit!!
En ik heb voor t eerst n zwangerschapsbroek aan (oeps)... M'n spijkerbroek kan nog wel, maar dan zonder riem, maar dat geeft zo'n drukkend gevoel de hele tijd en deze broek (had nieuwe besteld op internet) zit zo heerlijk! Hoef ik thuis ook niet steeds in m'n joggingbroek want daar wordt je ook simpel van zeg...
Ik ben weer terug van de gyn,bloeddruk was keurig.Beeb weer (uitgebreid) kunnen zien Zag er goed uit allemaal! De 20 weken echo is verzet van 19 dec naar 13 dec omdat ik de echo moet laten maken in een academisch ziekenhuis. Voor nu ben ik iig erg blij
Damyar: volgens mij zit je goed bij die gyn. Geen afwachtende houding in elk geval. Fijn voor je! Meiden met spokende kinderen s nachts: pffff, heb echt met jullie te doen! Niks aan als je niet lekker kunt doorslapen en er de volgende dag op tijd weer uit moet! Hier net een topic geopend bij babynamen. Meisjesnaam A.linde. Dus als je een mening wilt geven Hier morgen alweer naar de tandarts. Nu pijn aan de andere kant van mn gebit. Hoop zo dat het mee zal vallen. Ben zo'n angsthaas!
is het de bedoeling dat die punt tussen de a en l staat? opzich vind ik het geen lelijke naam maar het doet me denken aan iemand die ik niet mag hihi en dan denk ik weer neeehh.. de namen die mijn man en ik hebben verzonnen voor onze kids die nog moeten komen zijn: Elana en Thijmen ( sorry surf ik heb van je af gekeken )
Wij hebben al vanaf het begin een aantal meisjesnamen, gezien mijn man 5 jongens heeft verwacht ik niet dat wij een meisje kunnen krijgen en durf ik de namen wel openbaar te maken. Abigail Madeline Anne-Lynn Mei-Lin Jongens dat zou ik echt niet weten.