Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    hier wel al namen, maar niet helemaal op een lijn. voor een meisje wisten we het al wel, maar jongen nog niet. dus we zoeken weer verder.

@ennasil, als je er een puntje tussen zet, is de naam niet te vinden via zoekmachines ed.

wel veel verschil in namen trouwens. wel leuk om te zien.

2. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik vind je namen wel leuk:) maar ik denk dat mijn man dat niet mooi vind hihi. die houd van hollandse namen. ik ben zelf meer van het americaanse tintje zoals jayden, milan, justin,austin, en meisjenamen bijv.vienna ,shania, kate, faith, jayda.

3. ennasil

ennasil Niet meer actief

ow oke nu snp ik hem:)

4. jazz

jazz Niet meer actief

Nog suggesties met de achternaam l.emon...hihihihi

ja ja ook hier eventjes het puntje weg denken...

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

wow ik was net even bijna van de wereld werd even heel draaierig en naar. zomaar ineens:( nu gaat het wel weer.

6. ennasil

ennasil Niet meer actief

jort l.emon..
    pascal l.emon..
    mitchel l.emon..
    damian l.emon..

7. jazz

jazz Niet meer actief

mitchel en damian had ik nog niet..maar volgens jou pendel krijg ik een meisje..hihihihi

8. ennasil

ennasil Niet meer actief

hihi dat is waar;) komt ie dan nog een keer:)

julia l.emon..
    Jacelyn l.emon..
    kate l.emon..
    vienna l.emon..

9. jazz

jazz Niet meer actief

Ook leuk.....

10. Damyar

Damyar Niet meer actief

De laatste naam van ennasils jongensnamen lijst, vind ik ook heeeeell leuuuuuuuuuuuk, hahaha zo heet mijn oudste

11. jazz

jazz Niet meer actief

Mijn dochter heet a.lanis en mijn zoontje d.elano...vind ze zelf ook wel heel mooi hihihihi

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

d.elano. dat is de naam die mijn man mooi vind;) ook een hele mooie meisjesnaam hoor:)

13. ennasil

ennasil Niet meer actief

hiii ik vind hem zelf ook mooi maar helaas heb ik hem al een keer horen vallen bij mijn schoonzusje die wil mischien haar 3e kind ook zo noemen. en dan vind ik het voor mezlef niet zo leuk meer.
    jongens namen is echt heel moeilijk te verzinnen..

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wij hebben ook al namen en ga ze nie zeggen want surf mag het nie weten ;) en voor jullie wil ik het ook geheim houden:p

Wel kan ik zeggen dat esmay als jongen of yannick of julian had geheten en kaylee kyano die namen gebruiken wij dus nu niet meer voor als het een jongen wordt ;)

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ook een hele mooie naam voor een meisje............en smoelt ook nog eens goed bij onze kanjers.....

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik negeer mijn kaartje ik negeer mijn kaartje ik negeer mijn kaartje......ehhh Ennasil was jou pendel dan voor een bevruchting tweede helft november ipv zwanger testen???? Dan zou het nog uit kunnen komen proest.

Hier is mijn buik weer heet, en dat zegt heeeeel veeeeel, mijn man wordt de graadmeter nu...

17. jazz

jazz Niet meer actief

@goofy..ik negeer je kaartje niet.....SPANNNNNEEEEENNNNDDDD

18. ennasil

ennasil Niet meer actief

nou meiden ik heb net een reading ontvagen die ik had aangevraagt.
    en hij klopt gewoon totaal niet!!

ze zegt dat ik me nergens zorgen over maak en dat ik alles wel best en oke vind. dat ik anderen altijd geloof in wat ze zeggen etc.
    verder staat er dat ik de wereld moet gaan ontdekken en op me eigen benen moet gaan staan en de werekd niet zo rooskleurig moet zien.

en dit alles in een langer verhaal.
    nou corecctie ik de wereld rooskleurig ziien uhm NOT!!
    ik geen zorgen hebben? corectie ik maak me altijd zorgen!!

kortom ik kan me er totaal niet in vinden:( wel erg jammer
    want heb er best een hoop voor betaald. en in haar gastenboek stond ook hele positieve reacties. ik had gewoon gehoopt dat ze me antowoorden kon geven op mijn vragen. maar helaas pindakaas.

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He bah Ennasil, das ook niet leuk zeker als je er een hoop voor betaald hebt.
    Knuff voor jou

@Jazz.....*proest*

20. jazz

jazz Niet meer actief

ennasil gekkie die antwoorden zitten altijd al in jezelf....maar inderdaad dat is echt balen....niet meer doen ok.

Deel Deze Pagina