Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazz

jazz Niet meer actief

@bijoux..Wel drastisch zeg..heeft het zo veel impact.
    kan je het niet gewoon laten rusten met de gedachten we zien het wel. Niet meer actief zijn op deze forum?
    Wanneer wil je testen? Hoe lang ben je bezig?

2. Porsche

Porsche Niet meer actief

hey meiden,

ik heb even een vraagje

ben een beetje onzeker over deze zwangerschap :( ! het voelt alsof er iets niet goed zit :(
    had ik de vorige 2 keren niet
    ik heb totaal geen klachten geen kwaaltjes niets :( !
    terwijl ik de vorige 2 zwangerschappen bijwijze van meteen na het testen boven de pot hong om te spugen ..

alleen mijn buikje die groeit voor mijn gevoel met de dag

3. jazz

jazz Niet meer actief

Citygirl....Pffff erg is dat he die onzekerheid:$...ik ben ook niet misselijk maar heb wel veel steken en zeurende buikpijn af en toe..En heeeeeeeeel moe savonds. Ook mijn buik groeit behoorlijk snel.

Vandaag komt moeders voor moeders bij ons en dan heb ik weer een testje. En over 2 weken een echo.
    Wanneer mag jij voor je 1e echo.

Elke zwangerschap is anders denk ik dan maar;) ander kindje, ander zwangerschap....Ze zeggen ook zwangerschappen van verschillende geslachten zijn anders...ik herken wel weer een aantal dingen van een van mijn vorige zwangerschap maar ook niet veel. Ook kan het zo zijn dat je misselijkheid pas later komt he:cool:...
    Er is niet veel dat je kan doen voor de 1e echo behalve...positief denken......:)

4. ennasil

ennasil Niet meer actief

elke zwangerschap is anders en dat je geen kwaaltjes heb hoeft niks te betekenen hoor:) er zijn heel veel mensen die de hele zwangerschap nergens last van hebben en toch een gezond kindje op de wereld zetten.en als je het echt niet vertrouw dan kan je altijd vragen om een inwendige echo. alleen ben ik bang dat ze daar nog niet zoveel op kunnen zien. meid probeer je niet te veel zorgen te maken hoor! het zit vast wel goed:)

5. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Meid, iedere zwangerschap is anders! K kan me de onzekerheid voorstellen, had ik bij de tweede maar dat was nergens voor nodig wNt t werd een gezonde zoon. Probeer te genieten van t feit dat je zwanger bent en niet misselijk! Veel meiden zouden graag wat misselijkheid aan je geven!;)
    Wanneer is je eerste echo??

6. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ jazz wat ben jij toch altijd van de wijze antwoorden. hoe doe je het??:) ik vind dat je altijd van die gerustellende stukjes schrijft;)
    wilde ik even tegen je zeggen:)

hoe is het met je? denk je dat het een tweeling is?
    ik wil ook wel even voor je pendelen hoor;)

7. jazz

jazz Niet meer actief

Nou ennasil ik ga helemaal blozen hihihihi
    Ik stuur je wel even een pb

8. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik ben weg;) ik moet gaan werken jazz je hebt pb terug hoor:)

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Babyboom en Goofy,wat houden jullie ons in spanning!!! Is niet goed voor m`n bloeddruk hoor :D

Bijoux,dat is een grote stap..een spiraaltje laten plaatsen.Bij twijfel niet doen zou ik zeggen,mss zijn er andere manieren zodat de druk minder voor je wordt?

Citygirl,dat is ook wat he..Eigenlijk zou je een moord doen om zonder kwaaltjes de zwangerschap door te komen,maar als dat dan zo is slaat de onzekerheid toe.Heel herkenbaar iig!Ik heb ook niet veel kwaaltjes hoor,dus het kan allemaal :D

Vanmorgen ben ik bij de dietiste geweest.Ik was nog niets aangekomen (en dat ondanks m`n enorme buik)...M`n suiker was wel te hoog,morgen hoor ik van de gyn wat hij daarmee wil doen.IK hoop nog niet spuiten,maar ben ook realistisch genoeg om te weten dat ik niet heel veel meer uit m`n menu kan scrappen dan ik nu eet.Afwachten dus.

10. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    nou dames heb getest en negatief.
    Denk miss dat de vorige test een reactie op een mogelijke ovulatie was.
    ik zou het echt niet weten, wat ik weet is dat de test negatief is.
    nu afwachten wanneer ik dan on word

11. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Jammer bb, maar nu zit je ieder geval weer ff een paar daagjes niet in onzekerheid! Natuurlijk nog wel n beetje omdat je ongie nog niet is! Was je plasje wel geconcentreerd genoeg?

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

@babyboom wat jammer:( mischien dat mijn pendel voor jou voor november hem nog wel word;)

13. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    plas was geel dus denk het wel.
    idd onzekerheid blijft zolang ik niet on ben of een posi test heb helaas.
    afwachten weer.
    vind dit wel een rot cyclus hoor.

14. Damyar

Damyar Niet meer actief

Babyboom, wat rot zeg. Had echt gehoopt dat je zwanger zou zijn. Leef met je mee. Knuffels voor jou.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

Bb wat balen van de nega test had goede hoop!

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Shit babyboom,dat is balen :(

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Morgen kom ik weer langs wippen......(proest wat een benaming in dit forum)......
    Nog niet getest, geen ongi maar temp vanmorgen 36,7 en ik kan jullie vertellen dat dat geen goed teken is......lijkt wel alsof ik nu om en om 25-27 dagen ben.......misschien dat ik morgen ga testen tegen beter weten in.
    Manlief denkt nog steeds dat ik zwanger ben.

Morgen ga ik dus ff reageren.

18. miran336

miran336 Fanatiek lid

Babyboom: Ow nee, ik had echt gedacht dat het raak was bij jou... Balen!

Goofychick: Lage temp is niet zo leuk! Maar we houden nog een beetje hoop hoor..

19. jazz

jazz Niet meer actief

Oooh baby boom wat jammer inderdaad. En nu aankijken want klinkt wel heel apart. Ben je altijd onregelmatig?
    Wie weet was het inderdaad je ovu....

Trotsemams laat je even weten wat de gyn er van vindt. Wel netjes dat je nog niks aangekomen bent.

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Babyboom getver meis......als je dan toch zeker weet dat je niet zwanger bent laat dan oma ook maar op de stoep staan dan kan je weer door!!! Hoop natuurlijk dat je gewoon langzaam HcG aanmaakt.

Oke dames hier word ik gek......die temp is dus laag, keek ik even naar de temp kaart van mijn jongste zoon, staat daar op dag 10 ook een temp van 36,7 (dip) en daarna 2 dgn 36,8 en toen naar de 37,0! Dusssss..............ik weet het niet meer!! Voel van alles, krampen steken, honger, weeiig. PMS?

Deel Deze Pagina