Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Ennasil wat een goed nieuws, aan de klus enne even met je benen omhoog blijven liggen en een kwartier later zelf nog een keer klaarkomen suces verzekerd hihihihhi....

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Damyar WATTTTTT.......oh meid wat een doorpakkers daar, GEWELDIG!!!!

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Damyar....super nieuws!

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier voel ik me nog steeds kut......wordt van de ene emotie in de andere gesmeten.....weet het echt niet meer. Zonet manlief aan de telefoon gehad, die heeft helemaal niet het idee dat het fout zit.....en dat had hij bij mijn vmk wel destijds.....en bij mijn jongste toen ik zo bloedde had hij ook het idee dat het gewoon goed bleef gaan.

Geen echte krampen, wel wat zeurderig gevoel en zware onderrug.

Delfino, he meis, fijn dat er iemand met je mee gaat naar het zkh morgne. Knuff.
    Hier de VK niet gebeld die kunnen toch niks voor me doen.
    Morgen waarschijnlijk toch met jongste naar de dokter, leg ik het wel even voor.

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

hmm dat kllarkomen gaat hem niet worden hoor:);)
    moet bekennen dat ik het ook nog nooit mee heb mogen maken:(

6. ennasil

ennasil Niet meer actief

als je pijn heb aan eierstok hoelang daarna springt een ei meestal? want het doet nu echt heel erg zeer. heel vreemd want toen ik naar de gyn ging had ik nergens last van en nu is het net alsof ze met een pin in mijn eierstok steken. zou wel erg vroeg zijn een ei op cd 12. marja ze zei dat ze verwachte dat hij elk moment kon springen. nu hoop ik niet dat ik hem mis..

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Damyar oooooh wat een super nieuws!!!

Ennasil je kan toch zelf randje fietsen? Of lukt je dat ook niet?

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Delfino, zelf randje fietsen??? Whahahahahaha.......

9. ennasil

ennasil Niet meer actief

nee selfs dat lukt niet , erg he?:)

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Wauw damyar, wat n ei!! En meteen iui, Super! Maar wat ik me afvraag hè, wat is voor jullie het voordeel van iui? Want zwanger worden lukte gewoon steeds... Kan iui er ook voor zorgen dat t beter blijft zitten??

Delfino: fijn toch morgen! Lief dat so oppassen en meegaan!

Hier nu aan tafel, net gewerkt, kindjes opgehaald en gekookt. Nu eerst eten, kindjes naar bed en dan ben ik er weer!

11. ennasil

ennasil Niet meer actief

met iui selecteren ze het zaad ze kiezen de sterkste eruit. en het word hoog geinjecteerd zodat het zaadje niet uitgeput is van een lange reis.

12. Damyar

Damyar Niet meer actief

surf, we hebben nu iui gekregen omdat mans morfologie niet goed is en ook lichte antistoffen aanwezig zijn.
    De reden miskramen, ze geven aan dat het zich niet goed kan nestelen door lage progesteronwaarde.
    Die clomid moest het eitje een extra duwtje geven en dan gewoon klussen, maar vanwege die uitslag kwamen we ook in aanmerking voor iui.
    Heb nu ook progesteronbolletjes gekregen, moet daar over twee dagen mee beginnen.

13. ennasil

ennasil Niet meer actief

wat ik nog niet snap is dat als je een positieve zwangerschapstest heb dan is de nesteling toch al geweest? want na het nestelen gaat pas het zwangerschapshormoon zich aanmaken.ik snap er allemaal niks meer van hihih:) als de gyns het maar snappen dat is het belangrijkst,

p.s nog een vraagje wanneer na ei heb jij jij de vorige keer progesteron geprikt? ik moet volgende week donderdag. en las dat het binnen 5 tot 7 dagen moet na ei omdat het anders niet betrouwbaar meer is.

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik duim heel hard voor jullie ennasil en damyar en miran hopelijk allemaal roze in de laatste maand van dit jaar!! Zou toch helemaal fantastisch zijn?!

Mis ik nog iemand?

15. ennasil

ennasil Niet meer actief

dat zou super zijn!!:)

16. Damyar

Damyar Niet meer actief

Na je eisprong moet je waarde stijgen, dit gebeurt ook wel alleen niet hoog genoeg die bij een goede zwangerschap horen en daardoor zet de zwangerschap zich niet voort en wordt het afgebroken. Zo is het mij verteld.

Ik moet 7 dagen na eisprong prikken.

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

ow geloof dat ik hem nu snap:) als jou waarde nu niet goed is snap ik het ook niet meer hoor hihi. je eitje is mega!!;)

18. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wat een kletskousen zijn jullie, snel op mijn telefoon even bijgelezen. Kom vanaaf even bijkletsen!

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ miran je poppetje negint al te werken hihi;) ik denk als hij hier is dat hij nog beter werkt en mij helpt naar een mooi 2de streepje:)

20. ennasil

ennasil Niet meer actief

de pijn bij mijn eierstok is weg:$ het zou toch niet waar zijn dat hij perongelijk is gesprongen? ik heb mijn temp niet bijgehouden dus ik kan het ook niet zien. temiste ik kan het wel proberen morgen want mijn temp ligt meestal zo rond de 36,6 en nooit hoger dan 36,9 dus als jij nou boven de 37 is dan kan ik het zien.

Deel Deze Pagina